خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نوآوری در تغییرات دکوراسیون با استفاده از شیشه بالکن و پارتیشن شیشه ای دارای شیشه سکوریت

رپورتاژ آگهی

شیشه بالکن تنها برای پوشاندن تراس و بالکن منزل و محل کار مناسب نیست بلکه می توان در اغلب مکان های دیگر نیز از آن استفاده کرد. از آنجا که شیشه  بالکن در انواع فریم دار و فریملس موجود هستند می توان از آن ها برای گلخانه ها، پنت هاوس و … نیز استفاده کرد. در هر مکانی که شما نیاز به استفاده از شیشه تاشو متحرک و ثابت در ابعاد بزرگ داشته باشید می توانید از شیشه بالکن استفاده کنید. پارتیشن شیشه ای متحرک و یا شیشه بالکن تاشو و ریلی را می توان به خوبی در گلخانه ها به کار برد زیرا گلخانه مکانی است که نیازمند نور بسیار زیاد خورشید می باشد و از طرف دیگر باید محیطی بسته نیز داشته باشد تا فضای مرطوبی را برای رشد گل ها فراهم کند. در این حالت استفاده از شیشه بالکن می تواند راه کار بسیار مناسبی باشد. زیرا نور خورشید به طور کامل به درون تابیده از طرف دیگر  شیشه بالکن جمع شو ( تاشو) باعث می شود که عبور و مرور از آن نیز به داخل و خارج آن برای افراد راحت تر انجام پذیرد.

شیشه بالکن جداکننده ای زیبا برای جدا کردن محیط داخلی و خارجی خانه

شیشه بالکن را می توان از جمله جدا کننده های منحصر به فرد برای جدا سازی منزل از فضای خارج ساختمان دانست. با استفاده از شیشه بالکن ، بالکن را نیز جزو منزل در نظر گرفته و آن را به خوبی نسبت به فضای بیرونی ساختمان تفکیک می کنیم این کار می تواند نمای ساختمان شما را مدرن تر نیز نشان دهد. در گذشته به دلیل اینکه از شیشه بالکن استفاده نمی شد محیط بالکن یک محیط باز و خطر ساز بود از طرف دیگر در زمستان و فصول سرد سال نیز بالکن قابلیت استفاده را نداشت. زیرا هنگام بارش برف و باران تراس یا بالمن منزل دارای سطحی لغزنده می شد و عبور و مرور در آن می توانست به خصوص برای کودکان بسیار خطر آفرین باشد به عبارتی می توان گفت که بدون اینکه برای فضای بالکن شیشه بالکن نصب کنید در فصول سرد سال فضای تراس کاملا بی استفاده خواهد ماند اما برعکس زمانی که شما شیشه بالکن را برای تراس منزل خود به کار می برید یک فضای امن و البته خصوصی را می توانید برای خود و خانواده تان ایجاد کنید. حتی با مبلمان کردن فضای بالکن محیطی همچون فضای داخلی را می توانید ایجاد کنید. علاوه بر این زمانی که نور خورشید به صورت مستقیم به ما بتابد اشعه های مضر آن نیز بر بدن تابیده و خطراتی را به دنبال دارد اما استفاده از شیشه سکوریت در شیشه بالکن این مزیت را داراست که از ورود اشعه های مضر آفتاب به قسمت درون بالکن جلوگیری می نماید. بنابراین به راحتی می توانید خود را در معرض نور خورشید قرار دهید و از گرمای لذت بخش آن استفاده کنید. شاید برخی افراد تنها ایرادی که بر شیشه بالکن بگیرند این باشد که نصب شیشه بر بالکن فضای خصوصی آن ها را دچار مشکل خواهد کرد. اما این ایراد به جایی نیست زیرا انواع شیشه های موجود در بازار را می توان برای این کار استفاده کرد از جمله آن ها شیشه های مات و شیشه رنگی برای بالکن هستند این شیشه ها باعث می شوند که دید بیرون نسبت به داخل از بین رفته و فضای کاملا خصوصی برای شما به وجود آید.

ایجاد ایمنی برای مکان های اداری و تجاری با درب اتوماتیک شیشه ای و کرکره برقی

بسیاری از شرکت ها درب اتوماتیک شیشه ای و کرکره برقی تولید می کنند که به میزان زیادی به ویژگی های ایمنی مجهز هستند. این ویژگی ها شامل سنسورها، تایمرها و کنترل از راه دور بی سیم است که به شما امکان می دهد درب اتوماتیک شیشه ای و کرکره برقی را بدون حضور فیزیکی قفل و باز و بسته کنید. آن ها خیال شما را راحت می کنند که دفتر یا شغل شما مکانی ایمن است. درب های اتوماتیک از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه تر از سایرین هستند. هنگامی بررسی خرج کرد هزینه ها خواهید فهمید که چرخه ی عمر محصول و صرفه جویی در مصرف انرژی بسیار ایده آل است. درب های اتوماتیک شیشه ای و کرکره برقی که به طور صحیح نصب و نگهداری می شوند هزینه خود را پرداخت خواهند کرد.

طریقه انتخاب آینه های دکوراتیو برای آینه کاری منزل و همچنین فضای داخلی محیط های اداری

سوال اینجاست که بهترین دیوار یا بهترین مکان برای نصب آینه دکوراتیو در کجای منزل است با توجه به نظر کارشناسان آینه های دکوراتیو از آنجا که نوعی تزئینات دکوراسیون بسیار جذاب و چشم گیر محسوب می شود. بنابراین در اولین نگاه مخاطب می توانند بیشترین تاثیر را داشته باشد از این رو سعی می شود اولین مکانی که برای نصب آینه های دکوراتیو مورد انتخاب قرار می گیرد دیوار اصلی منزل است. به عبارتی دیوار اصلی دیواری است که هم از نظر نور و هم از نظر جایگاه بهترین مکان را در منزل و یا محل کار به خود اختصاص داده باشد. همانطور که می دانید با توجه به وجود سلایق مختلف افراد می توان تعداد بینهایت طرح را روی آینه های دکوراتیو پیاده سازی کرد. اما این انتخاب طرح  نیز می تواند از نکات مهمی باشد که باید مورد توجه بسیار ویژه و خاصی قرار بگیرد برای دانتخاب طرح اینه های دکوراتیو اولویت ما سلیقه فرد سفارش دهنده است. اما خب وظیفه ما است که پیشنهاد های بهتر رانیز به او ارائه دهیم شاید در میان این پیشنهادهای اصولی طرحی نظر وی را نیز جلب کند. از این رو هم سلیقه او مورد استفاده قرار گرفته و هم دکوراسیون مورد نظر به صورت اصولی و درست طراحی شده است از سلیقه که بگذریم نکته دوم این است که باید طرح اینه های دکوراتیو به گونه ای انتخاب شود که در راستای دکوراسیون منزل شما خود نمایی کند به عبارتی باتوجه به معماری داخلی منزل شما آید آینه مورد استفاده با آن همخوانی داشته باشد.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا