خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گزارش دیدار الیاس حضرتی با مهدی کروبی

کانال رسمی حزب اعتماد ملی گزارشی از دیدار الیاس حضرتی، عضو شورای مرکزی این حزب با مهدی کروبی، دبیرکل آن را به نقل از حضرتی منتشر کرده است که در پی می‌آید:

از زماني كه تسهيلاتي در مورد آقاي كروبي جهت ديدار دوستان ايجاد شده جزء اولين كساني بودم كه هم براي ايجاد اين مراحل تلاش كردم و هم خودم علاقمند و مشتاق اين ديدار بودم تا اينكه روز يكشنبه ساعت 3 عصر اين توفيق حاصل شد. بعد از 10 سال به ديدار رفيق قديمي و يار ديرين و دبيركل حزبي كه بنده قائم‌مقام‌اش هستم رفتم. شوق ديدار و عجله براي ديدار به گونه‌اي بود كه زودتر از ساعت 3 رسيدم ابتدا با مصطفي مولايي يار غار وفادار آقاي كروبي روبرو شدم ماسك داشت وقتي ماسك را برداشت ديدم مصطفي است ايشان در كنار حاج آقا هميشه بوده و وفادار.

از پله بالا رفتم با حاج خانم برخورد كردم شيرزني كه من به او مادر انقلاب لقب داده‌ام چراكه هميشه غمخوار انقلابيون واقعي بوده از قبل انقلاب مرتب به زندانيان و مبارزان و همراهان امام و ياران آقاي كروبي در زندان كمك‌رساني داشت در ايام جنگ دوش به دوش آقاي كروبي در بنياد شهيد با تاسيس مجهزترين بيمارستان‌ كشور در آن زمان به مجروحان جنگ امدادرسانی کرد و در اعزام مجروحين به خارج از كشور و سركشي به خانواده شهدا و مجروحين و جانبازان خستگی ناپذیر بود. او در تمام مدت اين 10 سال هم پرستار و يار و غمخوار آقا بوده و هست و قطعا در مديريت از خيلي از اين مديران و مسوولان عرضه و توانايي بيشتري دارد.

با شتاب پله‌ها را طي كردم به اتاق حاج آقاي كروبي رسيدم حاج آقا را خداروشكر سالم و با روحيه عالي سرزنده و سرحال و مثل هميشه بشاش يافتم دلم مي‌خواست بغل‌اش كنم در آغوش بگيرم ولي از ترس اينكه من از بيرون مي آیم و خدایی نكرده به حاج آقا کرونا منتقل نكنم احتياط كردم و در حد اينكه مشت‌هامون را به هم بماليم اكتفا كرديم. طبق عادت هميشگي حاج آقا از تمام دوستان و آشنايان و خانواده پرسيدند؛ خيلي‌ها را با نام. من هم سلام همه دوستان روزنامه و حزب و دوستان بيرون را به ايشان رساندم.

ديدار ما با حاج آقا تا ساعت 5 طول كشيد بيش از 2 ساعت در خدمتشان بودم.
راجع به حزب اعتماد ملی و آخرين شرايطي كه دارد و مشكلاتي كه در كميسيون ماده 10 احزاب ايجاد شده مفصل بحث كرديم.

راجع به آخرين وضعيت كشور، وضعيت سياسي و مديريتي و مسایل اقتصادي و اجتماعي مفصل بحث كرديم. درباره مسائل بين‌المللي و فشارهاي خارجي به خصوص امريكا صحبت كرديم. بيشتر راجع به انتخابات و در مورد مسير انقلاب از ابتدا تا الان. در هر مورد حاج آقا خاطره‌هاي ناب و ناگفته‌اي دارد اين مرد چقدر حافظه قويي دارد و چه مرد پرخاطره‌اي هست، اميدوارم روزي فرصتي پيدا شود تمام اين خاطرات بي‌نظير ثبت و ضبط شود البته پيشنهادش را بعد از انتخابات 84 به حاج آقا داده بودم مجددا در اين ديدار تكرار كردم.

در خصوص حزب حاج آقا همچنان اصرار بر استعفا از دبيركلي داشتند. ضمن اينكه به تشكل و وجود احزاب اعتقاد راسخ دارند نمي‌خواهد دبيركلي‌اش آسيبي به حزب وارد كند و بهانه به دست ديگران بدهد.
حاج آقا در اين مدت حصر 4 بار تا حال استعفا داده‌اند ولي شوراي مركزي قبول نكرده است، متاسفانه اخيرا هم كميسيون ماده 10 ايشان و 3 نفر ديگر از شوراي مركزي را احراز صلاحيت نكرده‌اند و پروانه حزب صادر نشده. هشدارهايي هم در مصاحبه‌هاي عرف معاونت محترم سياسي وزارت كشور وجود داشت البته ما از طريق مراجع ذيصلاح شكايت كرده‌ايم و در حال پيگيري حقوق‌مان هستيم مباحث ما در تمام زمينه‌ها‌ طولاني بود و خيلي مفيد. فعلا به همين بسنده مي‌كنم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا