خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فکری: کاظم قیم مثل آبدارچی باشگاه است

محمود فکری، سرمربی استقلال پس از تمرین تیمش به میان هوادارن آمد و با آن‌ها صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، پس از تمرین امروز (چهارشنبه)، تیم فوتبال استقلال، محمود در جمع هواداران حاضر شد و با آن‌ها به گفت‌وگو پرداخت.

در ابتدا هواداران از محمود فکری وضعیت میلیچ را جویا شدند و از طرف کاظم قیم، مدیر بین‌الملل باشگاه استقلال عنوان کردند که محمود فکری باعث شده او از ایران برود.

فکری در واکنش به این اظهارات گفت: اصلا آقای قیم که مدیر روابط بین الملل باشگاه است چه کسی است که بخواهد حرف بزند؟ ماجرای میلیچ ربطی به کاظم قیم ندارد. ایشان مثل آبدارچی باشگاه است که حرف‌های خودش را می‌زند. باشگاه پول آقای میلیچ را نداد و اخطار داد و از نظر قانونی پولش را نگرفت و فسخ کرد و از تیم جدا شد. 

 در این بین برخی هواداران از عملکرد فنی تیم رضایت نداشتند و فکری در پاسخ به این انتقادات اظهار کرد:  من به عنوان سرمربی و مسئول فنی استقلال حق دارم که بازیکنانم را انتخاب کنم و بگذارم یا نگذارم. فرقی نمی‌کند چه کسی باشد در نهایت تصمیم اینکه کسی بخواهد بازی کند، با من است. بازیکن خارجی که مثل بازیکنان استقلالی نیست که بماند.

یکی از هواداران در این بین درخواست کرد تا یک دستیار  متخصص در جمع آبی‌ها حضور داشته باشد و فکری در واکنش به این مساله اظهار کرد: لطفا بازیچه دست پیج ها و کانال ها نشوید. چرا یک نفر از قربانعلی پور حمایت نکرد؟ این مربی دکترای فیزیولوژی دارد، ولی چون رسانه ای و مجازی نیست، هیچکس از این مربی حمایت نکرد. چرا دنبال حرف کاسب ها می روید؟ چرا عقلتان را دست کاسب ها می دهید که میگویند فلانی را بیاورید؟

او ادامه داد: من روز اول هم گفتم که ما  سنگین ترین نیمکت استقلال را داریم و تیم را صدر جدول نگه داشتیم اما چند  است بالا و پایین شدیم. از هفته دوم به من می‌گویند بروم، به نظر شما من الان بروم، وضع درست می شود؟

او در خصوص وضعیت وریا غفوری اظهار کرد:  وریا غفوری کاپیتان تیم است و باید عملکردش را مورد ارزیابی قرار دهیم. ما باید اتفاقات چند روزه و چند ماهه و چندساله غفوری را بررسی کنیم. این بازیکن امروز در تمرین تیم حاضر بود اما پایش درد گرفت و به کلنیک رفت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا