خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کم حافظگی کیهان مدعی دیدار با سوروس!

«سید سجاد»، از مخاطبان انصاف نیوز، در متنی ارسالی نوشت:

چند روز پیش در آرشیو روزنامه کیهان مربوط به سال 1388 می‌گشتم که روزنامه‌ی 31-06-1388 به این تیتر برخوردم؛ خبری برای یادآوری خاطرات سال 1388. خبر را خواندم و متوجه چند نکته شدم که کیهان نشینان درست در چشم مخاطب خود نگاه می‌کنند و دروغ و اکاذیب خود را به خورد مخاطب خود القا می‌کنند و قتی که می‌گویید سند کو می‌گویند چون در روزنامه‌ی ما چاپ شده سند است!

حال که اصل خبر را نگاه کنید متوجه یک نکته خواهید شد که کیهان تاریخ و روز دیدار روز برای اینکه مثلا مستند باشد کامل آورده است ولی از آنجایی که دروغگویان کم حافظه هستند به خود زحمت نداده‌اند که تاریخ را با واقعیت منطبق کنند. اگر با یکی از تبدیل کننده‌های تاریخ در اینترنت کار کنید متوجه عکس زیر خواهید شد.

کیهان از قول جورج سورس آنچنان از روز و تاریخ ملاقات سخن می‌گوید که گویا خود برادر حسین در حال صورت برداری متن مذاکرات بوده است.

بله تاریخ روز واقعی برای کیهان تغییر کرده؛ کیهان نشینان می‌گویند که سه‌شنبه دیدار صورت گرفته ولی در واقع دروغ‌گوی کم حافظه‌ی ما دقت نکرده که تاریخ را با واقعیت مطابقت دهد.

جالب است که بدانید که در روز 7-11-99 باز هم به این ملاقات اشاره کرده با سند سال 1388 باز هم از آنجایی که دروغ‌گو بسیار کم حافظه است این بار روز دیدار را یک روز جلوتر برده و گفته چهارشنبه ملاقات صورت گرفته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بیخود آب در هاون نکوبید، خبر کیهان 100% درست و متقن است.
    ایرادی هم که گرفتید، واهی است. چنین اشتباهاتی در هر روزنامه و خبررسان و خبرگزاری به وفور یافت میشود.

    اگر جرأت دارید، با مدیران کیهان تماس بگیرید تا سندهای متقن دیدار خاتمی با سوروس در سال 2006 میلادی را برایتان ارسال کنند. تا ببینم شهامت دارید بگویید کیهانیان ـ مثل همیشه ـ درست میگفتند و درغگو، محمد خاتمی و امثال او هستند؟

    3
    1
  2. اشتباه در درج تاریخ ملاقات نفی کننده اصل وجود ملاقات نیست این متن اصلا قانع کننده نیست.

    2
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا