خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اجاره ویلا از سایت رومیتا با بهترین قیمت

رپورتاژآگهی

اجاره ویلا به صورت آنلاین از موضوعات نسبتا جدیدی است که جای خود را درمیان سایر کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی باز کرده و مورد استقبال قرار گرفته است. این روش از اجاره ویلا برای مسافران بسیار کاربردی، راحت و قابل اطمینان بوده و مزایای ویژه ای نسبت به مدل سنتی آن یعنی اجاره حضوری ویلا از بنگاههای محلی به آنها میدهد. اما در این بازار شلوغ چه کسی بیشترین مزایا را به مخاطبان خود خواهد داد؟ این موضوعی است که در ادامه به آن بیشتر خواهیم پرداخت.

سایت رومیتا یکی از با سابقه ترین های این بازار است و چند سال است که در حوزه اجاره آنلاین ویلا مشغول به کار و کسب تجربه است. این مجموعه که در گذشته تحت نام موسم مشغول به کار بود در سال 99 تصمیم به تغییر برند به منظور پویا تر نمودن کسب و کار خود و بازسازی روش های اجرایی و افزودن چندین ویژگی جدید به خدمات خود گرفت و آن را اجرایی کرد. قصد رومیتا متمایز بودن در این بازار بود که با افزایش چشمگیر رضایت مندی کاربران خود از تغییرات حاصل شده به این هدف دست یافت.

این سایت از همان ابتدا در بیشتر شهرهای بزرگ و کوچک مانند قشم، کیش، اصفهان، شیراز، نوشهر، رامسر، بابلسر و … مشغول به فعالیت بوده و در دوران شیوع ویروس کرونا که سفرها بیشتر به سمت پایتخت با اهداف کاری و درمانی در جریان بود در زمینه اجاره روزانه خانه در تهران و مناطق اطراف آن مانند اجاره ویلا در کردان به صورت گسترده مشغول به فعالیت شد.

رومیتا با تغییر واسط کاربری خود کاری کرد که فرآیند انتخاب، مشاهده عکسها و امکانات ویلا و عملیات درخواست رزرو در سایت بسیار ساده تر از گذشته شود و همه کاربران در همه محدوده های سنی بتوانند با سایت رومیتا کار کنند. ضمن این که پشتیبانی آنلاین و تلفنی سایت هم در تمام ساعات شبانه روز برای پاسخگویی به سوالات کاربران آماده است.

در حین این تغییرات امکاناتی از جمله امکان چت و گفتگو میان صاحبخانه و مسافر به سایت افزوده شد. چت سایت رومیتا این امکان را به کاربران میدهد تا به صورت مستقیم با صاحبخانه در ارتباط باشند و سوالات خود را بپرسند و حتی از او راهنمایی بگیرند. به محض ارسال پیام از طرف مسافر در داخل سایت رومیتا برای صاحبخانه پیامک رفته و او را مطلع میسازد به همین دلیل صاحبخانه میتواند به راحتی و به سرعت به پیام پاسخ دهد و مسافر باز هم از طریق پیامک از این پاسخ مطلع خواهد شد.  با استفاده از علامت @  در چت سایت لیست اقامتگاههای آن صاحبخانه نمایش داده می شود و مسافر و میزبان می توانند اقامتگاه مورد نظر را مشخص کنند و درباره آن باهم صحبت کنند حتی مسافر میتواند در همان محیط چت درخواست رزرو بزند و میزبان هم میتواند همانجا پاسخ دهد. امکان چت سایت رومیتا مشخص میکند که پیغام شما در چه ساعتی ارسال و کی دیده شده است و تمام امکانات یک پیام رسان را دارا می باشد.

امکان ویژه دیگر سایت رومیتا انجام بیمه رایگان سفر برای رزرو های بالای یک شب است. این سایت با همکاری بیمه سامان تمام مسافرانی را که بیشتر از یک شب رزرو داشته باشند را به صورت رایگان در طول سفر بیمه حوادث می کند تا بتوانند مطمئن و راحت سفر کنند.

 اما از مهم ترین مزایای سایت رومیتا که در دست اجرا می باشد افزودن امکانی با نام تجربه سفر به سایت است. تجربه سفر به مسافران و حتی ساکنان هر شهر این امکان را میدهد که تورهای تفریحی یک روزه آن شهر را مانند تورهای طبیعت گردی، گشت شهری، بازدید از آثار باستانی، تفریحات ورزشی، کارگاههای آشپزی و یا آموزشی زبان، نقاشی، طراحی لباس و … را مشاهده کرده و از طریق رومیتا رزرو کنند. و در واقع رومیتا کل لحظات سفر شما را از اقامت تا تفریح برنامه ریزی کرده و در کنارتان خواهد بود. بسیار جالب است که تیم خلاق بازاریابی و تولید محتوا سایت رومیتا به این هم کفایت نمی کند و می خواهد شما را در انتخاب دیدنی های شهر مقصدتان هم به صورت ویژه ای یاری کند به همین منظور مطالبی را درباره ی دیدنی های هر شهر منتشر کرده که با جستجو نام هر شهر در پایین اقامتگاههای آن شهر با عکس و جزئیات قابل مشاهده هستند. نکته ویژه ی این مطالب این است که این مطالب به صورت تالیفی توسط گردشگران آن مناطق تهیه شده و تجربه زیسته این افراد هستند و با مطالب دیگر یافت شده در بستر اینترنت کاملا متفاوت هستند ضمن این که کاربران میتوانند درباره این مطالب نظر بدهند و اطلاعات بیشتری را به آن بیافزایند و بدین ترتیب تبدیل به یک منبع کامل اطلاعات شده اند.

یکی از بزرگترین چالشهای اجاره ویلا به صورت روزانه ازطریق اینترنت برای مسافران ترس از تمیز نبودن و عدم تطابق عکسها با واقعیت و یا عدم پایبندی به ارائه خدمات از طرف صاحبخانه در زمان تحویل گرفتن ویلا است. رومیتا برای روبرویی با این چالش اقدامات ویژه ای انجام داده است. صاحبخانه ها یا میزبان هایی که یک بار مرتکب به بدقولی و عدم انجام تعهدات خود به مسافران شده اند بلافاصله از سایت حذف می شوند و تنها صاحبخانه های حرفه ای و با اخلاق هستند که در سایت رومیتا باقی میمانند. با این وجود سایت رومیتا ضمانت می کند که اگر در زمان تحویل واحد هر گونه مشکلی از نظر تمیز نبودن، عدم تطابق با عکسهای سایت و یا عدم سرویس دهی از سمت صاحبخانه پیش بیاید مسافر میتواند از تحویل گرفتن واحد خودداری نموده و پشتیبانی سایت را در جریان قرار دهد تا سایت رومیتا مبلغ رزرو را به طور کامل به حساب مسافر عودت داده وبکوشد که اقامتگاه دیگری برایش پیدا کند. علاوه بر این اکثراقامتگاههای سایت رومیتا دارای چندین نظر ثبت شده از طرف مسافران قبلی هستند که خواندن آنها می تواند در انتخاب اقامتگاه کاربران را یاری دهد.

امیدواریم که مطالب گفته شده شما را با خدمات ویژه این بستراجاره ویلا آشنا کرده باشد و نگرانی هایتان را در زمینه اجاره آنلاین ویلا برطرف کرده باشد. برای آشنایی بیشتر با سایت رومیتا میتوانید به آدرسwww.roomita.com  مراجعه نمایید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا