خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قاسم سلیمانی استاندار خوزستان شد

هیات وزیران در جلسه امروز خود، پس از بررسی سوابق اجرایی و برنامه کاری قاسم سلیمانی، به وی به عنوان استاندار منتخب خوزستان رأی اعتماد داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت، در این جلسه که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، هیات وزیران به اتفاق آرا، آقای قاسم سلیمانی را به عنوان استاندار خوزستان منصوب کرد.

رئیس جمهور ضمن تبریک به آقای سلیمانی، وی را از استانداران باسابقه، خوشنام و موفق دولت دانست و از تلاش ها و سختکوشی های بی شائبه آقای شریعتی استاندار پیشین خوزستان، تقدیر و تشکر کرد.

دکتر روحانی ضمن ابلاغ سلام به علما، نخبگان، بزرگان، قبایل، عشایر، اقوام و مردم غیور خوزستان، از استاندار جدید خواست خدمت به مردم شریف این استان را توفیق الهی و عبادت بزرگ محسوب کند و تا روز آخر خدمت، همچون روز اول با نشاط، روحیه و جدیت، از هیچ کوششی فروگذار نکند.

رئیس جمهور همچنین به وزرای نفت، نیرو، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و سایر دستگاه های مرتبط به ویژه سازمان های برنامه و بودجه و حفاظت محیط زیست دستور داد برای توسعه و آبادانی استان خوزستان به خصوص برای استمرار پروژه های کشاورزی، محیط زیست و احداث راه آهن شلمچه – بصره، با استاندار جدید همکاری تنگاتنگ داشته باشند.

رئیس جمهور در حکمی غلامرضا شریعتی را برای یک دوره چهار ساله به عنوان «رئیس سازمان ملی استاندارد ایران» منصوب کرد.

به گزارش ایسنا،  متن حکم حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر غلامرضا شریعتی

در اجرای ماده (36) قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد مصوب 1396.7.11 مجلس شورای اسلامی و تأیید شورای عالی استاندارد؛ نظر به تعهد و شایستگی جناب‌عالی، به موجب این حکم برای مدت چهار سال به عنوان «رئیس سازمان ملی استاندارد ایران» منصوب می‌شوید.

توفیق شما را در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در خدمت به اسلام و ملت شریف ایران از خداوند متعال مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. حالا معلوم شد مخالفان شریعتی چه کسانی بودند. یک هفته پس از سفر بی فایده جهانگیری باند مرعشی اقدام لازم را مبذول داشتند. شریعتی باند کارگزار معامله گر را به بازی نگرفت. هزینه اش را هم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا