خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چمران: هنوز به تصمیم نرسیده‌ایم

عضو شورای ائتلاف اصولگرایان می‌گوید شورای ائتلاف هنوز بر اسم خاصی به نتیجه نرسیده و هیچ تصمیمی گرفته نشده است و اگر کاندیدایی مشخص شد آن وقت برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

مهدی چمران عضو شورای ائتلاف اصولگرایان، درباره‌ی آخرین تحولات انتخاباتی این تشکل به انصاف نیوز گفت: «الان شورای ائتلاف در حال شکل دادن نام‌نویسی مجامع در استان‌ها و شهرستان‌هاست. بیش از نیمی از شهرستان‌ها و استان‌ها کارشان را شروع کردند و آن شورا در استان کارش را آغاز کرده و بیش از نیمی از استان‌ها و شهرستان‌هایشان هم تشکیل دادند و مجامع هم دارند نام نویسی می‌کنند و خیلی از استان‌ها هم تمام شده است. بقیه به تدریج نام نویسی‌هایشان را انجام می‌دهند. چون باید بروند نام نویسی کنند تا بعد بتوانند مجمع خودشان را شکل دهند. مجامع شکل می‌گیرد و در مجامع هرچقدر افراد می‌آیند و شرکت می‌کنند و آزاد هم است. یعنی از همه دعوت می شود، کسانی که همفکر هستند بیایند و در مجامع و انتخاباتی که با آن‌ها انجام می‌شود شرکت کنند.

وی همچنین درباره برنامه ریاست جمهوری این شورا هم گفت: «برنامه‌ی ریاست جمهوری این است که شوراهای شهرستان، مجامع شهرستان را شکل می‌دهد، مجامع شهرستان که شکل گرفت آن وقت می‌آیند و شورای ائتلاف شهرستانشان را انتخاب می‌کنند، چون باید خودشان انتخاب کنند، شوراهای ائتلاف شهرستان‌ها که تشکیل شد، مجموعه‌ی شهرستان‌ها می‌آیند شورای ائتلاف یک استان را شکل می‌دهند و شوراهای ائتلاف استان‌ها که شکل گرفت، شورای ائتلاف و کنگره مرکزی را شکل می‌دهند. و کنگره مرکزی وقتی که تشکیل شد، تصمیماتی که قرار است، آنجا گرفته خواهد شد.

چمران درباره وجود کاندیدایی که از آن حمایت شود گفت: «فعلا خیر. چون هنوز به تصمیم‌گیری نرسیده‌اند. باید به تصمیم جمعی برسند و انتخاب عمومی باشد.»

عضو شورای ائتلاف درباره‌ی نظر اعضای شورای مرکزی ائتلاف و حمایت از آن هم گفت: «صحبتی فعلا نشده و نمی‌شود. چون اگر نظری داشته باشند، شخصی است، چون ابتدا باید در مجمع و سپس در شورای ائتلاف تصمیم گیری شود. حالا ممکن است یک نفر نسبت به شخصی نظری داشته باشد ولی این سازمانی نیست.

او همچنین درباره گمانه زنی نام‌هایی چون قالیباف، رئیسی، احمدی‌نژاد و دهقان هم گفت: «هیچکدام مشخص نیست. وقتی بیایند خب بله مجمع درباره‌ی حضور آن‌ها تصمیم می‌گیرد و هنوز بر روی اسم خاصی برنامه ریزی نشده است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا