خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مصلحی: احمدی‌نژاد دروغ‌های بزرگی را مطرح می‌کند

حجت‌الاسلام مصلحی، وزیر اطلاعات دولت احمدی‌نژاد گفت: دشمن به این نتیجه رسید که دولت نهم بر اساس اعتقادات دینی شکل گرفته است، دشمن دریافت که رییس‌ دولت نهم، متعصب دینی است. دشمن در کنار رئیس دولت نهم، فردی را قرار داد که از طریق همین تعصب دینی ورود کند و به نظام ضربه بزند. آن فرد به رئیس‌جمهور وقت گفت وقتی که می‌توانی با امام زمان ارتباط بگیری و مشکلات را از طریق او حل کنی، پس ولی‌فقیه را برای چه می‌خواهی. متاسفانه این اقدام جواب داد و آن فرد، رئیس جمهور وقت را به وضعیتی برد که برای رسیدن به اهدافش دروغ های بزرگی را مطرح می‌کند.

به گزارش فارس، حیدر مصلحی، نامزد انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز (شنبه ۲۲ خرداد) در نشست خبری اعلام دیدگاه‌های خود درباره انتخابات با اشاره به جایگاه ویژه مجلس خبرگان گفت: این مجلس به دلیل جایگاه تخصصی‌اش کم‌تر مورد توجه قرار می‌گیرد و این یک ایراد است.

وی با بیان اینکه امروز نسل جوان نمی‌داند که مجلس خبرگان چه نقش مهمی دارد، گفت: بعد از رحلت حضرت امام، مشخص شد که نقش مجلس خبرگان چه اهمیتی دارد.

مصلحی با اشاره به توطئه‌های دشمنان گفت: به اعتراف خود دشمنان، یکی از این توطئه‌ها کافی بود تا یک انقلاب شکست بخورد.

نامزد انتخابات مجلس خبرگان گفت: خنثی شدن همه این توطئه‌ها مرهون مدیریت فردی است که بر اساس انتخاب خبرگان انتخاب شده است.

مصلحی تصریح کرد: امروز همه اذعان دارند که رهبر انقلاب از هر لحاظ، بدیلی ندارند و
نمی‌توانند شخص دیگری را مثال ایشان مثال بزنند.

وی ادامه داد: انتخاب رهبر به دلیل اینکه امری تخصصی است با رأی مستقیم مردم صورت نمی‌گیرد، بلکه به واسطه نخبگان فقهی مردم انتخاب می‌شود.

مصلحی درباره علت حضور خود در انتخابات مجلس خبرگان گفت: من روحیه کار انتخاباتی ندارم اما ورودم به تیم عرصه ناشی از یک احساس تکلیف بود.

وی در همین زمینه به بیانات چندسال قبل رهبر انقلاب در جمع اعضای مجلس خبرگان اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب خطاب به اعضای خبرگان گفتند که شما باید مطالبه گر نکاتی باشید که رهبری خطاب به دستگاه‌ها مطرح می‌کند.

نامزد انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان ادامه داد: اگرچه در مجلس خبرگان، کمیسیونی برای پیگیری مطالبات رهبر انقلاب وجود دارد، امّا آنچنان که باید نتوانسته در این مسیر موفق باشد. بنابراین من به انتخابات خبرگان ورود کرده‌ام تا با همکاری اعضای خبرگان مسیر مطالبه‌گری را باز کنیم.

مصلحی با تأکید بر ضرورت مطالبه‌گری از مسئولین گفت: ما مسئولین وقتی وارد کار می‌شویم خیلی چیزها را فراموش می کنیم، بنابراین مطالبه‌گری لازم است.

وی تصریح کرد: وقتی مطالبه گری شکل گرفت، صدای مردم خواهیم شد و من آمده‌ام تا با مطالبه‌گری در مجلس خبرگان رهبری از دستگاه‌های مختلف، صدای مردم باشم.

مصلحی با انتقاد از موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام(ره) گفت: این مؤسسه در موضوعات سیاسی، اجتماعی و امنیتی که مورد مطالعه قرار می‌دهد، فضای جامعه را درباره مشی امام به کار نمی‌گیرد. این در حالی است که حضرت امام همواره بر نقش آحاد جامعه تأکید می‌کرد و آن‌ها را پای کار می‌آورد.

مصلحی به برنامه جدی دشمن برای نفوذ در کشور اشاره کرد و گفت: دشمن برای پروژه نفوذ خود، شخصیتهای ما را به طور دقیق مورد ارزیابی قرار می‌دهد که از چه راهی می‌توان به آنها نفوذ کرد.

وزیر اسبق اطلاعات‌ با بیان اینکه در دولت نهم و دهم دشمن به این نتیجه رسید که دولت نهم بر اساس اعتقادات دینی شکل گرفته است، گفت: دشمن دریافت که رییس‌ دولت نهم، متعصب دینی است.

مصلحی ادامه داد: دشمن در کنار رئیس دولت نهم، فردی را قرار داد که از طریق همین تعصب دینی ورود کند و به نظام ضربه بزند.

وی افزود: آن فرد به رئیس‌جمهور وقت گفت وقتی که می‌توانی با امام زمان ارتباط بگیری و مشکلات را از طریق او حل کنی، پس ولی‌فقیه را برای چه می‌خواهی.

مصلحی ادامه داد: متاسفانه این اقدام جواب داد و آن فرد، رئیس جمهور وقت را به وضعیتی برد که برای رسیدن به اهدافش دروغ های بزرگی را مطرح می‌کند.

مصلحی گفت: امروز قسمتی از اظهارات رئیس‌جمهور سابق را دیدم و از دروغ آشکار او تعجب کردم. ایشان می‌گوید در آن زمان مسئول گمرک یکی از استانهای استعفا کرده بود و بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که علت استعفای آن مدیر این بوده که دستگاه اطلاعاتی جنس‌هایی را وارد می‌کند و نمی‌گذارد آن‌ها را باز کنیم. بعد که بررسی کردیم، متوجه شدیم که لوازم آرایشی بوده است.

وی افزود: در ادامه این فیلم، آقای احمدی‌نژاد می‌گوید من با وزیر مربوطه جلسه گذاشتم و این قضیه را هشدار دادم. این در حالی است که در این باره یک کلمه با من به‌عنوان وزیر وقت اطلاعات صحبت نشده است و بنده امروز برای اولین بار موضوع واردات لوازم آرایشی را شنیدم و موضوعی کاملاً کذب است.

مصلحی با اظهار تأسف از خلاف واقع‌گویی احمدی‌نژاد گقت: آیا می‌ارزد برای رسیدن به مقاصد خود به طرز واضحی دروغ بگوییم؟

مصلحی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به اظهارات اخیر احمدی‌نژاد، احتمال بازداشت وی وجود دارد یا خیر، گفت: احمدی‌نژاد اصلاً برای نظام تهدید نیست؛ بیخود مسئله را بزرگ نکنید.

وی با بیان اینکه رأی مردم به احمدی‌نژاد، تبعیت از امام و رهبری بود، گفت: درست است که احمدی‌نژاد در نظرسنجی‌ها وضعیت مناسبی دارد، اما به دلیل این است که می‌گویند کار کرده است، به این معنا نیست که یک عقبه فکری و دینی وجود دارد که حاضر است به کف خیابان بیاید.

مصلحی با اشاره به تلاش آیت‌الله مصباح یزدی برای جلوگیری از انحراف احمدی‌نژاد گفت: اواخر دولت نهم از آیت الله مصباح خواهش کردم تا با احمدی‌نژاد صحبت کند و ایشان پذیرفت.

وی افزود: جلسه سنگین سه چهارساعته‌ای بین آیت الله مصباح و آقای احمدی‌نژاد برگزار شد و آیت الله مصباح به همه سوالات و نکات احمدی‌نژاد جواب دادند.

مصلحی با بیان اینکه بعد از جلسه، تا مدتی در هیئت دولت مشاهده کردم که سخنان آیت‌الله مصباح بر روی احمدی‌نژاد اثر گذاشته، گفت: متاسفانه همان برادری که به احمدی‌نژاد نزدیک بود، باز تاثیر خود را گذاشت.

وزیر سابق اطلاعات گفت: فرد نزدیک به آقای احمدی‌نژاد، آدم انجمن حجتیه بود و انجمن حجتیه هم ساخته انگلیس است و یکی از ویژگی‌های انگلیسی‌ها این است که استاد جدل هستند، لذا آن فرد، تاثیر زیادی بر روی احمدی نژاد داشت.

مصلحی درباره مواجهه خود با اسفندیار رحیم مشایی در دولت سابق گفت: وقتی وزیر بودم، از نهاد ریاست‌جمهوری دعوت شدم تا جلسه سه نفره‌ای بین من و آقای احمدی‌نژاد و آقای مشایی برگزار شود.

وی با بیان اینکه من از دوران طلبگی و سفارش استادم یک «حرز» امیرالمومنین علیه‌السلام همراه داشتم، گفت: حرز امیرالمومنین، واقعیتی دارای سند است و موضوعی خرافی نیست. در کتاب «مکارم اخلاق» توصیه شده است که برای جلوگیری از سحر و جادو از این حرز استفاده شود.

مصلحی با بیان اینکه هرگاه این حرز را همراه داشتم، توطئه‌ها نقش بر آب می‌شد، گفت: در جلسه با آقایان احمدی‌نژاد و مشایی این حرز را همراهم بردم.

وی ادامه داد: در ابتدای جلسه، رئیس‌جمهور گفت کار دارم و من را با مشایی تنها گذاشت تا به اصطلاح من را توجیه کند. بعد از چند لحظه، مشایی هم بدون اینکه چیزی بگوید از جلسه خارج شد.

مصلحی افزود: بعد از چند روز از آقای احمدی‌نژاد پرسیدم مگر نگفتید فلانی حرف دارد، خب چرا بدون اینکه حرفی بزند، جلسه را ترک کرد؟ احمدی‌نژاد گفت که مشایی گفته است این آدم طوری بود که نمی‌شد با او حرف زد.

وی با بیان اینکه من سکوت مشایی و ترک جلسه را ناشی از حرز امیرالمومنین می‌دانم، گفت: می‌خواستم این حرز را در اختیار احمدی‌نژاد قرار بدهم، اما به دلیل برخی اعتقادات موفق نشدم.

خبر تکمیل می‌شود…

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. مصلحی نیز واقعان دروغگوی حرفه ای هست مگر حرز امیر المومنین را احمدی نژاد بلد نیستند فرض کنید صدام ازاین حرز استفاده کند می شود؟ این حرف ها چیه ؟ وقتی شما از طریق فهم وعقل و امور درونی نتوانی جلو تأثیر دیگران بگیری چه گونه با حرز که یک امر بیرونی است خود را نفود ناپذیر می سازی ؟ واقعا حق احمدی نژاد بوده که فرد چون تو … را از وازارت مهم اطلاعات برطرف کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا