خرید تور تابستان ایران بوم گردی

“میلیاردها هزینه بی سند احمدی نژاد و قالیباف چه شد؟”

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به هزینه‌های فاقد سند با فاقد اعتبار در دوران شهرداری احمدی نژاد و قالیباف خظاب به رئیس شورای شهر، خواستار رسیدگی به آنها شد.
به گزارش انصاف نیوز به نقل از فارس، در جلسه علنی امروز شورا اسماعیل دوستی خطاب به مهدی چمران رئیش جدید شورای شهر گفت: در دوران ده ساله پیشین مدیریت شما در شورای شهر اتفاقات نادری رخ داد که امیدوارم با تغییر رویه خود در دوران مدیریت جدید مانع از تکرار آنها شوید اتفاق اول در دوره‌های آقای احمدی نژاد رخ داد که 350 میلیون و 120 میلیارد هزینه‌های فاقد سند صرف شد که هنوز تکلیف آن مشخص نشده است.
وی افزود: اتفاق نادر دوم در دوران قالیباف رخ داد و آن هزینه‌های فاقد اعتبار بود البته ممکن است این هزینه‌ها با متمم و اصلاحیه بودجه حل شود اما هزینه‌های فاقد سند را نمی‌دانم چگونه قرار است حل کنیم.
وی اضافه کرد: من هیات رئیسه عظیم را هم به آقای قالیباف تبریک می‌گویم! اما به عنوان برادر شهید چمران می‌دانید که عالم محضر خداست و شهدا ما را بازخواست می‌کنند من در روز 17 شهریور در میدان شهدا حضور داشتم و ساواک ما را تعقیب کرد که در کارگاه شن و ماسه برای 48 ساعت پنهان شدم علاوه بر این باید به آقای کاشانی یادآوری کنم که من در عملیات فاو شیمیایی و مجروح شدم اما پرونده جانبازی ندارم.
عضو شورای شهر خطاب به چمران گفت خواهشمندم نسبت به هزینه‌های شهرداری حساس باشید واقعیت این است که در دوران شورای دوم و سوم شورا هیچ نقشی در امور شهر نداشت و این حرف‌هایی که هم که من درباره هزینه‌‌های فاقد سند و فاقد اعتبار می‌ زنم از جمع اصولگرایان بیرون آمده است.
دوستی با انتقاد شدید نسبت به قول قالیباف نسبت به ساخت مجتمع رویان گفت: این که قالیباف بدون اینکه نظر ما را بخواهد در هر گوشه تهران قولی می‌دهد یعنی ما کشک والسلام!
وی تاکید کرد:‌ استراتژی ما همان حمایت هدایت و نظارت است که مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند ولاغیر و ریاست چمران یا مسجدجامعی در شورا آن را تغییر نمی‌دهد.
دوستی تصریح کرد: ما شورا را به سمت سیاسی شدن نمی‌بریم دیگران می‌برند پارسال ما اصلاح‌طلبان در انتخاب هیات رئیسه به طلایی و تقی‌پور رای دادیم اما امسال شما با یک حماسه غرورآفرین پیروز شدید که تبریک می‌گویم.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا