خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دستگیری 64 دختر و پسر در «استخر پارتی» در اصفهان

سربازان گمنام سپاه ناحیه امام صادق (ع) اصفهان با همکاری نیروی انتظامی طی عملیاتی اقدام به دستگیری ۶۴ دختر و پسر نیمه عریان در استخر پارتی در اطراف شهر اصفهان کردند.

به گزارش تسنیم، به نقل از اطلاعات سپاه ناحیه امام صادق (ع) اصفهان، سربازان گمنام سپاه ناحیه امام صادق (ع) اصفهان با همکاری نیروی انتظامی استان اصفهان روز گذشته با اخذ دستور مقام قضایی، طی عملیاتی اقدام به دستگیری 64 نفر از دختران و پسران نیمه عریان در استخر پارتی‌ در اطراف شهر اصفهان کردند.

دختران و پسران حاضر در این پارتی به‌صورت نیمه برهنه در مکانی مشخص حضور یافته و ضمن شرب خمر، اقدام به رقص و پای‌کوبی نموده بودند که با پیگیری و اشراف به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.

در این عملیات مقداری مشروبات الکلی از متهمان کشف و ضبط شد و پرونده این متهمان برای رسیدگی به مقام قضایی ارسال و در حال رسیدگی است.

عوامل این شبکه به منظور ترویج و اشاعه فساد و فحشا در فضای مجازی فیلم‌هایی از مراسم‌های استخرپارتی خود در شبکه‌های اجتماعی کرده بودند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سربازان گمنام گرامی باور کنید بعضی وقایع که داخل پستوی خونه های مردم و در اماکن خصوصی در جریانه هرچقدر هم از نظر ما ناجور به ما مربوط نیست.

    1. اگر به ما ربط نداره پس چرا تصاویرش رو توی کانال ها و شبکه ها پخش میکنند که همه ببینند؟ پس دارن فساد وفحشا رو اشاعه میدن که باید جلوش گرفته بشه .چهار دیواری وقتی اختیاریه که به جامعه آسیب نزنه .

      3
      3
  2. به کدام حکم شرعی اینکار انجام شده. منظور تایید کار این افراد نیست. قرار بود در حریم خصوصی افراد تجسس نشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا