خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سانسور آیت‌الله جنتی در صداوسیما!

آیت‌الله احمد جنتی، رئیس مجلس خبرگان رهبری در نطق امروز خود در نشست نمایندگان این مجلس گفت: مردم در انتخابات مجلس با مشارکت خوبی حضور یافتند و آزادانه نمایندگان خودشان را انتخاب کردند.

به‌گزارش انصاف نیوز این بخش از سخنان آیت‌الله جنتی با انتقادات گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی همراه شد.

کاربران توییتر با اشاره به درصد مشارکت در انتخابات مجلس که کمترین میزان مشارکت مردمی در تاریخ جمهوری اسلامی بود درباره‌ی «مشارکت خوب» نامیدن حضور اندکی بیش از چهل درصد مردم در انتخابات انتقاداتی را مطرح کرده و از طرف دیگر با یادآوری ردصلاحیت‌ها در انتخابات۹۸ تاکید دبیر شورای نگهبان بر «انتخاب آزادانه» مردم را مورد سوال قرار دادند.

در این میان نکته‌ی جالب توجه آن است که همین بخش از گفته‌های آیت‌الله جنتی که مورد انتقاد و اعتراض قرار گرفته بود در تمامی بخش‌های خبری تلویزیون سانسور شد!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. دوباره با نزدیک شدن انتخابات، اصلاح طلبان و کثافتان شروع به جو سازی کردند. خفه شید عقب بمونید، دوره تون با روحانی تموم میشه انشاءالله

    1
    2
    1. میگم…این عقده وعتاد جنون امیز..کی به پایان میرسد؟ان وجود ذیجودهزاره سوم وقهرمان هیاهوپرداز ودنکیشوت برکشیده تان کافی تان نبود؟؟؟؟؟

  2. حق داره ۹۴ سالشه حداقل ۲۰۰ تا انتخابات یادش حالا یکی جابجا گفته دیگه انقدر هیاهو نداره

    2
    1
  3. میگم…این عقده وعتاد جنون امیز..کی به پایان میرسد؟ان وجود ذیجودهزاره سوم وقهرمان هیاهوپرداز ودنکیشوت برکشیده تان کافی تان نبود؟؟؟؟؟

  4. میگم…این عقده وعتاد جنون امیز..کی به پایان میرسد؟ان وجود ذیجودهزاره سوم وقهرمان هیاهوپرداز ودنکیشوت برکشیده تان کافی تان نبود؟؟؟؟؟در انبانتان چه دارید حداقل اصلاحطلبان فسادی(باضمه ف وتشدیدس)واختلاسگرانی که درخیل مدعیانتان هست را ندارند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا