خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ سخنگوی استقلال به پرسش‌ها و انتقادات

حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال می‌گوید هیچ اولتیماتومی به سرمربی تیمش داده نشده است.

به گزارش ایسنا، بعد از ظهر امروز (دوشنبه)، حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال، با برگزاری نشستی مجازی، پاسخگوی برخی سوالات در خصوص وضعیت و شرایط باشگاه بود.

او در ابتدا گفت: من خیلی خوشحالم که می‌توانم باب جدیدی را برای گفت‌وگو با هواداران استقلال باز کنم. این مسیری که امروز آغاز شده است، امیدوارم حداقل دو هفته یک بار انجام دهیم تا بتوانیم دغدغه‌های هواداران را رفع کنیم. در کنار اقدامی که باشگاه استقلال انجام داده است، بخش خبری باشگاه استقلال در حال شکل گیری است و امیدوارم دغدغه‌های باشگاه استقلال برطرف شود.

نظری در ادامه به سوالات مطرح شده پاسخ داد که به شرح زیر است:

*چرا باشگاه واکنش مناسبی به استوری وزیر ارتباطات نشان نداد و فقط در فضای مجازی از سوی مدیران استقلال، چند پست و استوری منتشر شد؟

خود آقای جهرمی می‌داند این مساله را به عنوان وزیر ارتباطات مطرح نکردند و به عنوان هوادار پرسپولیس این مساله را مطرح کردند. طبیعی است که هواداران خیلی از نکات را مطرح می‌کنند که مدیران نباید به آن پاسخ بدهند. به همین منظور پاسخی به این واکنشی به این مساله ندادیم.

*در جهت تعامل و همکاری کارگزار با باشگاه استقلال، کارگزار باشگاه تا چه اندازه‌ای به تعهدات خود عمل کرده است؟ آیا در خصوص مطالبات ارزی باشگاه، کارگزار برنامه خاصی برای کمک به باشگاه دارد؟

من جا دارد از کارگزار باشگاه تشکر کنم و باید این را ابراز کنم که در مدت همکاری باشگاه با کارگزار، این کارگزار به تمامی تعهدات خود عمل کرده است و یک جا بیشتر از تعهدات خود عمل کرده است و باید تاکید کنم که بارها شده است که با جلساتی که با کارگزار داشتیم، کارگزار می‌تواند خارج تعهدات خود به باشگاه کمک کند. بر اساس گفت‌وگویی‌هایی انجام شده است، قرار است کارگزار کمک‌های خود را به صورت کامل انجام دهد و کمک‌های ارزی هم صورت می‌گیرد. البته در مسائل خارجی آقای آصفی ورود می‌کنند و حوزه اجرایی باشگاه این امور را پیگیری خواهند کرد.

*چرا باشگاه استقلال موضع خود در مورد انتخابات فدراسیون را به طور صریح مشخص نکرده؟ آیا باشگاه استقلال در میان کاندیداها، به علی کریمی رای می‌دهد؟

ما در این رابطه هیچ جلسه‌ای نداشتیم و باید همه گزینه‌ها را بررسی کنیم. ممکن است با بعضی از گزینه‌ها صحبت کنیم و با لحاظ منافع باشگاه، تصمیم‌گیری‌های لازم را انجام خواهیم داد و شاید آن را علنی کنیم. این اقدامات بر اساس منافع باشگاه انجام می‌شود. امیدوارم بهترین اتفاق برای فوتبال کشورمان و باشگاه استقلال رخ دهد.

* آورده اعضای هئیت مدیره تا به امروز برای مجموعه استقلال چه بوده است؟ چرا هئیت مدیره هیچ گزارش عملکردی ارائه نکرده است؟ آقای مددی شرایط استقلال را رضایت‌بخش توصیف کردند که این مساله با واقعیت موجود در فضای کنونی همخوانی ندارد، با این حال پرسش اینجاست آقای مددی تا به امروز برای حل مشکلات استقلال چه تدبیری اتخاذ کردند،آیا هئیت مدیره به عنوان ناظر بر عملکرد مدیرعامل فعالیتهای ایشان را تائید می‌کند؟

هر کدام از اعضا قرار است مسئولیت‌هایی داشته باشند که به آقای مدیرعامل کمک کنند. من قرار بود در حوزه رسانه به باشگاه کمک کنم. آقای عبدیان در حوزه ورزشی و آقای خلیل‌زاده در حوزه اقتصادی و آقای آصفی در حوزه بین الملل قرار است به مدیرعامل کمک کنند. هر کدام در حوزه خود اقداماتی را انجام دادیم  و مطمئن باشید همه کسانی که در باشگاه دارند فعالیت می‌کنند، تلاش می‌کنند تا بهترین اتفاقات را رقم بزنند. بعضی از فعالیت‌های ما در حال به ثمر نشستن است. فضای رسانه‌ای ما مملو از اخباری است که واقعیت ندارد و وقتی این اخبار منتشر می‌شود، ما اقدام به تکذیب آن می‌کنیم. بعضی وقت‌ها می‌شود که تکذیب نکنیم چون اهمیت نداشته است. اقداماتی که هیات مدیره رقم زده است، در فراوانی این اخبار گم می‌شود. ما نتوانستیم روی کارهایی که انجام شده در این مدت تمرکز کنیم و آن را بازتاب دهیم و این اتفاق در ماه‌های آتی رخ خواهد داد و گزارش عملکرد خود را ارائه می‌کنیم. ما تمام تلاش خود را کردیم که وظایف خود را طبق اساسنامه انجام دهیم. ما هرروز در تلاش هستیم تا نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

*آیا ناراحتی برخی از اعضای هیات مدیره از ابقای محمود فکری درست است؟

یک شایعه‌ای در چند روز اخیر مطرح شده است که آقای وزیر با مدیرعامل استقلال صحبت کردند که محمود فکری در استقلال بماند و این خبر کاملا کذب است. ما از سرمربی تیم حمایت می‌کنیم و آقای فکری سرمربی تیم ما است و همیشه تلاش می‌کنیم که ایشان بهترین نتایج را بگیرد. ممکن است ما در کارهای خود ضعف‌هایی داشته باشیم و تلاش می‌کنیم تا ضعف‌های خود را برطرف کنیم.

* با توجه به جلسه اخیر هیات مدیره، گفته می‌شود که باشگاه به آقای فکری برای دو مسابقه آینده فرصت دادند و در صورت عدم نتیجه‌گیری ایشان از سمتش برکنار می‌شود. این موضوع را تایید می‌کنید؟

ما هیچ اولتیماتومی به آقای فکری ندادیم و هیچ جا مطرح نشده که ایشان قرار است تا چند بازی در تیم بماند. هیات مدیره از سرمربی خود حمایت می‌کند و در اینکه آقای فکری چه نتایجی بگیرد، بستگی به کادر فنی، بازیکنان و کادر مدیریت دارد و ما تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم. تلاش ما بر این است که از پیشکسوتان، مدیران سابق و هواداران استقلال کمک بگیریم و بهترین موفقیت‌ها و نتایج را کسب کنیم. افراد دیگری که در قبلا در باشگاه حضور داشتند، این مساله را باید مد نظر داشته باشند که الان افراد دیگری در حال مدیریت باشگاه هستند. با وجود همه مشکلاتی در باشگاه وجود دارد، اگر اتحاد ما بیشتر شود، می‌توانیم به صدر جدول برگردیم و قهرمان لیگ شویم.

* از باشگاه اینطور شنیده می‌شود که شما از سمت سخنگویی باشگاه عزل شده و قرار است جناب مددی از این پس در این سمت فعالیت داشته باشند. این موضوع را تایید می‌کنید؟

یعنی قرار است من مدیرعامل بشوم؟ (با خنده). بعضی از اخباری که خودمان از آن تعجب می‌کنیم را در برخی روزنامه و خبرگزاری‌ها شنیده‌ایم. همچنین در این خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها گفته شده بود که یزدانی و میلیچ از جمع استقلال جدا می‌شوند که این مساله کاملا کذب بود. یک سری مشکلاتی به لحاظ تامین منابع وجود دارد و مهندس عبدیان در این راستا تلاش‌های زیادی کرده‌اند. من این سوالی که الان پرسیده شد را الان شنیدم.

*آیا درست است که آقای قلعه نویی بعد از باخت سنگین از گزینه مربی‌گری کنار گذاشته شد؟

ما با توجه به مسائلی که مد نظر داشتیم، بنایی برای جایگزینی آقای فکری نداشتیم، برای جایگزین ایشان هم صحبت نشده است. تا اینجای کار کسی را برای جایگزینی محمود فکری مد نظر نداشتیم. کسانی که برای استقلال روزهای خوبی ساختند، ما متشکر آن‌ها هستیم.

*درست است که استقلال در پنجره نقل و انتقالات فعالیتی نخواهد داشت؟

اینطور نیست. ما تلاش کردیم با بازیکنانی که مد نظر آقای فکری بوده است، مذاکره کنیم. این مساله از طرف آقای عبدیان و آقای مددی در حال پیگیری است و امیدواریم زحمات دوستان به ثمر بشیند. ما کسی را قرار نیست از جمع خود خارج کنیم و امیدواریم آن چیزی که هوادار با تعصب استقلال می‌خواهد نصیبش شود و قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاوریم.

*در جلسه هیات مدیره باشگاه که روز شنبه برگزار شد، آیا از سمت وزیر یا معاونان وزیر تماسی درباره ابقای محمود فکری با اعضای هیات مدیره گرفته شد یا خیر، در این باره لطفا توضیح دهید.

من به این سوال پاسخ دادم.

*لطفا از وظایفی که شما به عنوان سخنگوی و عضو هیات مدیره باشگاه استقلال دارید صحبت کنید.

بنده با توجه به اینکه تفکیک حوزه انجام شده است، تلاش کردم در کنار همکاران خوبم در رسانه باشگاه، کارهای لازم را انجام دهیم و تلاش می‌کنیم شرایط رسانه‌ای باشگاه را بهتر کنیم و اوضاع فرهنگی و فعالیت‌های فرهنگی باشگاه  را مدیریت کنیم. ما در حوزه مسئولیت اجتماعی کارهای خوبی را انجام دادیم. این به معنا نیست در گذشته اقداماتی انجام نشده اما تلاش می‌کنیم نقاط ضعف را برطرف کنیم. شایعاتی که بعضی موقع‌ها مطرح می‌شود که قرار است با برنامه «۴:۴۴ دقیقه» هرروز از همین موقع، رویدادهای باشگاه اطلاع‌رسانی شود. من به طور شخصی در تلاش هستم تا ظرفیت‌های دیگر را فعال کنم تا بتوانیم در آینده شرایط بهتری را رقم بزنیم. ما اخبار خوبی برای شما خواهیم داشت و اگر این حمایت همه جانبه وجود داشته، شاهد روزهای خوبی برای استقلال خواهیم بود.

*حرف پایانی

ما در تلاش هستیم شرایط باشگاه را بهتر رقم بزنیم. من از بازیکنان تیم به خاطر ضعف‌هایی که داشتیم عذرخواهی می‌کنم و از باشگاه پرافتخار استقلال عذر خواهی می‌کنم و تلاش می‌کنیم تا مشکلات مالی را برطرف کنیم. بخشی از این مشکلات مالی حاصل اتفاقات گذشته است و این کار ما را سخت کرده است و تلاش می‌کنیم اوضاع را بهتر کنیم. از تیم استقلال و هواداران و پیشکسوتان خواهش می‌کنم همدل باشیم تا بتوانیم شرایط استقلال را هرروز بهتر کنیم. برخی‌ها در این مدت درخواست تجمع کرده‌اند. ما اصل داستان می‌پذیریم که نواقصی وجود دارد اما هوادار استقلال باید بدانند بعضی‌ها می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. من از همه شما که در برگزاری این نشست کمک کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم این توفیق را به ما داشته باشد که شرمنده هوادار نباشیم و امیدوارم به قول خود عمل کنیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا