خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«قالیباف برای 1400 تصمیمی نگرفته»

یک عضو حزب «جمعیت و پیشرت و عدالت» می‌گوید انتخابات شورای مرکزی جدید این حزب تازه برگزار شده است و هنوز تصمیمی درباره‌ی حضور در انتخابات گرفته نشده است. او همچنین گفت محمدباقر قالیباف متمرکز بر کار مجلس است و هنوز تصمیمی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری نگرفته است.

محمدصالح مفتاح عضو حزب جمعیت پیشرفت و عدالت -از نزدیک‌ترین احزاب به محمدباقر قالیباف- در گفت‌وگو با انصاف نیوز درباره آخرین تحولات این حزب با موضوع انتخابات می‌گوید: «تازه روز چهارشنبه‌ی گذشته انتخابات شورای مرکزی جدید را برگزار کردیم و هنوز شورای مرکزی جدید درباره‌ی موضوع انتخابات 1400 تصمیم نگرفته است. ما یک تغییری در شورای مرکزی داشتیم و قدعدتا آن‌ها باید اول در روزهای آینده ارکان خود که کمیته سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است را مشخص کند و بعد وارد موضع گیری شود. الان هنوز شورای مرکزی جدید تشکیل جلسه نداده است.

او درباره آغاز فعالیت‌های انتخاباتی محمدباقر قالیباف هم می‌گوید: «آقای قالیباف متمرکز بر کار مجلس هستند و هنوز فعالیتی در حوزه‌ی انتخابات نداشتند و هیچ تصمیمی درباره‌ی این موضوع گرفته نشده است.»

مفتاح همچنین درباره وجود کاندیدای حزبی در انتخابات هم می‌گوید: «خیلی بعید است حزب جمعیت پیشرفت و عدالت کاندیدای حزبی داشته باشد. ما بیشتر به مسئله‌ی وحدت و کارآمدی فکر می‌کنیم که اگر قرار باشد در جبهه‌ی انقلاب اتفاقی بیافتد، باید وحدت داشته باشیم و هم حول یک کاندیدای کارآمد در جبهه‌ی انقلاب جمع شوند و هنوز هم درباره‌ی آن مصادیق صحبت نکردیم.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا