خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«محتوای پیام رهبری به پوتین هنوز اعلام نشده»

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: در مورد سفر رئیس مجلس به مسکو، این سفر به دعوت رئیس مجلس روسیه صورت گرفت و هدف از سفر تعمیق روابط راهبردی ایران و روسیه بود. در این سفر پیامی از سوی مقام معظم رهبری به آقای پوتین تحویل شد که محتوای آن هنوز اعلام نشده است.

به گزارش ایسنا،  اسدالله بادامچیان در پایان نشست دبیران این حزب با تجلیل از عزم و اراده ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال یک حضور حماسی، پرشور و متفاوت برای ابراز وفاداری ملت به آرمانهای امام(ره)، انقلاب و نظام بود.  حضور نسل سوم انقلاب در این حضور حماسی نشان‌دهنده عزم راسخ نسل جوان برای ورود به قرن جدید، قرن ایران قوی است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: عظمت حضور مردم را حتی رسانه‌های استکبار نیز نتوانستند انکار کنند؛ انقلاب همچنان پایگاه‌های نیرومند خود را در میان ملت به ویژه محرومان و مستضعفان دارد.

بادامچیان به قطعنامه ۲۲ بهمن امسال اشاره کرد و گفت: ملت‌، دولت‌ و مسئولین تراز اول کشور همگی بر ادامه مبارزه با دشمن و زیاده خواهی‌های آمریکا تاکید دارند و لحظه‌ای از توطئه‌های دشمن غفلت نمی‌کنند. حرف اصلی ملت در این راهپیمایی و قطعنامه سراسری این بود که تحریم‌ها به هر شکل، با هر عنوان و به هر صورت باید برداشته شود و بعد از برداشته شدن باید راستی‌آزمایی انجام شود. در این صورت است که برگشت آمریکا به برجام معنا پیدا می‌کند؛ توافق روی کاغذ هیچ فایده ای ندارد. همانطور که آقای ظریف اخیراً گفته‌ است، تاکنون جز حرف چیزی از دولت جدید آمریکا شنیده نشده است.

 بادامچیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مصوبه اخیر مجلس در استیفای حقوق ملت گفت: دولت باید مصوبه مجلس را دقیق عمل کند و در سوم اسفند از اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی خارج شود تا دشمن بداند ما در رسیدن به حقوق هسته‌ای خود راسخ هستیم.

 وی در پاسخ به سوالی درباره برخی شعارهای انحرافی و موهن علیه رئیس‌جمهور،گفت: بدگویی، بدزبانی، اهانت و تحقیر امر مذمومی است. کسی که نقد عالمانه  و مشفقانه داشته باشد، هرگز دهان خود را به اهانت آلوده نمی‌کند. کسانی که به بهانه نقد دولت، اهانت می‌کنند و به بیراهه می‌روند، نمی‌گذارند مردم بدانند اشکال چیست و راه حل آن کدام است. موتلفه اسلامی همواره مطالبات مردم را همراه با نقد و انتقاد و حتی اعتراض به برنامه‌‎ها و رفتارها و سیاست‌های دولت با متانت و منطق مطرح کرده است.

بادامچیان در پاسخ به پرسش دیگری در مورد سفر رئیس مجلس به مسکو اظهار داشت: این سفر به دعوت رئیس مجلس روسیه صورت گرفت و هدف از سفر تعمیق روابط راهبردی ایران و روسیه بود. در این سفر پیامی از سوی مقام معظم رهبری به آقای پوتین تحویل شد که محتوای آن هنوز اعلام نشده است.

وی پیشنهاد کرد: با توجه به بحث و گفتگوهایی که درباره این مأموریت مطرح شد، مناسب است رئیس مجلس و نزدیکان ایشان آنها را بررسی کنند و مورد دقت قرار دهند. زیرا پیام ولی امر مسلمین ویژگی و موقعیت والایی دارد که باید کاملا مورد توجه قرار گیرد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر رئیس قوه قضائیه به عراق اشاره و آن را سفری مهم تلقی کرد و گفت: این سفر دستاوردهای بزرگی داشته است؛ تسهیل روابط تجاری با عراق، دیدار با سران عشایر، آزادی زندانیان دو طرف، بحث مهم خروج آمریکایی‌ها از عراق، بزرگداشت سالگرد عراق و تعقیب قاتلان شهید سلیمانی و شهید  ابومهدی المهندس.

بادامچیان در ادامه به رزمایش پیامبر اعظم ۱۶ نیز اشاره کرد و گفت: رزمایش پیامبر اعظم ۱۶ توسط نیروی زمینی سپاه برای نخستین بار با رزم شبانه و با حجم گسترده آتش و عملیات ترکیبی رسته‌ها به اجرا گذاشته شد که این عملیات در نوع خود بی نظیر است. باید دشمنان اسلام حساب کار خود را داشته باشند. هر ماجراجویی در منطقه پیامدهای سختی برای آنها خواهد داشت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی مورد عقب‌نشینی دولت جدید آمریکا در مورد تحولات یمن نیز گفت: مقاومت یمن جواب داده است آمریکا ناگزیر از عقب‌نشینی است. کودک کشی عربستان و امارات در یمن که فقیرترین کشور عربی است رسوایی و شکست سنگینی را برای آمریکا و مزدورانش به بار آورده است. حملات امارات و عربستان به یمن جز جنایت، نقض آشکار حقوق بشر و نسل‌کشی هیچ دستاوردی برای آنها و اربابان آمریکایی و صهیونیستی شان نداشته است.
قطعاً مقاومت مردم یمن تا پیروزی نهایی ادامه خواهد داشت.

 دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به روز اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی باید دقیق اجرا شود تا مشکلات اقتصادی رفع شود. باید معلوم شود چرا در هجدهمین اقتصاد دنیا با این همه پیشرفت‌های علمی و فنی و بالا رفتن تولید ناخالص ملی، مردم مشکل دارند. این به مدیریت دولت برمی‌گردد و تا این ضعف در دولت آینده برطرف نشود در تامین نیازهای اولیه به قشرهای محروم جامعه مشکل داریم. آیا این دولت در ماه‌های پایانی خود آمادگی دارد یک حرکت موثر در کاهش آلام و مشکلات مردم داشته باشد؟


انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا