خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فرمانده پدافند هوایی: هیچ گونه سهل‌انگاری قابل اغماض نخواهد بود

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: نیروی پدافند هوایی، همواره نوک پیکان دفاع از آسمان کشور است و هیچ گونه سهل انگاری در اجرای ماموریت های محوله قابل اغماض نخواهد بود.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد روز چهارشنبه با حضور در سایت رادار هاشم آباد اصفهان، از بخش‌ های مختلف این یکان بازدید کرد.

وی در این بازدید بر افزایش آمادگی رزم و توان دفاعی تمامی مناطق و گروه های پدافندی تاکید کرد و گفت: نیروی پدافند هوایی، همواره نوک پیکان دفاع از آسمان کشور است و هیچ گونه سهل انگاری در اجرای ماموریت های محوله قابل اغماض نخواهد بود.

امیر صباحی فرد با تاکید بر حضور حداکثری و با بصیرت کارکنان این نیرو در عرصه انتخابات، خاطر نشان کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی باید در سیزدهمین دوره انتخابات، با هوشمندی، درایت و بینش سیاسی وارد صحنه انتخابات شوند و شخصی را که مدافع آرمان ها، ارزش های انقلاب، ولایت و حق و حقوق ملت شریف ایران اسلامی باشد را برای ریاست قوه مجریه انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه ملت سرافراز این مرز و بوم با وجود انواع تحریم ها، مشکلات و فشارها همواره در تمامی صحنه های همیاری و همدلی حضور دارند، تصریح کرد: حماسه سیاسی با حضور و مشارکت فعال در انتخابات محقق می شود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: عرصه انتخابات مظهر اراده ملی و تبلور مردم سالاری دینی است و باید خیلی پرشور و آگاهانه برگزار شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا