خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نماینده ولی فقیه کردستان از مردم خواست اعتصاب نکنند

ایرنا نوشت:اگر ماموستاها و علما دانش آموزان و دانشجویان را به وحدت دعوت می‌کردند قطعاً امروز برخی جوانان فریب‌خورده، اعتراضات را به اغتشاش نمی‌کشاندند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان وحدت و یکدلی را تنها راه مقابله با دشمن دانست و بر ضرورت دعوت ماموستاها و روحانیون از مردم استان به حفظ آرامش و هوشیاری در برابر فتنه‌ها تاکید کرد.

حجت‌الاسلام‌ عبدالرضا پورذهبی عصر چهارشنبه در همایش پرچم‌داران وحدت در سنندج اظهار داشت: اگر ماموستاها و علما در مدارس و دانشگاه‌ها حضور داشتند و دانش آموزان و دانشجویان را به وحدت دعوت می‌کردند قطعاً امروز برخی جوانان فریب‌خورده، اعتراضات را به اغتشاش نمی‌کشاندند.

وی از ماموستاها و روحانیون خواست مردم را به آرامش دعوت کنند و از آن‌ها بخواهند که مغازه‌هایشان را نبندند چراکه با اعتصاب و بستن مغازه‌ها و تعطیلی کاری از پیش نمی‌رود و تنها به خود ضربه می‌زنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه باید واقعیت امروز را بازگو کرد، ادامه داد: مردم نباید به خبرهای دور از واقعیت شبکه های معاند به ویژه اینترنشنال توجه کنند، چراکه ممکن است تحت تاثیر فضای روانی دروغین این شبکه‌ها قرار گیرند.

حجت‌الاسلام‌ پورذهبی در بخش دیگری از سخنانش به وحدت اسلامی اشاره کرد و لازمه آن را دوری از تنگ نظری دانست و افزود: هم‌اکنون باید وحدت را سرلوحه زندگی قرار داد و همه در کنار هم برای اعتلا و سربلندی کشورمان ایران تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه وحدت باید برادرانه، عقل گرایانه، راهگشا و دلسوزانه باشد، گفت: انتظار داریم ماموستاها و عموم مردم با نظر گرفتن وحدت در مسائل مختلف دیدگاه و نظرات خود را با ما در میان بگذارند و انتقادپذیر نیز باشند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان یادآور شد: انتقاد باید واقعی و به‌دور از سیاسی‌کاری باشد لذا وحدت به روش انبیا در راستای حفظ همبستگی و همدلی، ضرورت امروز دنیای اسلام و ایران است.

حجت‌الاسلام‌ پورذهبی به مقام زنان در کشور ایران اشاره و اضافه کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران زنان جایگاهی رفیع و بی مثال دارند که می توان به زنان دانشجو و شاغلین اشاره کرد که مظهر صفات مهربانی و عطوفت الهی هستند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. اگر نمایندگان رهبری از موضع برابر با مردم اهل سنت و روحانیون اهل سنت برخورد می کردند,یا نمایندگان رهبری در مناطق سنی نشن از روحانیون اهل سنت انتخاب می شدند.انوقت شاید حرفشان تاثیر داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا