خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اظهار نگرانی وزارت اطلاعات از وضعیت دفتر رهبری در سال ۷۶

به‌کوشش ناصر غضنفری، انصاف نیوز:

يكشنبه 24 اسفند 1376   |    16 ذيقعده  1418    |   15 مارس 1998

دكتر سیدمحمدرضا هاشمى‏‌گلپايگانى آمد. از جناح چپ انتقاد داشت. آثار سفر به عربستان را مهم مى‌داند. خواست كه هدايت نيروهاى جناح ولايت را براى رهایى از تفرقه و سرگردانى كه دارند، به‏ عهده بگيرم.
عصر آقايان فلاح و محمدى از وزارت اطلاعات آمدند. از سفر موفق و مؤثر به عربستان اظهار تشكركردند و از نتايج انتخابات ميان‏دوره‌اى‏ كه باعث شكستن غرور بي‏جاى جناح چپ شده و پيام دوم خرداد را معكوس‏ كرده گفتند و از وضع دفتر رهبرى اظهار نگرانی کردند كه باعث رنجاندن نيروهاى وفادار به رهبرى شده، تا آنجا كه بعضى از علماى قم روابط گرم با آقای عبدالله نوری، وزير كشور و آقای عطاءالله مهاجرانی، وزير ارشاد كه مخالف افكارشان هستند، برقراركرده‌اند.

بعضى روزنامه‌هاى امروز، تحليل‌هایى در مورد انتخابات ديروز نوشته‌اند و آن را نقطه مقابل دوم خرداد دانسته‌اند و لابد جناح چپ ناراحت است و توجيهاتی خواهد داشت.

دوشنبه 25 اسفند 1376   

عصر با عفت، براى تنظيم كفن‌هاى خودمان كه تبرك‏ شده و نوشته‌هاى مخصوص و تربت و حوله‌هاى احرام من، همكارى كردم؛ عفت تهيه كرده است.

سه‌شنبه 26 اسفند 1376   

آقاى مسيح مهاجرى، مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی آمد. يك آلبوم عكس جالب از سفر عربستان آورد كه خبرنگار روزنامه جمهورى اسلامی تهيه كرده و اظهار پشيمانى‏ كرد از نيامدن به عربستان و گزارشى از مذاكراتش با آيت‌الله خامنه‌اى و انتقاد از بخشى از موضع‏گيري‌هاى دفتر ايشان داد و از من خواست پيگيرى‏ كنم. تحليلى از انتخابات ميان‏دوره‌اى مجلس ارایه داد كه براى جناح چپ، شكست فاحش است و فهميده‌اند كه سهم قابل توجهى در انتخابات رياست‏‌جمهورى نداشته‌اند.

منبع: خاطرات هاشمی رفسنجانی در سال 1376

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا