خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رسایی به زاکانی: آن ۱۳ نفر را معرفی کنید!

حمید رسایی، عضو جبهه پایداری در یادداشتی تلگرامی با عنوان «آقایان ما حق نداریم، افتاد» خطاب به علیرضا زاکانی، از دیگر فعالان سیاسی اصولگرا که در حال حاضر نماینده‌ی مجلس است، نوشت:

فیلمی که رسایی به آن اشاره می‌کند

برادر عزیز، جناب زاکانی!

با دیدن این کلیپ و با خط و نشانی که حضرتعالی به صراحت برای بقیه کاندیداهای احتمالی مورد توجه افکار عمومی کشیده‌اید و در انتها با تأکید فرموده‌اید که کسی حق ندارد اجماع مورد نظر شما روی فرد مورد نظرتان را بهم بزند، طیف گسترده‌ای از خواص و فعالان سیاسی و اجتماعی، از خبط و خطایی که تاکنون کرده‌اند، به خود آمدند و از این پس، به هیچ کاندیدای دیگری به غیر از فرد مورد نظر شما فکر نمی‌کنند.

بدون تعارف، جملگی از اینکه برای مدتی درباره کاندیداهای احتمالی دیگر که با توجه به سوابق‌شان، سلامت‌ مالی خودشان و مدیران زیرمجموعه‌شان، کارآمدی‌، توانایی و جهت‌گیری آنها می‌توانند مصداق اصلح باشند، “فکر” کرده‌ایم و برای لحظاتی در مسیری قرار گرفته‌ایم که انسجام و اجماع شما روی فرد مورد نظر را بهم زده، به درگاه خدای سبحان عذر تقصیر می‌بریم. قطعا پروردگار عالم ما را خواهد بخشید، امید است جمع شما هم ما را برای این خطای بزرگ ببخشد.

فقط اگر جسارت و بی ادبی نباشد و ما را عفو کنید، لطفا بعد از چهار سال، اسامی این ۱۳ بزرگوار که شما حکم بزرگتری و ولایت بر بقیه را برای آنها صادر کرده‌اید را اعلام نمایید، تا همه ما که ملزم به اطاعت از تصمیمات‌شان هستیم، بیش از این در گمراهی قرار نگیریم و با تمام وجود، “فکر کردن” خود را تعطیل و همه امورمان را با ایشان تطبیق دهیم.

البته مطابق اطلاعات موثق واصله، آقای رییسی پس از قبول مسئولیت ریاست قوه قضاییه با مجموعه‌ای که ذکر کردید، نسبتی ندارند و ریاست آن با اقای حداد عادل است.

همچنین مطابق اعلام صریح آقای رییسی به افراد مختلف و اظهارات اخیر سخنگوی قوه قضاییه، رییس قوه قضاییه قصد کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری را ندارند.

طبعا نام آقای محسن رضایی هم برای خالی نبودن عریضه است و طی ماه‌های آینده، ایشان نیز به صورت طبیعی گزینه مطلوب جمع چند نفره شما نخواهد بود.

بنابراین از میان سه کاندیدایی که از حلقه خود نام برده‌اید، تنها گزینه‌ای که باقی می‌ماند، جناب قالیباف است که از سال ۸۴ شما و دوستان دیگری، تلاش می‌کنید تا ایشان را به پاستور برسانید به طوری که این تلقی عمومی ایجاد شده، جمهوری اسلامی از این بابت به شما و دوستانتان بدهکار است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. چقدر ما مردم بدبختیم که شخصی مثل زاکانی بی سواد و نا اگاه برایمان تعیین تکلیف می کند. اینها از نتایج کنار زدن بزرگانی از ملی ها و ملی مذهبی هااست.

  2. قالیباف و رضایی طرفدار حزب باد که قبل برجام مخالفش بودن بعد که دیدن تصویب شد موافقش شدن و بعد که بهم خورد مخالفش شدن رو با جلیلی که از اول یک صدا بود یکی میکنید؟ واقعا ارادتم به زاکانی از بین رفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا