خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ساخت و ساز روی زمین مصادره‌ای در تقاطع میرداماد و جردن

یکی از مخاطبان انصاف نیوز درباره‌ی مصادره‌ی زمینی در تقاطع میرداماد و جردن به انصاف نیوز می‌گوید: این زمین 1400 متر و در بهترین منطقه‌ی تهران است. بر اساس اطلاعات من مالکیت این زمین متعلق به آقای اسحاق کاشانی است، فکر کنم ایشان یهودی است. البته در حال حاضر کسی اطلاعی از ایشان ندارد.

ماجرا این است که یک روز آقای کاشانی به باغبان خودش به صورت شفاهی یک زمینی را واگذار می‌کند. هیچ سند و مدرکی هم وجود ندارد. طی سال‌های گذشته نهادهای مختلفی با پیشنهادهای مختلف روی آن زمین دست گذاشتند، یکبار شهرداری منطقه یک پیگیر این زمین بود اما شکایت‌های آنها به جایی نرسید، کنتورها به نام فردی بود که آنجا بود و حق آب‌وگل داشت تا اینکه پنج سال پیش از سوی یک نهاد نامعلوم آمدند و مسیر را بستند، با ماشین نظامی گل‌ها را نابود کردند و پیرمرد و کارگرانش را از آنجا بیرون کردند. چند سالی زمین به همان صورت بود و دور آن فنس کشیده بود.

یکبار هم بنر زده بودند که این ملک جهت پارکینگ اجاره داده می‌شود، با شماره تماس گرفتم و گفتم شما چه کاره‌ی این زمین هستید که بنر اجاره گذاشته‌اید؟ بعد که دوباره از آنجا رد شدم، دیدم بنر اجاره را برداشته‌اند. در حال حاضر نمی‌دانیم چه کسی روی زمین ساخت و ساز می‌کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا