خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«دولت بعد از بغض دیروز رهبری چه تصمیمی گرفته است؟»

حجت‌الاسلام سلیمی، عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به سخنان روز گذشته‌ی رهبری گفت: دولت بعد از بغض دیروز رهبری چه تصمیمی گرفته است؟ آیا حق مردم است که سیب و پرتقال کیلویی ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان بخرند یا برای خرید مرغ در صف ها بمانند؟ یک بار تکالیف قانونی خود را بخوانند و بگویند چرا به آن عمل نکردند.

به گزارش ایسنا، علیرضا سلیمی در اخطاری مستند به اصل ۴۳ قانون اساسی گفت: در این اصل به صراحت تامین نیازهای اساسی، مسکن، خوراک، پوشاک، بهداشت و درمان و آموزش و پرورش مورد توجه قرار گرفته است اما دولت برای اینها چه کرده است؟ شما دیروز گلایه جدی و بغض رهبر عزیز انقلاب را مشاهده کردید. چرا این اصل اجرایی نشده است؟

وی افزود: در بند ۲ این اصل تامین شرایط و امکانات کار برای همه به منظور رسیدن به اشتغال کامل پیش بینی شده است. دولت آمارش را در حوزه اشتغال ارائه دهد. آیا آمار بیکاران افزایش داشته یا نه؟ آیا سیاست های پیگیری شده توسط عزیزان باعث نشده شغل افراد در معرض تعرض قرار گیرد؟ طبق قانون اشخاص حق دارند هر شغلی به آن مایلند را انتخاب کنند اما آیا یک جوان تحصیلکرده دانشگاهی می تواند هر شغلی که مایل است را انتخاب کند.

نماینده مردم محلات در مجلس اضافه کرد: طبق اصل ۲۱ قانون اساسی داشتن مسکن مناسب حق هر فرد است. چه اقداماتی برای انجام این تکلیف قانونی صورت گرفته است؟ متاسفانه ضریب جینی در دولت آقای روحانی نسبت به ۴۰ سال گذشته بدترین وضع را دارد یعنی فقرا فقیرتر و ثروتمندان ثروتمندتر شده اند پس دولت به مجلس تعریض نزند. چرا که سیاست های دوستان این مکافات و مصیبت ها را برای مردم ایجاد کرده است. دولت بعد از بغض دیروز رهبری چه تصمیمی گرفته است؟ آیا حق مردم است که سیب و پرتقال کیلویی ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان بخرند یا برای خرید مرغ در صف ها بمانند؟ یک بار تکالیف قانونی خود را بخوانند و بگویند چرا به آن عمل نکردند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا