خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«منع ورود واکسن آمریکایی سبب زمین‌گیر شدن بازار آنها شد»

امام جمعه اصفهان گفت: جلوگیری از ورود واکسن آمریکایی به ایران سبب زمین گیر شدن بازار آنها شد، چون آنان نمی توانستند حتی نیاز خودشان را تامین کنند و قصد داشتن با صدور واکسن های خود به دیگر کشورها از جمله ایران سود بسیاری کسب کنند.

به‌گزارش ایسنا آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان ضمن توصیه همگان به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: پرسنل پزشکی و کادر درمانی کشور در مقابله و درمان بیماران مبتلا به کرونا عملکرد بهتری در مقایسه با بسیاری از کشورهای جهان داشتند.

وی افزود: کادر پزشکی و پرستاری در یک سال اخیر و همزمان با شیوع ویروس کرونا با تلاش زیاد، شمار قابل توجهی از بیماران را از مرگ حتمی نجات دادند.

به گزارش ایسنا، امام جمعه اصفهان ادامه داد: برخی کشورهای مدعی مانند آمریکا و انگلستان فوتی های زیادی دادند و در حوزه درمان و کنترل بیماری عملکرد خوبی نداشتند.

وی به انتقادها در خصوص اجازه ندادن برای ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور گفت: دستور جلوگیری از ورود واکسن آمریکایی به ایران از سوی رهبر معظم انقلاب، فرمایش بسیار درست و بزرگی بود که ثابت کرد ما نباید به آن کشورها اطمینان کنیم.

امام جمعه اصفهان افزود: جلوگیری از ورود واکسن آمریکایی به ایران سبب زمین گیر شدن بازار آنها شد، چون آنان نمی توانستند حتی نیاز خودشان را تامین کنند و قصد داشتن با صدور واکسن های خود به دیگر کشورها از جمله ایران سود بسیاری کسب کنند.

وی با بیان اینکه مردم نیازمندان را در شرایط بد اقتصادی کمک کنند، تصریح کرد: به عید نوروز نزدیک می شویم و پسندیده است که شهروندان با محوریت مساجد به یاری نیازمندان، فقرا و به ویژه فرزندان آنان بشتابند.

طباطبایی نژاد با اشاره به تشکیل جلسه مجلس خبرگان رهبری، گفت: این اجلاس که همواره به صورت سه روزه برگزار می‌شد امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت نیم روزه برگزار شد، اما محتوای بسیار خوبی داشت و انتخابات هیئت رییسه در آن انجام شد و رهبر معظم انقلاب در این اجلاس بر وحدت و همکاری دولت و مجلس تاکید کردند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: به فرموده فرمانده معظم کل قوا، سازمان بین‌المللی انرژی اتمی باید از راه دور بر فعالیت هسته ای ایران نظارت کنند و اینکه بخواهند به هر سایتی سر بزنند و از نزدیک در جریان کارها باشند ممنوع است و همان طور که مقام معظم رهبری تاکید کردند تحریم ها باید به صورت کامل برداشته شود و این بار ابتدا آنان باید به قول های خود عمل کنند چرا که آمریکایی ها و غربی ها ثابت کردند با وجودی که ایران به تعهداتش عمل می کند آنان به تعهد خود عمل نمی کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا