خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روایت یک امام جمعه از نقش «عوامل نفوذی» در توافق با آژانس!

امام جمعه ایلام‌ گفت: دست های مرموزی در برخی سازمان ها و وزارتخانه های ما وجود دارد، مرعوبیتی در عوامل نفوذی وجود دارد، سازمان انرژی اتمی کشور با آژانس اتمی قرار داد می بندد و می گویند مردم متوجه نشوند، چرا؟ چون همه اطلاعات مراکز اتمی را تا سه ماه جمع می کنیم و به آنان داده می شود، چرا چراغ سبز به دشمن نشان می دهید؟ چرا فرصت سوزی می کنید، این همه زمان از دست رفت، کم بود؟ چرا چنین کاری انجام می گیرد؟ شما در برابر خون شهدا و این ملت که همه سختی ها را به خاطر اسلام و انقلاب تحمل می کند، مسئول هستید، اما شما تحقیر آمیز و ذلیلانه با دشمن رفتار می کنید.

به‌گزارش ایسنا حجت الاسلام و المسلمین دکتر “الله نور کریمی تبار” در خطبه های این هفته نماز جمعه، با بیان اینکه در شرایط فعلی با تصویب مجلس شورای اسلامی که عمل قابل تحسینی بود،از ۵ اسفندماه عمل به پروتکل الحاقی متوقف شده است، اظهار کرد:جمهوری اسلامی به خاطر فشارهایی که استکبار جهانی داشت، به صورت داوطلبانه، بازرسی از مراکز هسته ای را پذیرفت و بیش از ۹۰ درصد بازرسی های آژانس از مراکز اتمی کشور در چند سال اخیر انجام گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: : در یک مقطعی بر اساس برجام توافقی شد که باید یک سری امیتازات را می دادیم و امتیازاتی را در مقابل کسب می کردیم، اما در اجرای برجام هر آنچه امتیاز بود از دست دادیم و آنچه باید بگیریم، نگرفتیم و دشمن کنار کشید و از برجام خارج شد.

کریمی تبار تصریح کرد : مقام معظم رهبری فرمودند اگر دشمن از برجام خارج شود و پاره کند، ما آنرا به آتش می کشیم، کسانی که مرعوب دشمنان هستند و بودند، تمسخر کردند و چزاغ سبز به دشمن نشان دادند، دشمن از برجام خارج شد و نه تنها به تعهداتی که وعده داده بودند عمل نکرد بلکه تا توانستند بر تحریم ها افزودند و آخرین تیر تحریمی شان را نیز شلیک کردند.

وی ادامه داد: افرادی که اعتماد به دشمن داشتند و دست به سوی آمریکا دراز کردند، وقتی آمریکا از برجام خارج شد، گفتند صبر کنید، ما پیگیری می کنیم، داریم با آمریکا مذاکره می کنیم، بیش از یکسال گذشت، ما آنچه داشتیم به خاطر اینها از دست دادیم و دشمنان همان چیزی را که می خواستند، اتفاق افتاد.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه برخی ها، به جای توکل به خدا و تکیه بر توانمندی داخلی، چشم شان به موضع گیری بایدن بود و آن هم اصلا توجهی نکرد و مشخص نکرد که چه موضعی در قبال برجام دارد، مجلس شورای اسلامی موضع انقلابی خود را نشان داد و یک معامله دو سر برد و توقف اجرای پروتکل الحاقی را انتخاب کرد، تصریح کرد: بنای این تصمیم بر این بود که دشمن یا تسلیم می شود و تحریمها را بر می دارد و یا بر نمی دارد، اگر تحریم ها برداشته شدکه خواسته ما تحقق پیدا کرده است و اگر هم برنداشت، امتیاز اضافی که به دشمن دادیم را پس می گیریم.

کریمی تبار ادامه داد: متاسفانه دست های مرموزی در برخی سازمان ها و وزارتخانه های ما وجود دارد، مرعوبیتی در عوامل نفوذی وجود دارد، سازمان انرژی اتمی کشور با آژانس اتمی قرار داد می بندد و می گویند مردم متوجه نشوند، چرا؟ چون همه اطلاعات مراکز اتمی را تا سه ماه جمع می کنیم و به آنان داده می شود، چرا چراغ سبز به دشمن نشان می دهید؟ چرا فرصت سوزی می کنید، این همه زمان از دست رفت، کم بود؟ چرا چنین کاری انجام می گیرد؟ شما در برابر خون شهدا و این ملت که همه سختی ها را به خاطر اسلام و انقلاب تحمل می کند، مسئول هستید، اما شما تحقیر آمیز و ذلیلانه با دشمن رفتار می کنید.

امام جمعه ایلام گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که باید تحریم ها برداشته شود و مذاکره برای مذاکره نداریم، ما عجله نداریم، چگونه است که آقایان متوجه نیستید، یک بار تحقیر شدید چرا دوباره؟ دشمن، دشمن است و اینها به دنبال نابودی انقلاب اسلامی هستند، اینها به دنبال تحریم های فلج کننده هستند که نظام از بین برود و این چه حماقت و انفعالی است که در برابر دشمن نشان داده می شود.

کریمی تبار تصریح کرد: یکی از اقتصاددانان انگلیسی بیان می کند که اگر می خواهید ملتی را نابود کنید بدون اینکه هزینه ای را پرداخت کنید، راحت ترین و آسان ترین راه تورم است، تورم زیاد در بلند مدت آرام آرام تمام بنیان های اخلاقی و اجتماعی یک ملت را نابود می کند، کسانی که که گفتند به ما رای بدهید که تا امنیت، عزت پاسپورت ایران در دنیا محفوط بماند، حالا پاسخگو باشند، آیا تورم و گرانی افشار گسیخته ناشی از ضعف مدیریت شما نیست؟ یک روز باید در برابر این ملت پاسخگو باشید، اگر نمی توانید به ملت اعلام کنید.

وی با تاکید بر اینکه الان تورم، گرانی، بیکاری سفره مردم را خالی کرده است، ولی مردم پای بند به انقلاب اسلامی هستند و اما به این معنی نیست اگر فردی در جای مسئولیتی دارد به مسئولیت ها خود عمل نکند، تصریح کرد: بیکاری متاسفانه فراگیر شده است و از همه تلخ تر بیکار شدن کارگرانی است که مدتها کار کرده اند و الان هم اخراج شده اند و فریادشان به جای نمی رسد، در روزهای پایان سال در این شب عید، این عزیزان درخواستی ندارند به غیر از اینکه لقمه نانی به سر سفره خانواده خود ببرند، چرا تظلم خواهی این ها شنیده نمی شود، چه کسی باید به فریاد آنها برسد؟

امام جمعه ایلام گفت: در این شرکت های نفت، پالایشگاه ها و پتروشیمی ها بخشی از هزینه های اضافی مدیریتی را حذف و برای این کارگران هزینه کنید، این نوع مدیریت درست نیست، این مدیریتی است که نارضایتی پرور بوده تا مردم را به کف خیابان بریزد، کسانی که دلسوز نظام هستند چرا سکوت کرده اند و آرام نشته اند؟

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی تصریح کردامروز ویروس انگلیسی که بسیار خطرناک است در استان ایلام شناسایی شده است، تنها راه مقابله با این ویروس در حال حاضر، پیشگیری است و از مردم درخواست داریم که شیوه های نامه های کنترل کرونا را جدی بگیرند تا با دست خودمان شاهد مرگ عزیزانمان نباشیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا