خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وزیر کشور: نکات مراجع را به دولت منتقل خواهم کرد

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور گفت: نکاتی که از سوی مراجع به بنده منتقل شد به دولت منتقل خواهم کرد.

به‌گزارش ایسنا رحمانی فضلی امروز پس از دیدار با مراجع عظام در جمع خبرنگاران عنوان کرد: نکاتی از جمله مشکلات مردم، نیازهای شب عید مردم و…که در این سفر به بنده منتقل شد به دولت منتقل خواهم کرد.

وی فضای قم را مثبت دانست و افزود: همکاری ها، وحدت و انسجام در بین مسئولین بالا است و همه با انگیزه کار می‌کنند.

وزیر کشور اظهار کرد: دغدغه ما مسئله کرونا بود که با گزارش های دریافتی روند درمان و پیشگیری روندی مطلوب است و با توجه به همکارهای بین هلال احمر، وزارت بهداشت، استانداری ها و همیاری مردم روند بیماری نیز قابل قبول است و امیدواریم به همین صورت نکات بهداشتی رعایت شود تا شاهد یک نفر بیمار هم نباشیم.

وی ادامه داد: در بازدیدی که از ستاد ثبت نام انتخابات شورای شهر انجام شد، تاکنون ۳۵ نفر ثبت نام کردند و هیئت اجرائی نیز تشکیل شده است و امیدواریم در این مرحله نیز نقش فعالی ایفا کنند.

وی در رابطه با وضعیت سفرهای نوروزی بیان کرد: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا، سفردر شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع و در سایر شهرها آزاد است؛ اما توصیه می کنیم که مردم ملاحظات لازم را داشته باشند البته پروتکل ها را تشدید کردیم و چادر زدن در بوستان ها، اسکان مدارس و… ممنوع خواهد بود.

وی افزود: محور سلامت خود مردم هستند و آنچه که وظیفه دستگاه های اجرایی است مهیا کردن پزشک، خدمات درمانی و… است و سایر موارد به رعایت به مردم بستگی دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. مشکلات معیشتی الان وفقط بعداز سخنان مراجع بروی مکشوف گشته…..خدایا اینان دیگر چه عناصریند….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا