خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«در تصویب بودجه نباید از تقویت جبهه مقاومت غافل شویم»

نماینده رشت در مجلس گفت: در جریان تصویب لایحه بودجه نباید از تقویت جبهه مقاومت در سال ۱۴۰۰ غافل شویم چرا که دشمن علیه این جبهه خباثت می‌کند.

به گزارش ایسنا، سید علی آقازاده در نوبت دوم جلسه امروز(دوشنبه) در تذکری شفاهی در مورد پیشنهادات نمایندگان مجلس در بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ گفت: نمایندگان باید چند اولویت را در نظر بگیرند. چشم انداز نمایندگان باید روی عدالت در تصمیم و جلوگیری از انحراف در اجرا باشد.

نماینده رشت در مجلس اظهار کرد: همسان سازی و افزایش حقوق بازنشستگان و فرهنگیان بسیار اولویت دارد. معیشت و اشتغال می‌تواند محور اصلی پیشنهادات نمایندگان را تشکیل دهد و در عین حال نباید از تقویت جبهه مقاومت در سال ۱۴۰۰ غافل شویم چرا که دشمن برای این جبهه خباثت می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت پیگیری قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها» گفت: ما باید مراقب نیرنگ‌های نظام سلطه و دست نشانده‌هایشان در سازمان‌های بین المللی از جمله شورای حکام و آژانس بین المللی هسته‌ای باشیم.

این عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به سفر اخیر رئیس قوه قضائیه به استان گیلان گفت: ایشان از چند کارخانه غارت شده بازدید کردند. باید بگویم که بیش از ۱۵ هزار کارگر بیکار شدند. مسئولان باید به جد به وضعیت این کارخانه‌ها رسیدگی کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ایشان نماینده مردم ایران است یا ……?
    جبهه مقاومت به اندازه کافی چیز !!دارد و بودجه ان هم از جاهای نامری و غیبی! تامین می شود شما نگران نباشید ( این هم از مزایای حضور نضامیان در مجلس ..)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا