خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیامک عجیب سازمان بازنشتگی کشوری

عباس شفیعی، بازنشسته، در پیامی ارسالی به انصاف نیوز با انتقاد از سازمان بازنشستگی کشوری نوشت:

«سلام‌. اطلاعیه‌ی زیر پریروز برای کلیه‌ی بازنشستگان از طرف سازمان بازنشستگی کشوری به‌صورت پیام کوتاه ارسال شده است. این سازمان با همکاری بانک ملت، همه‌ی بازنشستگان را‌ بدون اطلاع و رضایت بیمه کرده و حق بیمه را هم از اول سال از حقوق بازنشستگان کسر خواهد کرد. بعد اعلام کرده هر کس نمی‌خواهد از طریق سایت سازمان اعلام انصراف نماید. با عنایت به اینکه بسیاری از بازنشستگان سواد دنیای مجازی ندارند، مجبورند علیرغم عدم رضایتشان هر ماهه، حق بیمه را با کسر از حقوقشان پرداخت نمایند. سازمان بازنشستگی کشوری اعلام نماید بر اساس کدام عرف و قانونی، بدون رضایت بازنشستگان‌ در حقوقشان تصرف کرده است؟ درست آن است که ابتدا اعلام کنند سازمان چنین خدمتی را برای بازنشستگان در نظر گرفته، هر کس می‌خواهد از این بیمه بهره مند شود ثبت نام کند.»

متن پیامک ارسالی به بازنشستگان:

«بازنشسته گرامی، به منظور رفاه حال شما، قرارداد بیمه تکمیلی عمر و حوادث منازل مسکونی (سیل، زلزله، آتش سوزی) با در نظر گرفتن شرایط ویژه با بیمه ملت منعقد شده و نظر به شرایط مناسب آن، کلیه بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش قرار گرفته‌اند. در صورت عدم تمایل به بهره مندی از این خدمات، می توانید حداکثر تا تاریخ ۱۵ اسفند ۹۹ با مراجعه به آدرس sabasrm.ir/life  انصراف خود را اعلام‌ نمایید. تلفن راهنمایی: ۰۲۱۲۵۰۰»

خبر تکمیلی از بیمه عمر تکمیلی بازنشستگان، ۷ اسفندماه:

در پی پیامک ارسالی به بازنشستگان در مورد بیمه‌ی عمر تکمیلی که با واکنش‌‌هایی از سوی آنان مواجه شد، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازنشستگی کشوری در توضیحی نوشت:

با سلام و تشکر از همه بازنشستگان معزز و مدیران ستادی و استانی که بصورت حضوری و مجازی در جلسه وبینار امروز حضور و شرکت داشتند.

به اطلاع می‌رساند جلسه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ ادامه داشت و بعد از توضیحات اینجانب بازنشستگان عزیز به طرح نظرات خود پیرامون قرارداد بیمه عمر و حادثه پرداختند و نهایتا جلسه با موارد زیر جمع بندی شد.

۱- مقرر شد سامانه انصراف تبدیل به سامانه ثبت نام شود و بازنشستگان با مراجعه به سامانه در صورت موافقت با بیمه عمر و حادثه صبا ثبت نام انجام دهند.

۲- مقرر شد قرارداد برای مدیریت های استانی ارسال شود تا در جلسات مشترک با نماینده بیمه ملت و کانونها طرح و ارائه نمایند.

۳- مقرر شد زمان ثبت نام تا ۱۲/۲۷ تمدید شود.

۴- مقرر شد زمان شروع قرارداد از ۱فروردین ۱۴۰۰ باشد.

باتشکر، محمود مرتضایی فرد، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. چرا چرا بدون مشورت و اجازه این کارو با یه فرهنگی انجام‌میدین؟چرا ما باید انصراف بدیم با این نت ضعیف و داغون.؟اصلا اینم مثل خیییلی از کارای دستتون اشتباه محضه.نکنین والا خدارو خوش نمیاد.اصلا نمدونم چطور انصراف بدم؟

      14
      1
    2. سلام .من هم دیروز اتفاقا شوکه شدم از این پیام .مگه میشه چنین چیزی.معمولا پیام میدن هرکس میخواد بیمه بشه بره توسایت وثبت نام کنه.چرا درخواست وام و که میدونید همه احتیاج دارن واطلاعات همه رو دارین اسم همه رو رد نمیکنین بعد بگین کسی نمیخواد مثلا شماره ملی شو بفرسته به این شماره .خیلی جالب بود.

      26
      1
  1. جالب اینه وقتی با شماره اعلام شده یعنی ۲۵۰۰ تماس میگیری بطور معمول ۴۰ نفر در نوبت پاسخگویی قرار دارن، یعنی باید حدود یکساعت گو
    شی دستت باشه، بنظر. میاد غیر از قرارداد با بیمه ملت با مخابرات هم قرار داد بستن

    52
    2
  2. سلام تعدادی از بازنشستگان تحت پوشش بیمه تکمیلی دی از سوی بنیاد شهید می باشند(به دلیل جانبازی، ایثارگری،… ) تکلیف آنها چه میشود آیا هر دو جا باید بیمه شوند؟

    17
    3
    1. این کار تصرف عدوانی در مال غیر است و شائبه زد و بند و فساد بین سازمان بازنشستگی و بیمه ملت در ان وجود دارد.
      از قوه قضائیه و مدعی العموم انتظار می رود برای عاملان این کار پرونده قضایی تشکیل دهد تا معلوم شود دست در جیب مردم کردن و جیب بری هزینه دارد‌

  3. این یک نوع کلاهبرداری آشکاره تو روز روش جیب بازنشستگان را دارد خالی میکند، یک بیمه راه اندازی کرده غیر قانونی حالا داره کتر غیر قانونی انجام میدهد ، ما بازنشستگان بیمه تکمیلی داریم ایشان روی بیمه تکمیلی دوباره بیمه تکمیلی دیگری دارد ایجاد میکند، اگر شما هدفتان کمک کردن به بازنشستگان از نظر هزینه درمان است میتوانید با بیمه آتی سازان کمی تامل داشته.

    48
    3
    1. دوست عزیز با این حقوق کم معلمان شاید این نوع بیمه های مکمل بهتر هم باشد.شما فکر میکنید چند درصد معلمان بیمه اتش سوزی و سیل و زلزله داشته باشند.؟و با این امار بیشمار حوادث و سیل و خصوصا زلزله در ایران شاید بنوعی توفیق اجباری هم باشد.که خدای ناکرده زمان بروز حوادث دست و بالمان خالی نباشه..اما در مورد همکاری که نوشته بودند بیمه های موازی دارند،بعرض میرسانم پرداخت غرامت نیز بصورت موازی خواهد بود.از طرفی مرگ حق است و بیمه عمر با این وضعیت گرانی تا سقف ۵۰ یا ۱۰۰ میلیون کار بسیار عقلایی است.باید بفکر ورثه بیچاره هم بود…
      ایکاش همکارن بجای اعتراض به این بیمه اندک به سقف حقوقی خود نسبت به کارمندان بانکی و دارایی و …. غیره معترض باشند.
      درپناه حق

      4
      10
  4. با سلام خواهشا ی فکری برای جا ماندگان سازمان ویا بازماندگان اخراجی فوت شد کنید خیلی حقوق کمه

    7
    3
    1. با سلام، اگر انصر اف بدهیم، تکلیف بیمه تکمیلی درمانی که قبلا اتیه سازان بود چه خواهد شد؟ ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید.

    1. پدر بنده هم فرهنگی بازنشسته هستند و از چند روز پیش که این پیامک واسشون اومده ذهنشون درگیر شده، متاسفانه نه گوشی هوشمند دارند و نه دسترسی به اینترنت و اگر من متوجه نمیشدم، تو این شرایط کرونا میخواستن برن اداره آموزش و پرورش ببینن جریان چیه که یک وقت از حقوقشون کسر نشه. شماره تلفنی هم که دادن پاسخگو نیست.

      8
      1
    2. لطفاً مرجعی حقوقی و قانونی این مسئله را پیگیری کنند،چون من زیرپوشش بیمه تکمیلی و خدمات درمانی هستم و نیازی به بیمه ملت ندارم،شماره ۲۵۰۰وسایتی که اعلام کرده اند پاسخ گو نیست

      10
      1
  5. خدا ازتون نگذره که در چندر غاز حقوقی که بهمون میدن بدون اجازه دخل و تصرف مینمایید

    32
    3
  6. بله دقیقا درسته . برای مادر من هم که بازنشسته هست این پیام اومده و از هیج جا خبر نداشت و از من پرسید من بدون اطلاع بودم . واقعا دیگه دیوار کوتاه تر پیدا نکردن برای پر کردن جیب بیمه ملت … اول زوری زوری سهام بیمه ملت دادن حالا خود بیمه ؟؟؟؟

    21
    3
  7. با سلام.
    من وظیفه بگیر پدر هستم .خواهشا اینقدر بازنشسته هارو اذیت نکنید .همین حقوق چندرغازهم هی میخواین ۱۰۰ قسمت کنیداگه راست میگید چرا بدون پرسیدن نظر ۱ میلیون پیش فرض نمیریزید به حساب .چرا همش میخواین با یه ترفندی برداشت کنید .

    25
    6
  8. بادرود فراوان بازنشسته کشوری، متولد 1323 دارای سابقه 30 سال و 9 ماه و18 روز در کادر آموزشی وتعریف خود نکرده باشم معلم نمونه در مدرسه نمونه مردمی بوده حق بيمه عمر ومابه التفاوت زیر70سال را طبق قانون هرساله پرداخته ام سؤالی ازجنابان آقایان دکتر افتخاری وآقای مرتضایی فرد دارم، چگونه است که طبق قرارداد منعقده با بیمه ملت بنده را مشمول بیمه عمر ازنوع 3کرده واز طرفی قوانین رازیر پا گذاشته وقانون را عطف به ماسبق کرده اندبعلاوه طبق چه ضابطه وقانونی برای جان بیمه شدگان ازجمله بنده درجه بندی کرده ونرخ گذاری کرده‌مرا در زمره بیماران سخت اعصاب قرار داده وبرای جان عده‌ای از بیمه شدگان ازجمله جان من نرخ درجه 3 تعیین نموده اند مطمئن باشید اینجانب تا زمان احقاق حق خود ازطریق مقام معظم رهبری، قوه قضائیه و مجلس محترم از پای نخواهم نشست. با پوزش و تشکر بازنشسته 75 ساله آموزش وپرورش

    18
    2
    1. این نوع پوشش بیمه ای در واقع نوعی زد و بند بین مسئولین صندوق و یک شرکت بیمه است و تمامش سود برای شرکت بیمه و پورسانت برای اونایی است که قرار داد بسته اند . موقع حادثه و آتش سوزی هم به هزار بهانه از تعهدشان در می روند . اگر راست می گویید چرا بیمه دندانپزشکی برای بازنشستگان نمی بندید ؟

      12
      1
  9. این اولین بار نیست که دست به چنین دزدی‌هایی می‌زنند و همه ساکت فقط نظارگر می‌باشند. وگرنه اگر کشور صاحب داشت کسی به خودش جرأت چنین اعمالی را نمی داد.انقدر به بهانه مبارزه با کشورهای متخاصم چشمهایشان را به روی خلافکاری ها بسته اند که هر روز شاهد چپاول یکی از سران مافیایی که منافع بسیاری در یک طرح چنین دزد مآبانه دارد. … این روش کشور داری نیست

    26
    3
    1. سلام جناب رییسی ورود کنند تا ببینندبطور غیر قانونی چ اشی قراره پخته بشه برا بازنشستگان فرهنگی

  10. جنایت بدتر از داعش بر علیه بازنشستگان…. هدف صرفا چپاول وغارت است .نه بیمه مزخرف…. دفترچه های بیمه سلامت وتکمیلی با کسر مبالغ هنگفت هیچ خدمتی ارائه نمی دهند جز بستری شدن وعمل که منجر به مرگ میشود درنهایت

    23
    3
  11. با سلام
    بنده هم بازنشسته هستم و کاملا با نظر همکار بازنشسته موافق هستم. متاسفانه صندوق بازنشستگی توسط افرادی اداره می شود که هیچ سنخیتی با بازنشستگان ندارند .وحتی یک نفر بازنشسته هم در مدیریت آن سازمان نقشی ندارد.به همین خاطر مدیران آن درد مشترکی با ما بازنشسته ها ندارد و کاملن بیگانه هستن و حقوق نجومی میگیرند .
    اگه صندوق بازنشستگی دلش برای ما بازنشسته ها سوخته ده ها مورد اورژانسی وجود دارد که همه بازنشستگان با دل و جان خواهان اجرای آن هستند اما به هیچکدام وقعی گذاشته نشده.از جمله:
    # یک گروه تشویقی مخصوص بازنشستگان قبل از سال96
    # حق ایثارگری
    # قانون مدیریت خدمات کشوری.که توسط صندوق پیگیری نمیشود.
    # حق مناطق جنگی و امنیتی
    @ شفاف سازی آیتم های حقوقی
    # ارتقا کیفی بیمه تکمیلی
    # عضویت تعدادی بازنشسته در هیات مدیره صندوق و حضور نمایندگان بازنشسته ها به عنوان ناظر بر عملکرد صتدوق.
    # شفاف سازی سود و هزینه و کارکرد بیش از 40 شرکت و سازمان و هلدینگ که مشخص نیست چه می شود.
    # بهبود امور رفاهی بازنشستگان به معنای واقعی
    # پیگیری قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان
    # پیگیری حق جذب و فوق العاده ویژه بازنشستگان بهداشت و درمان
    # سختی کار بازنشستگان آموزس و پرورش و بهداشت و درمان
    #وووو ….
    مطالبان بحق بازنشستگان آنقدر زیاد هست که حتی یکی هم اجرا شود در زندگی کمر شکن امروز موثر است .اما دریغ از یه عملکرد درست!!!

    10
    4
  12. باسلام اصلا عجیب نیست این عمل ۷سال پیش ذرسطح ملی انجام شد،برای یارانه کسانیکه موفق به ثبت نام نشدنددلیل برانصراف دانستتدوامثال من که فقط معادل ۱۰روزحقوق حداقلی تامین اجتماعی دریافتی دارند اژیارانه محروم شده وامسال یارانه معیشتی هم تعلق نگرفت واه پناله وفغانمان راهم گوش ظنوائی برای پذیرفتنش نبود. پس هیچ جای تعجب نیست!

    16
    1
  13. متاسفانه سازمان بازنشستگی کشوری خیلی ازاین مواردراخودسرانه انجام می‌دهد، بجای اینکه پیگیرحق وحقوق مغفول مانده باشدقراردادهایی ازطرف بازنشستگان منعقد میکندکه نه تنهاسودی ندارد بلکه بعضا لطمه به شخصیت آنان است وخیلی هم باافتخاررسانه ای می کندمانندهمین بیمه، قرارداد برای خریدکفش ملی، استخدام فرزندان بازنشسته درفروشگاه افق کوروش، تخفیف خرید محصولات لبنی، قراردادفروش محصولات شرکت انتخاب باقیمت20درصدبالاترازنرخ فروشگاهی…
    ای کاش بجای این کارهافکری برای سفره های کوچک شده بازنشسته هاوشرمندگیشان دربرابرخانواده می کردند، افرادتحصیل کرده ای که 30سال ازعمرشان رابرای خدمت به این جامعه صرف نموده اند، کسانی که بیشترشان جانباز یارزمنده دفاع مقدس هستند وخادم این ملت،، ای کاش…

    22
    2
    1. جناب ،گل گفتی ودر سفتی،استخدام یکی از فرزندان بازنشستگان در فروشگاههای کوروش هم می تواند جای خنده باشد وهم می تواند دلیلی برای گریه.ترفندناجوانمردانه فروشگاههای کوروش برای سوئ استفاده از استیصال بازنشستگان در مورد بیکاری فرزندان وجلب قشر بازنشسته برای خرید از این فروشگاهها با نشان دادن درباغ سبز زشتترین وغیر اخلاقی ترین عمل ممکن است که به کمک سازمان انجام گرفته است.

  14. سازمان بازنشستگی دو سال پیش هم همینکارو کرد و بدون اجازه بازنشستگان ، با کسر مبلغی از حقوق ، بیمه مکمل عمر را در فیشهای حقوقی لحاظ کرد و کسی هم جواب درستی نداد. آخه من بازنشسته بیمه بعد از مرگم را برای چی میخوام؟؟؟

    22
    3
  15. ۸مگرصندوق ذخیره فرهنگیان هم همینجوری همه فرهنگیان عضو نکردند وحچه ابراختلاس ه گرهای پول نخوردند واعضا بیچاره رو بایک صدم سرمایه خودشون تسویه نکردن چیه بگیم

    17
    2
    1. پدر بنده هم فرهنگی بازنشسته هستند و از چند روز پیش که این پیامک واسشون اومده ذهنشون درگیر شده، متاسفانه نه گوشی هوشمند دارند و نه دسترسی به اینترنت و اگر من متوجه نمیشدم، تو این شرایط کرونا میخواستن برن اداره آموزش و پرورش ببینن جریان چیه که یک وقت از حقوقشون کسر نشه. شماره تلفنی هم که دادن پاسخگو نیست.

    2. .آقای مدیرعامل صندوق آقای افتخاری قدری خجالت بکشید باحقوق بازنشسته هاقمارنکنید همین حالاش من بشخصه چهارنوع به عناوین مختلف کسر حق بیمه عمروتکمیلی وغیره ازحقوقم دارم . سیرنشدین ؟ هنوزم جادارین؟!!! بسه دیگه زرنگ بازی تاکِی ؟

    1. برای باز شدن سایت، فقط یک بار کلیک کنید و منتظر بمانید حتی اگر ظاهرا تغییری ایجاد نمی شود. حدود یک دقیقه صبر کنید.

      1
      3
  16. سازمان بازنشستگی به فکر جیب خود است نه نفع بازنشسته ها.لطفا مراجع قضایی ورود کنند که ما سر پناهی جز قانون نداریم.

    21
    1
  17. بله کاملا درسته و یک عده ای انگار بالا سر صندوق نشستن [برای حیف کردن پول] . بازنشستگی چنین اجازه ای ندارد .

    19
    1
  18. سلام برای ما هم این پیام از سازمان بازنشستگان کشوری آمده منم میخوام انصراف بدم ولی هر کاری میکنم سایت بالا نمیاد الان ما باید چکار کنیم تورو خدا یکی جلو اینارو بگیره چه وضعشه آخه شاید کسی مثل من نخواد بیمه ملت بشه ما که بیمه تکمیلی داریم همون یذره حقوقیم که دارن بهمون میدن مخوان ازمون بگیرن

    18
    1
  19. فکر پورسانت و جیب مبارک هستند وگرنه اصل و اساس برای عضویت تقاضاست و اگر جنبه مالی دارد حتما تقاضای کتبی.کلاهلرداری مدرن

  20. با سلام و درود فراوان، لطفاً قبل از اجرایی شدن طرح بیمه ملت و یا هر طرح دیگری در خصوص بازنشستگان، بطور کامل و شفاف توضیح داده بشه سپس بعداز نظر سنجی اقدام به عملی شدن آن نمایید، پر واضح است در شرایط کنونی جامعه اینگونه تصمیم گیریها با بدبینی همراه میباشد، بازنگری و نظر خواهی از بازنشستگان الزامی میباشد، با تشکر

  21. سلام، بنظر می رسد سازمان بازنشستگی خود را قیّم بازنشستگان تصور کرده و بر این اساس در حقوق آنان تصرف نموده است

  22. وقتی در یک مملکت قانون مظلومترین و ابزار و وسیلەای برای ترقی فرصت طلبان و سودجویان باشد باید انتظار هر نوع سوءاستفاد ، اختلاس ، چپاول و … را داشت .

  23. به نظر من در این کار هیچ گونه سودی برای بازنشستگان نیست فقط یک نوع دزدی اشکار است من راضی به این کا نیستم سایتی هم اعلام کردند هیچ باز نمی شود پس کلکی در کار است

  24. دزدی ودسبردبه حقوق بازنشستگی عین پایمال کردن حق الناس هست قوه قضائیه باید ورودکنه جناب آقای افتخاری چرا ورود نمی کنید

  25. سلام ، این پیامک‌ها و این قراردادها نشانه تبانی و رانتی هست که با حقوق ناچیز قشر بازنشسته انجام میشه ، وارد سایت هم که میشی برای انصراف ، لینک فعال نیست که انصراف رو ثبت کنه ،، با این روش کاسبی به اسم خدمت ممکنه دهها یا صدها هزار نفر از بازنشستگان ناخواسته در دام این تجارت کثیف بیمه و سازمان گرفتار بشن و سودهای سرشار نصیب افراد پشت پرده بشه ، بهر حال کار درستی نیست که اول بدون هماهنگی و کسب اجازه با پول و امتیاز کسی برایش کالایی رو بخری بعد بهش بگی اگه نمی‌خوای تا فلان تاریخ وقت داری پسش بدی ،، اینها فکر کردن مردم خودشان بلد نیستن با بیمه ها قراداد ببندند ، الان که شرکتهای بیمه در هر اداره و مکانی در بخشهای خصوصی و دولتی بساط دارن و تبلیغات میکنند چه لزومی داره این قراردادهای مشکوک و غیر قانونی رو با سرمایه بازنشسته انجام بدن ،،،

  26. این کار تصرف عدوانی در مال غیر است و شائبه زد و بند و فساد بین سازمان بازنشستگی و بیمه ملت در ان وجود دارد.
    از قوه قضائیه و مدعی العموم انتظار می رود برای عاملان این کار پرونده قضایی تشکیل دهد تا معلوم شود دست در جیب مردم کردن و جیب بری هزینه دارد‌

  27. واقعا خیلی وقاحت میخواهد،جالبه که بعداز اینهمه اعتراض،هنوز اقدامی برای ابطال این کارغیراخلاقی انجام نداده اند

  28. این کار تصرف عدوانی در مال غیر است و شائبه زد و بند و فساد بین سازمان بازنشستگی و بیمه ملت در ان وجود دارد.
    از قوه قضائیه و مدعی العموم انتظار می رود برای عاملان این کار پرونده قضایی تشکیل دهد تا معلوم شود دست در جیب مردم کردن و جیب بری هزینه دارد‌

  29. سلام
    بنظر. من باید یه سازمانی یا اشخاص حقیقی و حقوقی ورود کنند و ریشه این گونه اقدامات را پیدا کنند و اعلام جرم از طرف بازنشستگان کنند. تا دیگران عبرت بگیرند با قشر مظلوم بازنشستگان مخصوصا از قشر فرهنگی. اینگونه رفتار نشود .مرگ بر افکار امپریالیستی.

  30. منوچهردهقان
    لطفا شر این بیمه ملت را ازسر ما بازنشستگان کوتاه کنید(بیمه یعنی بده حقوقت را به ما یواش یواش همیشه)

  31. سلام
    سریال شهرزاد با همین طرز تفکر با استفاده از تسهیلات بانک سرمایه باعث ورشکستگی شد .با اینکه دادگاهی شدند ولی هیچ جبرانی برا درد فرهنگی نداشت

  32. با سلام. آقای دکتر توبخت و صندوق بازنشستگی عنایت خاصی به بازنشستگان در اجرای همسانسازی بعد از ده سال داشتند و این طرح نیز مطمئنا در جهت رفاه بازنشستگان بوده است بنده بالشخصه از این طرح تشکر میکنم هرچند که لازم بود بدون تصرف در مستمری بازنشستگان و ثبت نام اختیاری این طرح اجرا میگردید.

    1
    2
  33. اون بازنشسته عزیز راست میگه مگر شما قیم ماهستید مگه شمافضولید اگه راست میگید بگویید به حساب هر بازنشسته مقداری ماهیانه پول واریز خواهیم کرد هر کس نمیخواد توسط مجازی اعلام کند.. یعنی مردم راانقدر ابله حساب کردید…. خودتونید

    1. قسمت جالبش اینه که من داخل سایت رفتم مثلا انصراف بدم، نوشته شما دارای بیماری خاص می‌باشید به شما تعلق نمیگیرهشما اگه میخوای کمک کنی چرا به منی که بیماری خاص دارم نمییای کمک کنی؟

  34. منزل بنده و ۸ نفر دیگر در تاریخ ۱۳۹۶/۳/۱۳ در بلوار نصر شیراز منفجر شد چهار سال است تمام دادگاه ها را دویدیم هیچ فایده ای نداشته به بیمه های ایران و آرمان هم مربوط می شده بخاطر دریافت وام، بیمه آتش سوزی هم بوده بیمه عمر هم برای تضمین پرداخت اقساط از ما کسر شده، و در حالیکه آپارتمانمان و کلیه وسایل زندگی را ازدست دادیم و اعضای خانواده هم تماماً مصدوم و بعضاً دچار نقص عضو شدند ووام را هم با هر بدبختی که بوده تسویه نموده ایم. اکنون پس از ۴ سال دوندگی آب پاکی را روی دستمان ریختن و گفتند شاملتان نمی شود به چه امیدی و چگونه به بیمه اعتماد کنیم؟ دیگر به هیچ وجه به بیمه اعتماد نداریم و نمی‌خواهیم از حقوقمان کسر شود از خیر بیمه گذشتیم خواهشاً شر نرسانید، شر نرسانید، شر نرسانید…

    1. من به سختی و با کمک یکی از همکاران توانستم
      گزینه ی انصراف را پیدا کنم
      وای بحال بقیه بازنشستگان
      هر چند مدت یکبار
      این چنین داستانهای برای بازنشستگان مظلوم جامعه از طرف سازمان بازنشستگان ترتیب میدهند و به راحتی ماها را تیغ میزنند
      از خدا بترسید !
      از خدا بترسید
      از پل صراط بترسید !

  35. با سلام بنده بازنشسته آموزش وپرورش هستم .اینگونه اقدامات جهت سر کیسه کردن این قشر زحمت کشیده است مگر سازمان بازرسی یا ارگانی نیست که نسبت به اینگونه اخاذی ها اقدامی انجام دهد .پس هرکسی یا هر سازمانی میتواند این نوع کلاهبرداری را انجام دهد .وقتی سازمان بازنشستگی که باید حامی بازنشستگان باسد ابنجور کلاهبرداری را در روز روشن انجام مبدهد از بقیه جه انتظار هست

  36. سلام… پدر من در سن 72 سالگی فوت کردند… وقتی برای بیمه عمر مراجعه کردیم گفتند بیمه عمر تا 70 سالگی تعلق میگیرد.. یعنی اگر پدرم در 70 سالگی فوت میکرد شما بیمه عمر میشد… این در حالی هست که سازمان تا زمان فوت ایشان یعنی تا 72 سالگی بابت بیمه عمر از حقوق ایشون حق بیمه عمر کسر کرده… حالا اگه بیمه عمر تا 70 سالگی شامل خانواده افراد فوت شده میشود چرا پس از ایشان تا 72 سالگی بیمه عمر کسر کرده اند… ایشون بازنشسته کشوری بودند…. ممنون

  37. با سلام و خسته نباشید به شما سروران گرامی لطفا به فریاد باز نشسته های تامین اجتماعی برسید به خدا با این حقوق نمی شود زندگی کرد فقط منتظریم تا کی بمیریم و از این همه بی عدالتی راحت بشیم لطفا لطفا پیگیری نمایید ممنون ممنون ممنون ممنون میشم اختلاف حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با لشگری و کشوری بین سه میلیون تا شش میلیون تومان شده لطفا به فریاد باز نشسته های تامین اجتماعی برسید ❤️ ❤️

  38. اقایان روستازادگان دیگری باز نکنید دروغ پشت دروغ سال۹۷ فرزندم براثر برق گرفتگی فوت و مبلغ یک میلیون یکصدوهشتاد بعنوان کمک هزینه فوت تصویب که بازپرداخت نشده وبه هرکجا نامه نوشتم گفتند مربوط به ما نیست و الان این مبلغ شاید یک پنجم هم ارزش نداشته ولی هنوز خبری نیست چراشماچنین مسایلی را دنبال نمی کنید اقاجان ما بازنشستگان بیمه شمارانمی خواهیم لطفا شبها بخوابید و نقشه برای چندرقاز حقوق مانکشید

  39. متاسفانه بیمه ها به انحاءمختلف کلاه برداری میکنن. چند وقت پیس در فیش حقوقی همسرم متوجه کسر مبلغی تحت عنوان بیمه آتش سوزی معلم شدیم به حسابداری ناحیه ۷آموزش پرورش مشهد مراجعه کردم گفتن ما خبر نداریم بالاخره متوجه شدیم وقتی من ماشین را بیمه ملت کرده ام نمایندگی بیمه معلم با سو استفاده از مدارک سال قبل همسرم بدون اطلاع بیمه آتش سوزی کرده است وقتی به دفتر نامبرده در بلوار پیروزی مشهد مراجعه کردم در کمال پررویی گفت این بیمه تکمیلی راننده در حوادث جاده ای است و من لطف کرده ام . گفتم بیمه اتومبیل از بیمه ملت است و از کانال سازمان بازنشستگی شما با چه حقی اینکار را کرده اید گفت این ۱۲ هزار تومان پول پفک است گفتم بحث مبلغ نیست اولا کلا همسرم دیگر بیمه ندارد مدارک از کجا آورده اید گفت از داخل سایت . قرار شد بیمه را قطع کند ماه بهمن دوباره دیدم کسر شده است زنگ زدم گفت : این چند ماه طول میکشد قطع کنم . حالا نمیدانم با این کلاه برداری ایشان چگونه برخورد کنیم و از چه مسیری رسیدگی کنیم .

  40. پدر بنده هم فرهنگی بازنشسته هستند و از چند روز پیش که این پیامک واسشون اومده ذهنشون درگیر شده، متاسفانه نه گوشی هوشمند دارند و نه دسترسی به اینترنت و اگر من متوجه نمیشدم، تو این شرایط کرونا میخواستن برن اداره آموزش و پرورش ببینن جریان چیه که یک وقت از حقوقشون کسر نشه. شماره تلفنی هم که دادن پاسخگو نیست.

    2
    1
  41. دوست عزیز با این حقوق کم معلمان شاید این نوع بیمه های مکمل بهتر هم باشد.شما فکر میکنید چند درصد معلمان بیمه اتش سوزی و سیل و زلزله داشته باشند.؟و با این امار بیشمار حوادث و سیل و خصوصا زلزله در ایران شاید بنوعی توفیق اجباری هم باشد.که خدای ناکرده زمان بروز حوادث دست و بالمان خالی نباشه..اما در مورد همکاری که نوشته بودند بیمه های موازی دارند،بعرض میرسانم پرداخت غرامت نیز بصورت موازی خواهد بود.از طرفی مرگ حق است و بیمه عمر با این وضعیت گرانی تا سقف ۵۰ یا ۱۰۰ میلیون کار بسیار عقلایی است.باید بفکر ورثه بیچاره هم بود…
    ایکاش همکارن بجای اعتراض به این بیمه اندک به سقف حقوقی خود نسبت به کارمندان بانکی و دارایی و …. غیره معترض باشند.
    درپناه حق

    1
    3
  42. سلام من امروز برای انصراف وارد سایت شدم و دیدم نوشته بود بیمه ای به شما تعلق نخواهد گرفت در صورت تمایل ثبت نام و یکی از طرح هارو انتخاب کنید. یعنی دیگه لازم نیست انصراف بدم؟ چند وقت دیگه یکدفعه ای بیمه رو برام فعال نکنند؟

    4
    1
    1. با سلام
      مسئولین محترم به جای بیمه مکمل عمر و خدمات پس از مرگ بازنشستگان بهتر است به فکر تامین سلامت و معیشت امروز و حقوق از دست رفته چندین ساله آنان باشند که با معیشت دنیوی خود به خود ورثه آنان نیز تامین و از پس هزینه های پس از مرگ نیز بر می آیند .
      بهبود وضعیت بیمه مکمل درمان به مراتب اولی تر از بیمه عمر و نوشدارو بعد از مرگ سهراب است

  43. سلام نگران نباشید امروز در سازمان بازنشیتگی بودم گفتند هر کسی تمایل به ثبت نام در بیمه ملت ندارد ثبت نام نکند و در همان بیمه قبلی باقی بماند .

  44. .آقای مدیرعامل صندوق آقای افتخاری قدری خجالت بکشید باحقوق بازنشسته هاقمارنکنید همین حالاش من بشخصه چهارنوع به عناوین مختلف کسر حق بیمه عمروتکمیلی وغیره ازحقوقم دارم . سیرنشدین ؟ هنوزم جادارین؟!!! بسه دیگه زرنگ بازی تاکِی ؟

    3
    2
  45. سلام این چه کاریه معمولا اعلام میکنندهرکس خواست میتونه ثبت نام کنه مگه چقدرحقوق میگیریم ماهی ۹۰۰ تومن که به یک میلیون هم نرسیده برای یه خانواده ۴نفره شما راست میگیندفترچه بیمه رو رایگان گنیدهردکتری میریم ویزیت نقدی حساب میکنند داروهم آزادویاگیرنمیادشما دایه مهربان نباشیدماچی داریم که بخوادبیمه بشه بعدازمرگمون بیمه عمرچه بدردمامیخوره اون حقوق میلیاردی که میگرن ازاین ضعیف کشیهابدست میارن ازحق ما حتما پول لازم شدین ازمابه شما صدقه دادن روانیست امکانات برای ما فراهم کنیدازالان پول ازما کسرمی کنیدبااون جیباتونوپرمیکنیدبراتون متاسفم ازخونو چرک مردم جیباتونوپرمیکنیدفقط به مردم میگین نون حلال بخوریدامابرای شماحرام خواری مجازه چون ازپولدارنمیتونیدبکنیدشب میخوابیدصبح بلندمیشین راه کندن جیب مردم پیدامیکنیدخداازتون نگذره

  46. سلام این چه کاریه معمولا اعلام میکنندهرکس خواست میتونه ثبت نام کنه مگه چقدرحقوق میگیریم ماهی ۹۰۰ تومن که به یک میلیون هم نرسیده برای یه خانواده ۴نفره شما راست میگیندفترچه بیمه رو رایگان گنیدهردکتری میریم ویزیت نقدی حساب میکنند داروهم آزادویاگیرنمیادشما دایه مهربان نباشیدماچی داریم که بخوادبیمه بشه بعدازمرگمون بیمه عمرچه بدردمامیخوره اون حقوق میلیاردی که میگرن ازاین ضعیف کشیهابدست میارن ازحق ما حتما پول لازم شدین ازمابه شما صدقه دادن روانیست امکانات برای ما فراهم کنیدازالان پول ازما کسرمی کنیدبااون جیباتونوپرمیکنیدبراتون متاسفم ازخونو چرک مردم جیباتونوپرمیکنیدفقط به مردم میگین نون حلال بخوریدامابرای شماحرام خواری مجازه چون ازپولدارنمیتونیدبکنیدشب میخوابیدصبح بلندمیشین راه کندن جیب مردم پیدامیکنیدخداازتون نگذره اخه من کی این متنونوشتم چون حقیقت و نوشتم قبول نمیکنید

  47. با سلام شما اگر خیلی دلسوز بازنشستگان هستید انان را از زیر خط فقر بیرون بیاورید

  48. با سلام شما اگر خیلی دلسوز بازنشستگان هستید انان را از زیر خط فقر بیرون بیاورید

  49. ملت را جزو دواب مایملک‌خود میدانند که افسارشان دست خود وآقازاده های صاحب شرکتهای بیمه ای هستن!بنابراین:می کِشند هرجا که خاطرخواهشون است.

  50. با سلام ابتدا باید عرض کنم که بیمه ملت با بانک ملت هیچ گونه ارتباطی ندارد ،
    و از امروز دیگر نیازی به انصراف نیست و اگر کسی مایل باشد میتواند ثبت نام کند

  51. سلام
    من وارد سایت شدم هر کاری کردم نتونستم انصرافمو ثبت کنم……….
    واقعا” کار بیخودی کردن.
    آخه چرا بدون رضایت ما این کارو کردن ؟برامون درد سر درست کردن
    به گوششون لطفا” برسونید کهخودشون مال ما رو کنسل کنن ما راضی نیستیم.

  52. همین فضای مجازی پدرشونو دراورده، امروز به غلط کردن افتادن مال همه رو کنسل کردن هرکی میخواد فعال کنه و 3 طرح هم ارائه دادن

  53. سلام صندوق بازنشستگی بیجا کرده
    تصرف در جقوق بازنشستگان کرده
    واز طرف بازنشستگان تصمیم گرفته
    بلافاصله خودش از طرف همه انصراف
    بده والا به قوه قضائیه شکایت می کنیم
    ومسبب آن پاسخگو باشد این هم خودش
    یک نوع تبانی هست که بین خودشان چه
    زد وبند ریالی دارند وباید قوه قضائیه به
    این مورد ورود کند ببینیم قضیه چیه ؟

  54. با سلام
    مسئولین محترم به جای بیمه مکمل عمر و خدمات پس از مرگ بازنشستگان بهتر است به فکر تامین سلامت و معیشت امروز و حقوق از دست رفته چندین ساله آنان باشند که با معیشت دنیوی خود به خود ورثه آنان نیز تامین و از پس هزینه های پس از مرگ نیز بر می آیند .
    بهبود وضعیت بیمه مکمل درمان به مراتب اولی تر از بیمه عمر و نوشدارو بعد از مرگ سهراب است

  55. ما که ۳۰سال بیمه عمر اداره از حقوقمون کسر کرده،آیا باید دوباره کم کنند،یا اون بیمه عمر جدا پرداخت میشه؟

  56. چرا همه کار غیر قانونی است بعد وام که همه نیاز دارند دردسترس نیست. وام بدهید لطفا

  57. سلام
    بازنشستگان بیش از خدمات اخروی و پس از فوت نیازمند معیشت دنیوی و بیمه تکمیلی درمان قوی و خدمات رفاهی درخور هستند نه بیمه های متعدد بی خاصیت !!!

  58. باز دوباره می خواهند دزدی کنند
    اینبار از باز نشستگان
    شما غلط کردید به جای ما تصمیم گرفتید
    این همه بیمه / رفتید ساخت و پاخت کردید از بازنشستگان دزدی کنید خجالت بکشید

  59. بنده بازنشسته گمرگ بازرگان هستم چهارونیم ماه هم سابقه حضوردرجبهه دارم ولی هرکجاکه مدارک جهت اعمال درحکم دادم تابحال هیچ اقدامی نکرده اندقبلاکه واسه کسرخدمت فرزندانم هرجامراجعه کردم گفتندبایدکمتراز6ماه نباشدخوب این سرنوشت هرکسی یکی می رفت 4روزنگذشته شهیدیازخمی میشدویکی هم4سال توجبهه حضورداشت وهیچیش هم نشدچه فرقی میکنه4ماه یا4سال بالاخره درجبهه حضورداشتم ومن ازجهادسازندگی سابق اعزام شدم 2ماه تمام توخط مقدم کنارجاده فانوس میگذاشتیم تاکمپرسیهایی که خاکریزدرست میکردندچون چراغ خاموش کارمیکردندتادیده نشندپس سرنوشت هرکسی دست خداست چه4ماه چه4سال وقتش که برسه میره ولی اونهایی که الان سرکارنشسته اندعدالت رارعایت نمی کننداگه میکردند حق بنده اینجوری پایمال نمی شدودرضمن بیمه تکمیلی ملت هم انشاالله دست بانشستگان رامیگیره من ازسال92 توبیمه آتیه سازان بیمه تکمیلی بودم ولی هرچی سندبردم هزارویک امااگرآوردندوهزینه هاموندادند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا