خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده آرسنال و اسپورتینگ 25 اسفند 1401

پخش زنده آرسنال و اسپورتینگ 25 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا رویارو می‌شوند.

تیم‌های آرسنال و اسپورتینگ لیسبون، امشب و از ساعت 23:30 به وقت ایران در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا و در استادیوم امارات شهر لندن به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی آرسنال و اسپورتینگ 25 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال آرسنال و اسپورتینگ 25 اسفند 1401

پخش زنده آرسنال و اسپورتینگ 25 اسفند 1401

آرسنال و اسپورتینگ که در جدال رفت در پرتغال در یک بازی تماشایی و نزدیک به تساوی دو بر دو رضایت دادند،‌ در شرایطی امشب به مصاف هم می‌روند که به ترتیب در 6 و 7 بازی آخر خود شکستی نداشته‌اند. آرسنال در جزیره با 66 امتیاز صدرنشین است و اسپورتینگ با 50 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر پرتغال جای گرفته است.

دو تیم در 5 بازی آخر خود فرم کاملا یکسانی ثبت کرد‌ه‌اند، 4 برد و 1 تساوی که مربوط به جدال رودرروی خودشان است. پیش از این اما دو تیم سه بار به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن 1 برد برای آرسنال و دو تساوی بوده است. برای تماشای پخش زنده بازی آرسنال و اسپورتینگ 25 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا