خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دور زدن تحریم بایننس برای کاربران ایرانی با استفاده از سرور مجازی بایننس

چگونه میتوانیم آی پی IP ثابت برای بایننس در اختیار داشته باشیم؟

رپورتاژآگهی

به اعتقاد بسیاری از صاحب نظران آینده خوبی در انتظار رمز ارزها و ارز های دیجیتال قرار دارد بنابراین سرمایه‌گذاری در بازار رمز ارزها را می‌توان به عنوان یکی از فعالیت‌های اقتصادی سودآور به حساب آورد .

با توجه به محبوبیتی که ارزهای دیجیتال در این روزها پیدا کرده اند صرافی های زیادی نیز برای خرید و فروش این ارزها متولد شده اند واین موضوع شاید انتخاب بهترین پلتفرم برای ترید رمز ارزها راکمی با مشکل روبرو کند.اکنون بهترین پلتفورم که توانسته لقب بزرگترین صرافی کریپتوکارنسی دنیا را از آن خود کند صرافی بایننس می باشد که از نظر حجم معاملات اولین جایگاه در جهان دارد.

 شاید بتوان دلیل محبوبیت بالای سایت صرافی بایننس را طیف گسترده‌ی کوین‌های موجود در آن، سرعت بالای معاملات، میزان کارمزد کم و کاربرپسند بودنش دانست  و برای مبتدیان که قصد دارند اولین قدم را در فضای ارز دیجیتال بر دارند بسیار مناسب می باشد.

همانطور که می دانید ایران بخاطر قرار گرفتن در لیست تحریم های اقتصادی و تجاری جزکشورهای ممنوعه در صرافی بایننس می باشد پس ایرانیان باید هویت  مکانی خود را برای فعالیت در بایننس مخفی کنند برای مخفی کردن هویت و موقعیت مکانی  بهترین راه کار استفاده از vpsبایننس می باشد.

استفاده از  VPS  بایننس یک راه حل واقعا مطمئن است زیرا با ااستفاده از آن مانند این است که شما واقعا از خارج کشور با کامپیوتر خود در حال فعالیت در بایننس هستید.زیرا آی پی شما کاملا اختصاصی و به هیچ عنوان تغییر نمی کند.

راه حلی که ممکن است بعضی از ایرانیان از آن استفاده کنند استفاده از VPN می باشد درست است که استفاده از آن آی پی شما را مخفی می کند و شما میتوانید ایرانی بودن خود را مخفی کنید اما برای هر بار استفاده از آن آی پی های مختلفی از خارج ایران به شما تعلق میگیرد مثلا با یک بار قطع و وصل شدن آی پی شما از یک کشور به کشور دیگر تغییر می کند. و این باعث مشکوک شدن صرافی بایننس  و مسدود کردن حساب شما می شود .پس استفاده از وی پی ان  نمیتواند  انتخاب مطمئن و امنی برای استفاده در بایننس باشد.

VPS مجازی بایننس چیست ؟

VPS مخفف   کلمه Virtual Private Server به معنای سرور خصوصی مجازی است.این سرورها در مقایسه سرورهای اختصاصی هزینه کمتری و سطح دسترسی بالاتری دارند.VPS بایننس هم نوعی سرور مجازی است  سرورهای مجازی کامپیوترهایی هستند که بصورت 24 ساعته در دیتا سنترهای کشورهای مختلف روشن می باشد.و همیشه در دسترس شما می باشند شما با خرید آنها  IP آن سرور را دریافت میکنید و با استفاده از آن IP ویک نرم افزار به  سرور بایننس خود متصل می شوید .با خرید سرور بایننس یک IP کاملا اختصاصی دریافت میکنید واین IP  بصورت ثابت و پایدار برای شما باقی خواهد ماند.

پس از اتصال به این سروراز طریق نرم افزار ذکر شده  یک کامپیوتر مانند کامپیوتر شخصی شما روی گوشی یا کامپیوتر شما پیاده می شود.و میتوانید با خیال راحت بدون دغدغه مسدود شدن حساب خود در سایت صرافی بایننس به فعالیت خود ادامه دهید.

ویژگی های فوق العاده سرورمجازی بایننس

سرور بایننس  با منابع سخت افزاری قدرتمند و سرعت بالای اینترنت و پهنای باند بسیار وسیع مناسب برای ترید کردن و فعالیت در سایت بایننس می باشند .سرعت این سرورها گاهی تا 10 گیگابیت می رسد و همچنین  امکان دانلود و آپلود با بالاترین سرعت را به شما می دهد .  شما برای اتصال به سرور بایننس  به اینترنت پرسرعت نیاز ندارید فقط یک اینترنت معمولی بدون قطعی برای اتصال به سرور کافیست.

سرور بایننس قابلیت اتصال به تمامی دیوایس ها اعم از گوشی، لپتاب،کامپیوتر را دارا می باشد و همچنین  قابل استفاده بر روی سیستم عامل های مختلف از جمله اندروید،ios  و ویندوز می باشد.

سرور بایننس امکان نصب تمامی انواع نرم افزارها از جمله نرم افزارهای بایننسینگ  را به شما می دهد.وقدرت بالای سرورها برای اجرای انواع نرم افزارهای تحلیل بازار مناسب می باشند.

چگونه از سرورمجازی بایننس  خود استفاده کنم؟

همانطور که در بالا اشاره شد برای اینکه سروربایننس خود را روی دستگاه خود اعم از گوشی موبایل یا کامپیوتر یا لپتاب خود داشته باشید باید از نرم افزار ریموت دسکتاپ استفاده کنید، این نرم افزار بر روی تمامی کامپیوتر های ویندوزی وجود دارد ، بر روی گوشی های موبایل نیز از گوگل پلی یا اپ استور اپل میتوانید نسخه مناسب این نرم افزار برای گوشی تان را هم دریافت کنید.

کیفیت سرور در تمامی حالات یکسان است و فرقی ندارد شما با چه دستگاهی به سرور تان متصل می شوید .

کشورهای مختلف سرور مجازی بایننس

 سروربایننس از کشورهای مختلف مانند هلند ، فرانسه ، انگلیس ،آلمان ، فنلاند ، ترکیه وامارات قابل ارائه می باشد شما با خرید سروربایننس کشور مناسب خود براحتی به آن متصل می شوید و بدون نگرانی بابت امنیت حسابتان  در سایت بایننس فعالیت می کنید.

شاید برای شما سوال پیش بیاید که سرور بایننس چه کشوری را خریداری کنم  با مراجعه به مقاله زیر در سایت وب داده میتوانید سرور بایننس مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

IP  آی پی ثابت برای بایننس

برای داشتن یک آی پی ثابت برای بایننس تنها راه شما داشتن یک سرور مجازی بایننس برای انجام امور ترید تان است ، همیشه از سرور مجازی بایننس برای ترید تان استفاده کنید و به دنبال راه های جایگزین دیگری نباشید که به بن بست خواهید خورد .

قبل از تهیه و خرید هر گونه آی پی ثابت حتما تحقیقات کاملی را انجام بدهید .

سرعت سرور مجازی بایننس چقدر است ؟

سرعت وی پی اس مناسب بایننس بیش از 10 هزار مگابیت بر ثانیه است که میتوانید برای انجام تمام امور بین المللی از آن استفاده کنید .

سرور مجازی بایننس برای استفاده در بورس کشور ایران مناسب نیست و پیشنهاد میگردد برای داشتن سرعت اینترنت بالا جهت انجام امور سرخطی و شرکت در صف های خرید و فروش بورس کشور ایران ، از سرور مجازی بورس استفاده کنید.

خرید و تهیه کشور مناسب سرور مجازی بایننس

 کاربر گرامی مراجعه به وب سایت وب داده وخرید سرور مجازی بایننس وب داده تنها راه صد در صد امن برای فعالیت در بایننس می باشد با خرید سرور بایننس وب داده ریسک مسدود شدن پنل خود را در سایت صرافی بایننس به صفر برسانید.

ویژگی های سرور مخصوص ترید و بایننس شرکت وب داده :

  • در دسترس بودن تمام وقت
  • پایداری آی پی
  • منابع سخت افزاری قدرتمند و امکان ارتقا در منابع سرور
  • سرعت بالای اینترنت
  • سرعت دانلود و آپلود بالا
  • امکان نصب نرم افزارهای trading
  • قابلیت اتصال به تمامی دیوایس ها
  • امنیت اطلاعات
  • پشتیبانی 24 ساعته

جهت کسب اطلاعات بیشتر و کاهش ریسک مسدود شدن حساب بایننس خود ، میتوانید صفحه زیرا مطالعه نمایید :

https://webdade.com/trade-vps

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا