خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای جالب طلب حلالیت از امیر قلعه نویی

مادر یکی از تماشاگران بازی تیم های استقلال و تراکتورسازی، چون به قلعه نویی دسترسی نداشت، حبیب کاشانی را واسطه کرد تا از این مربی به دلیل توهین فرزندش، حلالیت بطلبد.

به گزارش “ورزش سه”، بازی تیم های استقلال و تراکتورسازی که روز گذشته در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با پیروزی تبریزی ها به پایان رسید اتفاقات و حاشیه های عجیب و غریبی را در خود داشت، یکی از مهمترین حواشی این بازی شعارهای تند علیه سرمربی سابق این تیم یعنی امیر قلعه نویی بود.

اما امروز یک خانم با مراجعه به دفتر شورای شهر تهران و دیدار با حبیب کاشانی به وی عنوان کرد پسر او یکی از هوادارانی بود که به امیر قلعه نویی فحاشی کرده و او قصد دارد از این مربی حلالیت بطلبد، چون نمی توانست او را پیدا کند به حبیب کاشانی مراجعه کرد. این اتفاق جالب باعث شد تا حبیب کاشانی با امیر قلعه نویی تماس بگیرد و این موضوع را برای او بیان کند و سرمربی تراکتورسازان نیز با روی گشاده این موضوع را پذیرفت.

این خانم در صحبت های خود عنوان کرد که مادر شهید است و هیچگاه تربیت فرزندان خود را  به سمت و سویی نبرد تا بی ادبی و فحاشی بین آنها رواج پیدا کند به همین پس از مراجعه فرزندش به منزل و اظهار ندامت از این اتفاق، او تصمیم گرفت برای حلالیت طلبیدن از این مربی، به شورای شهر و حبیب کاشانی مراجعه کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا