خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مشاور فرمانده ناجا: هیچ سازمانی مانند پلیس درگیر امنیت‌آفرینی نیست

مشاور فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز هیچ سازمان و دستگاهی مانند پلیس درگیر ماموریت و عملیات برای امنیت آفرینی نیست و خوشبختانه توانسته ایم با مجموعه اقدامات انجام شده شرایط خوبی را در جامعه ایجاد و رضایت طیف وسیعی از شهروندان را جلب کنیم.

به گزارش ایسنا سردار سرتیپ پاسدار “بهرام نوروزی” در دیدار با فرمانده و مدیران انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در سالهای اخیر همه توان خود را به کار گرفته تا بتواند امنیت مطلوبی را در سطح جامعه ایجاد کند.

وی با بیان اینکه امنیت جامعه و مردم خط قرمز پلیس است و هرکس از آن عبور کند با برخورد سخت و قاطعانه مواجه می شود، گفت: اشرار و مجرمان هم به خوبی این موضوع را فهمیده اند که رفتارهای آنان کنترل می شود و اگر دست از پا خطا کنند عواقب سختی درانتظارشان خواهد بود.

مشاور فرمانده ناجا تصریح کرد: ناجا برای امنیت آفرینی در جامعه با هیچ کس تعارف ندارد و هرکسی از چارچوب قانون خارج شود و بخواهد برای دیگران ایجاد مزاحمت کند، با برخورد پلیس مواجه می شود.

نوروزی اظهار کرد: امروز هیچ سازمان و دستگاهی مانند پلیس درگیر ماموریت و عملیات برای امنیت آفرینی نیست و خوشبختانه توانسته ایم با مجموعه اقدامات انجام شده شرایط خوبی را در جامعه ایجاد و رضایت طیف وسیعی از شهروندان را جلب کنیم.

وی گفت: نیروی انتظامی به عنوان خدمتگذار مردم زمانی از کار خود راضی خواهد بود که مردم احساس امنیت و رضایت کنند که خوشبختانه با افزایش تعامل و همکاری متقابل و همچنین تلاش سایر دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی شاهد افزایش احساس امنیت در جامعه هستیم.

نوروزی با بیان اینکه همه ما به عنوان سرباز ولایت باید زمینه افزایش اقتدار جمهوری اسلامی را فراهم و تلاش کنیم خدمتگذار خوبی برای مردم باشیم، از تلاش های فرمانده و کارکنان انتظامی استان کرمانشاه در راستای امنیت آفرینی قدردانی کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا