خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لیورپول و کریستال پالاس 6 اسفند 1401

پخش زنده لیورپول و کریستال پالاس 6 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در هفته 25 لیگ جزیره رویارو خواهند شد.

تیم‌های لیورپول و کریستال پالاس امشب و از ساعت 23:15 به وقت ایران در سلهرست پارک به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و کریستال پالاس 6 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال لیورپول و کریستال پالاس 6 اسفند 1401

پخش زنده لیورپول و کریستال پالاس 6 اسفند 1401

لیورپول بحران زده یورگن کلوپ که با شکست سنگین 5 بر 3 برابر رئال مادرید در آنفیلد اصلا وضع خوبی ندارد، در حال حاضر با 25 امتیاز در رده هشتم است و امشب باید به مصاف کریستال پالاس 26 امتیازی و رده دوازدهمی پاتریک ویرا برود.

لیورپول در 5 بازی آخر خود سه شکست و دو برد کسب کرده و کریستال پالاس فصل گذشته شگفتی‌ساز پت ویرا در 5 بازی آخر خود 4 تساوی و یک شکست کسب کرده است.

در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر هم 16 بار لیورپول پیروز شده و کریستال پالاس 4 بار. 2 بازی هم مساوی شده است. در 5 تقابل آخر دو تیم هم، چهار بار لیورپول پیروز شده و یک بازی مساوی شده است. آخرین برد کریستال پالاس برابر لیورپول، مربوط به آپریل 2017 است. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و کریستال پالاس 6 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا