خرید تور تابستان ایران بوم گردی

متهم متواری در نقش مشاور رییس جمهور؟!

یک نماینده ی اسبق مجلس با انتشار نامه ای از یکی از نمایندگان کنونی ایلام در مجلس و نیز انتشار نامه ی یک مرجع قضایی، از فعالیت یک متهم اقتصادی منتسب یا مدعی انتساب به دولت پرده برداشته که با مرخصی از زندان بیرون آمده و مراجعه نکرده است.
به گزارش انصاف نیوز، محمد محمدرضایی در صفحه ی شخصی خود نوشت: «س… ک…» سال گذشته در حالی که تحت تعقیب دادسرای امور اقتصادی قرار داشت، به حکم استاندار کردستان به عنوان مشاور ویژه منصوب شد. سه ماه قبل سوابقی از ایشان منتشر کردم که با واکنش منفی دوستان حامی دولت مواجه شد. بنا به گزارش رسمی آگاهی آذربایجان غربی، نامبرده از سال 71 به دفعات به اتهام جعل، غصب عنوان و اخاذی مسلحانه تحت بازداشت بوده است. «مابقی اسناد غیر قابل انتشار است».
محمدرضایی همچنین می نویسد: نامه ی سرگشاده ی نماینده ی ایلام به رییس جمهور درباره ی س.ک، مشاور ویژه استاندار زاهدی که وی را متعهد، متخصص و صاحب تجربه برای توسعه ی کردستان خوانده بود، خواندنی است.
در نامه ی هفته ی گذشته ی نماینده ی ایلام خطاب به رییس جمهور، آمده است:
«به استحضار مبارک می رساند شخصب به نام س… ک… اهل کردستان مدتی است با حضور در استان ایلام و با معرفی خود به عنوان مشاور حضرتعالی و سایر وزراء، با ارعاب مدیران و مردم اهداف شخصی خویش را دنبال می کند. تعدادی از مدیران استان ایلام بارها با مراجعه به اینجانب از ارعاب و فشار نامبرده گلایه داشته اند. ایشان مدیران را تهدید به برکناری و لغو ابلاغ و … می کند و تهدید می کند در صورتی که فلان کار را انجام ندهند و یا فلان کار را انجام دهند تنبیه می شوند. ایشان مدعی است که مشاور دکتر ربیعی، مهندس نعمت زاده، دکتر علوی اطلاعات و برخی دیگر از مقامات دولتی است و متاسفانه تعدادی از مدیران نیز تسلیم درخواست های ایشان شده اند. خواهشمند است دستور فرمایید تا دیر نشده موضوع ایشان به طور جدی مورد بررسی و در در صورت تخلف با ایشان برخورد شود».
در نامه ی پیوست دیگری که محمدرضایی منتشر کرده، به صراحت از این شخص به عنوان «زندانی» نام برده شده که به «مرخصی» آمده و بازنگشته و «غیبت» کرده است.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا