خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پورتو و ریوآوه 7 شهریور 1401

پخش زنده پورتو و ریوآوه 7 شهریور 1401 را با ما ببینید. پورتو امشب از ساعت 00:00 بامداد و در هفته چهارم لیگ پرتغال میهمان ریوآوه است.

ریوآوه، تیم سابق مهدی طارمی امشب میزبان پورتو قدرتمند است. پورتو در سه هفته اول لیگ برتر پرتغال عملکرد خوبی داشته و امشب بازی نسبتا دشواری دارد. برای تماشای پخش زنده بازی پورتو و ریوآوه 7 شهریور 1401 با ما باشید.

پخش زنده پورتو و ریوآوه 7 شهریور 1401

پورتو مقتدر، بی‌تردید این روزها بهترین تیم پرتغال است. تیمی که در دو سال اخیر قهرمان شده و سال گذشته با تنها 1 شکست هم قهرمان لیگ شد و هم در جام حذفی قهرمان شد.

آن‌ها لیگ جدید را نیز بعد از قهرمانی سوپرکاپ، با برتری 5 بر 1 برابر ماریتیمو آغاز کرد و سپس در هفته دوم ویزلا را شکست داد. در هفته سوم اما اوج هنر طارمی و یارانش را شاهد بودیم، جایی که پورتو با سه گل، رقیب پرسروصدای سالیان اخیر یعنی اسپورتینگ را شکست داد. این یعنی 9 گل زده و تنها 1 گل خورده برای پورتو در 3 هفته.

ریوآوه اما فصل را با دو شکست پیاپی برابر ویزلا و اسپورتینگ آغاز کرد و در هفته سوم برابر استوریل متوقف شد. برای تماشای پخش زنده بازی پورتو و ریوآوه 7 شهریور 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 00:00 بامداد 7 شهریور از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال پورتو و ریوآوه 7 شهریور 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا