خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علم‌الهدی: جشن‌های شعبانیه در فضای حقیقی برگزار شود

سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: برای برگزاری جشن‌ها، فقط جشن گرفتن در فضای مجازی کافی نیست بلکه باید با رعایت نکات بهداشتی و محدودیت‌ها، در فضای حقیقی نیز جشن‌ها برگزار شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با اعضای ستاد مهدویت استان، با بیان این‌که نباید بگذاریم چراغ نیمه شعبان خاموش شود، اظهار کرد: مهم است برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در ایام کرونا چگونه عمل کنیم.

آیت الله سیداحمد علم الهدی ادامه داد: در نیمه شعبان سال‌های گذشته، حرکت‌های جمعی در کل کشور ایجاد می‌شد که مردم برای عهد و پیمان خودشان با امام زمان(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)، راهپیمایی می‌کردند اما امسال امکان این کار فراهم نیست.

وی اضافه کرد: برای برگزاری جشن‌ها، فقط جشن گرفتن در فضای مجازی کافی نیست بلکه باید با رعایت نکات بهداشتی و محدودیت‌ها، در فضای حقیقی نیز جشن‌ها برگزار شود.

امام جمعه مشهد با تاکید بر این‌که باید ابتکارات بیشتری در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان به خرج داد، خاطرنشان کرد: باید بررسی کنید و بسنجید چگونه با ابتکارات و ابداعات بیشتری این مراسم را برگزار کنید زیرا در آینده مناسبت‌های بسیار مهمی در پیش داریم.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان این‌که باید به دو موضوع ایجاد مباحث فرهنگی و برگزاری جشن‌های اعیاد طبق دستورالعمل‌های بهداشتی توجه داشت، گفت: با تشکیل کمیته‌های مختلف می‌توانید برگزاری جشن‌ها را ساماندهی کنید تا کسی خارج از رعایت نکات بهداشتی اقدام به برگزاری جشن‌های اعیاد شعبان نکند.

وی بیان کرد: در تلاش باشید که با حضور کارناوال‌های شادی و تزئین سردر خانه‌های مردم، این شادی و شور را به فضای شهر بیاوریم.

امام جمعه مشهد با بیان این‌که هر کس به هر مقدارى برای وجود مقدس امام عصر قدم بردارد، آقا نیز متوجه او خواهند شد، متذکر شد: با هماهنگی کمیته‌های مختلف، درصدد هرچه بهتر برگزار کردن جشن‌های اعیاد شعبانیه باشید، ان‌شاءالله نگاه ویژه امام عصر بر خدمات شما باشد و شاهد برکاتش در زندگیتان باشید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا