خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مطلب یک رسانه برای مولوی عبدالحمید و علی کریمی

رسانه برترین‌ها که بیشتر به رسانه سرگرمی و اخبار هنرمندان معروف است نوشت: 

این روزها برای برخی از مشهورترین معترضان اتفاقات ماه‌های پیش، روزهای دشواری است، از این جهت که برخی رسانه‌ها و برخی اخبار منتشره در رد آن‌هاست. مثلا علی کریمی که از اوایل اعتراضات موضعش را علنی کرد و مقابل مکس امینی نشست و حرف‌هایش را زد، حالا با یک موج رسانه‌ای مواجه شده که ادعاهایی درباره او و خانواده‍‌اش دارد. علی کریمی در تمام این ماه‌ها تقریبا از فضای رسمی به طور کلی حذف شده، حذف نام او در گفتگوی مایلی کهن با صداوسیما از جمله این موارد است. کریمی البته همچنان در اینستاگرام و توئیتر ابراز موضع می‌کند.

این روزها برای علی کریمی و مولوی عبدالحمید سخت می‌گذرد

از آن طرف و در زاهدان هم همچنان فضای جمعه‌ها کاملا معمولی نیست و در راس اتفاقات آن جا مولوی عبدالحمید قرار دارد. به هر حال او در آن منطقه دارای پایگاه اجتماعی هست و مواضعش در تمامی ماه‌های اخیر در نقد وضعیت موجود بوده، طی روزهای گذشته اخباری پیرامون حج و فیش تقلبی و این‌ها منتشر شده که مشخص نیست نهایتا قرار است به کجا برسد؟

یکشنبه بود که خبرگزاری میزان، در گزارشی از بازداشت خواهر علی کریمی،‌ فوتبالیست سرشناس، خبر داد و نوشت او به اتهام “کلاهبرداری” در زندان به سر می‌برد. میزان به نقل از لیلا کریمی مدعی شد که علت زندانی شدنش به اجرا گذاشتن دو چک سفید امضای او به ارزش ۷۷۰ میلیارد تومان به وسیله برادرش بوده است. چند ساعت بعد از انتشار این خبر، میزان یک ویدئو هم از لیلا کریمی منتشر کرد که در زیر می‌بینید:

ساعاتی پس از انتشار گزارش خبرگزاری میزان، علی کریمی در توییتی نوشت: همیشه و در همه حال هدفم مبارزه با فساد بوده و هست و خواهد بود، از همین تریبون اعلام می‌کنم هر کدام از اقوام درجه یک و دوستان نزدیکانم باعث گزند و آسیب به فرد دیگری در جامعه شد ، اشد مجازات را براى آن فرد خاطی خواستارم.

این روزها برای علی کریمی و مولوی عبدالحمید سخت می‌گذرد

کریمی البته در امتداد این توئیت از مولوی عبدالحمید هم حمایت کرد و مدعی شد که پای یک جریان تخریب سازماندهی شده در میان است! ماجرای مولوی از این قرار است که برخی رسانه‌ها نوشتند که او برای سفر به حج از فیش حج جعلی استفاده کرده، چون ممنوع‌الخروج است، دفتر مولوی عبدالحمید البته بیانیه‌ای داد: «دفتر امام‌جمعهٔ اهل سنت زاهدان با صدور بیانیه‌ای ادعای خبرگزاری تسنیم مبنی بر «استفاده از سند و فیش جعلی» برای سفر حج از سوی مولوی عبدالحمید را بی‌اساس و کاملا دروغ خواند، و نشر چنین اخباری را در راستای «پروژهٔ تخریب» دانست» تسنیم البته عقب ننشست و تصویری از فیشی که ادعا کرده جعلی هست را منتشر کرده، البته ناگفته نماند که روز گذشته فضای زاهدان تا اندازه‌ای ملتهب بوده، تصویر فیش منتشره تسنیم را در زیر می‌بینید:

این روزها برای علی کریمی و مولوی عبدالحمید سخت می‌گذرد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا