خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عبور شاگردان خاکپور از دیوار چین

تیم فوتبال امید ایران با پیروزی برابر چین به مرحله بعدی رقابت های انتخابی المپیک صعود کردند. شاگردان محمد خاکپور باید در این مرحله به مصاف ژاپن بروند که یکی از مدعیان صعود به المپیک است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال امید ایران در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی انتخابی المپیک از ساعت ۲۰ امروز دوشنبه به مصاف چین رفت و در پایان موفق شد برابر این تیم نه چندان قدرتمند به برتری ۳ بر ۲ دست پیدا کند.

ارسلان مطهری(۳۶)، احسان پهلوان(۴۱) و مهدی ترابی(۴۸) برای تیم ایران گل زدند. « فیا چانگ»(۴۰) و لیشنگ لایو(۷۰ – پنالتی) برای چین گل زدند.

تیم فوتبال امید ایران در این دیدار با ترکیب محمدرضا اخباری، روزبه چشمی، حسین کنعانی، علی عبدالله زاده، رضا علیاری، مهدی ترابی (۷۱ محسن کریمی)، احسان پهلوان، ماهان رحمانی، شاهین ثاقبی (۷۹ علی کریمی)، میلاد کمندانی و ارسلان مطهری (۶۲ مهرداد محمدی) به میدان رفت.

در نیمه اول شاگردان محمد خاکپور برتر از چین بودند و هر چند خیلی دیر اما در نهایت در دقیقه ۳۶ با استفاده از اشتباه خط دفاعی و دروازه بان چین به گل برتری رسیدند و هر چند زود گل تساوی را دریافت کردند اما در نهایت با گل دومی که زدند نیمه اول را با پیروزی پشت سرگذاشتند.

در نیمه دوم تیم امید ایران بازهم برتر از حریف ظاهر شد و خیلی زود هم به گل رسید. در ادامه با اینکه ملی پوشان امید ایران فرصت های زیادی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از این برتری استفاده کنند.

تیم فوتبال امید ایران با این پیروزی ۶ امتیازی شد و بعد از قطر به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی رقابت های انتخابی المپیک شد. این تیم باید در مرحله حذفی روز جمعه به مصاف تیم فوتبال ژاپن تیمی از سرزمین آفتاب تابان برود. دیداری که سخت و دشوار خواهد بود و شاگردان خاکپور قطعا کار سختی پیش رو خواهند داشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا