خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آخرین وضعیت جسمانی بهنام محجوبی

بهنام محجوبی از دراویش گنابادی که در سال 96 در جریان درگیری‌های گلستان هفتم بازداشت شده بود، به علت مسمومیت در بیمارستان لقمان بستری شده است. خبرهای ضدونقیضی از وضعیت او شنیده می‌شود و برخی روز گذشته مدعی بودند که محجوبی فوت شده است اما هیچ مرجع رسمی آن را تأیید نکرده بلکه گفته‌اند که وضعیت او وخیم است. خبرنگار انصاف نیوز با بیمارستان لقمان تماس گرفت اما موفق نشد که اطلاعات دقیقی درباره‌ی وضعیت او بگیرد.

بیشتر بخوانید:

اطلاعیه‌ی اداره کل زندان‌ها درباره‌ی بهنام محجوبی

به گزارش انصاف نیوز، دیروز -سه شنبه 28 بهمن‌ماه- چند فعال سیاسی و اجتماعی در مقابل بیمارستان لقمان جمع شده بودند تا وضعیت او را پیگیری کنند؛ از جمله نرگس محمدی، وحید هروآبادی، ابوالفضل قدیانی و ضیا نبوی.

بهنام محجوبی 31 خردادماه برای اجرای حکمش به زندان اوین رفت با اینکه پزشک قانونی تشخیص عدم تحمل کیفر را صادر کرده بود چون او به بیماری اعصاب مبتلا بود و دارو مصرف می‌کرد. او در آبان ماه امسال به بیمارستان روانپزشکی رازی (امین آباد) منتقل شده بود. مادر بهنام محجوبی با انتشار یک ویدئو از از وضعیت جسمانی پسرش ابراز نگرانی کرده بود. در حال حاضر سازمان زندان‌ها می‌گوید به دلیل مصرف بیش از حد دارو مسموم شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا