خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احداث 21 ایستگاه دوچرخه در ارومیه

معاون برنامه‌ریزی شهردار ارومیه از احداث 21 ایستگاه دوچرخه در ارومیه همزمان با پایان عملیات اجرایی طرح اشتراک‌گذاری دوچرخه در شهر ارومیه خبر داد.

صادق حسین‌دوستی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ایستگاه‌های دوچرخه در مناطق مختلف شهر ارومیه احداث شده و آماده بهره‌برداری هستند.

وی با بیان اینکه از طریق این ایستگاه‌ها شاهد اشتراک دوچرخه برای ترددها و مسافرت‌های درون‌شهری خواهیم بود، تصریح کرد: در این میان هم اکنون در داخل پارک‌ها نیز امکان دوچرخه‌سواری از طریق اشتراک‌گذاری دوچرخه‌ انجام می‌گیرد.

معاون برنامه‌ریزی شهردار ارومیه ربا بیان اینکه هم‌اکنون سه ایستگاه دوچرخه در شهر احداث شده است، اذعان داشت: این اقدام در راستای کاهش آلودگی هوا، ایجاد تحرک در شهروندان، کاهش ترافیک و کاهش مصرف سوخت اجرایی می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه با بهره‌برداری از ایستگاه‌های دوچرخه، ثبت‌نام از افراد برای استفاده از این دوچرخه‌ها آغاز و طی آن افراد با دریافت کارت الکترونیکی می‌توانند اقدام به دریافت دوچرخه برای استفاده در مسافرت‌های درون شهری کنند.

حسین‌دوستی با بیان اینکه هم اکنون نرخ استفاده از این سیتم مشخص نشده است، اعلام کرد: با برنامه‌ریزی شورای اسلامی شهر ارومیه شاهد ارائه نرخهای استفاده از این سیستم خواهی بود.

معاون برنامه‌ریزی شهردار ارومیه با بیان اینکه این دوچرخه‌ها از استاندارد کافی برخوردار هستند، اظهار داشت: افراد با استفاده از این دوچرخه‌ها در مسیرهای تعیین شده می‌توانند نسبت به خرید و تردد و یا سرگرمی اقدام کنند.

این مسؤول با بیان اینکه بنا داریم تا زمان بهره‌برداری از این طرح، تعداد ایستگاه‌های دوچرخه را به هشت ایستگاه برسانیم، افزود: در اجرای کامل این طرح شاهد وجود 21 ایستگاه دوچرخه سواری خواهیم بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا