خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وقتی کیهان نویسنده ی خود را پاس می دهد

روزنامه ی کیهان در ستون ویژه ی خود در مطلبی با عنوان «شاه‌دزدی که حالا می‌گوید اصلاح‌طلب است!»، در ادعایی خلاف واقع نوشت که نویسنده ی سابق خود امروز ادعای اصلاح طلبی می کند. البته این روزنامه به سابقه ی نویسندگی وی اشاره ای نکرد!
به گزارش انصاف نیوز، اما جدای از این ادعای خلاف واقع، کیهان درباره ی محمد نوری زاد که سالها (تا حدود پنج سال پیش) در این روزنامه همپای حسین شریعتمداری علیه اصلاح طلبان و دگراندیشان قم می زد، نوشت:
«
همکار سابق «محمد- ن» در موسسه شهید آوینی از وی خواست به جای شیادی و مظلوم‌نمایی، درباره سرنوشت میلیاردها تومان پولی که به اسم فیلم‌سازی از بیت‌المال بالا کشید، توضیح دهد.
حمید داودآبادی به انقلابی‌نمایی شبه کارگردان مذکور و سپس همراهی با فتنه‌گران و حمایت از حزب صهیونیستی بهائیت پرداخته و خطاب به او می‌نویسد: 8 سال پیش چندین میلیارد تومان پول گرفتی که مثلا سریال مزخرف چهل سرباز را بسازی و ساختی و آن قدر بد شد که خودت اجازه پخش ندادی. واقعا چندین میلیارد تومان 8 سال پیش امروز چقدر می‌شود؟ پول‌ها که تمام شد هار شدی و به همه پریدی؟
داودآبادی می‌افزاید: چی شد نانت تمام شد حالا دیگه به بوسیدن پای یک بهایی افتخار می‌کنی؟! حواست باشد در همه جوامع با هر فرهنگی، خائن مغضوب و منفور است. تا وقتی توانستی از بیت‌المال خوردی حالا که تمام شد، این گونه شدی؟ کافی است گردش مالی‌ات را برای ساخت سریال «پروانه‌ها می‌نویسند» که مستقیم علیه خاتمی و حجاریان و اصلاح‌طلبان ساختی و «چهل سرباز» بنویسی تا بفهمند کی و چی هستی!
یادآور می‌شود کلاهبردار مورد اشاره اخیرا به همراه برخی وابستگان گروهک جبهه ملی و منافقین، به دیدار خانواده سران بازداشتی بهائیت رفت.
»
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا