خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عشوه رویانیان: استعفا نمی‌دهم، می‌روم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه سپاهانی‌ها پیش از دیدار با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی جو روانی راه انداخته‌اند، از ارائه پاسخ به بیانیه این باشگاه اصفهانی خودداری کرد و در مورد احتمال کنار رفتنش از مدیریت باشگاه سرخپوش تهرانی گفت: از زمانی که آمده‌ام چندین بار استعفا داده‌ام اما وزارت ورزش هنوز پاسخی به این استعفا نداده است.
به گزارش انصاف نیوز، محمد رویانیان پس از نشست ظهر امروز دوشنبه خود با رئیس سازمان لیگ برتر در گفتگو با مهر در واکنش به بیانیه باشگاه سپاهان اصفهان گفت: مقابل بیانیه سپاهان سکوت می‌کنم. آنها بهتر است جای مطرح کردن این مسایل دنبال کار هادی عقیلی باشند.
وی در ادامه تاکید کرد: سپاهان به خاطر اینکه با ما بازی دارد، جو روانی به راه انداخته اما من باز هم تاکید می‌کنم از بازیکن تیم پرسپولیس یعنی پیام صادقیان حمایت کرده و سپاهانی‌ها بهتر است پیگیر کار هادی عقیلی باشند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه تمام تلاشش را برای موفقیت این تیم به کار می‌بندد، ادامه داد: من مدیریت بلد نیستم. بارها به خاطر این مساله عذرخواهی کردم. من 80 روز بعد از اینکه به پرسپولیس آمدم، خداحافظی کردم اما نگذاشتند بروم.
وی همچنین خاطرنشان کرد: هفته پیش استعفایم را کتباً به محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان ارایه کردم اما همه می‌گویند هنوز استعفایی به دست‌‌شان نرسیده است. چگونه می‌توان این موضوع را ثابت کرد زیرا رسیدی از من نگرفتند.
رویانیان با اشاره به اینکه پرسپولیس بازی حساسی را با گسترش فولاد دارد و امیدوار است تیم فوتبال این باشگاه بتواند در بازی بسیار سخت مقابل گسترش فولاد به پیروزی برسد، ادامه داد: من گفتم استعفا نمی‌دهم، می‌روم.
وی در پاسخ به این پرسش که شما 21 شهریور 1390 استعفا دادید اما هنوز مدیرعامل پرسپولیس هستید؟، اظهار کرد: از روزی که حکم گرفتم استعفایم را ارایه کردم، به دنبال پست و مقام هم نیستم، چندین مرتبه استعفا دادم و می‌خواهم بروم.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، در پایان در مورد محتوای جلسه‌اش با مهدی تاج گفت: امروز جلسه کوچکی با مهدی تاج در خصوص وضعیت بلیت فروشی و مشکلات آن داشتیم.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا