خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پرسپولیس و ذوب آهن 22 مرداد 1401

دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن امروز در نخستین بازی لیگ جدید به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده پرسپولیس و ذوب آهن 22 مرداد 1401 با ما باشید.

امروز و از ساعت 19:00 در ورزشگاه فولادشهر، ذوب آهن میزبان پرسپولیس است که در فصل نقل و انتقالات یکی از بهترین عملکردها را داشته و حتی در کادر فنی نیز تغییراتی ایجاد کرده است. برای تماشای پخش زنده بازی پرسپولیس و ذوب آهن 22 مرداد 1401 با ما باشید.

پخش زنده پرسپولیس و ذوب آهن 22 مرداد 1401

مهدی تارتار که تا قبل از بازی برگشت دو تیم در فصل گذشته، به خاطر نتایجش مقابل پرسپولیس شدیدا مورد انتقاد هواداران استقلال قرار گرفته بود، توانست پرسپولیس را در فولادشهر متوقف کند و امیدوار است این بار هم بتواند از یحیی گل‌محمدی امتیاز بگیرد.

آنطرف میدان هم یحیی گل‌محمدی که تیمش خریدهای بزرگی در فصل نقل و انتقالات داشته و امروز هم یورگن لوکادیا را جذب کرد، به دنبال این است که فصل را با برد استارت بزند و خاطره تلخ آخرین بازی دو تیم را از ذهنش پاک کند.

نکته مهم اینکه حاصل 5 تقابل آخر دو تیم 3 برد برای پرسپولیس و 2 تساوی بوده است و آخرین برد ذوب‌آهن برابر پرسپولیس مربوط به دو سال قبل است. برای تماشای پخش زنده بازی پرسپولیس و ذوب آهن 22 مرداد 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 19:00 از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن 22 مرداد 1401

لینک 2: پخش زنده فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن 22 مرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا