خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تمجید سخنگوی دولت از عملکرد حناچی

سخنگوی دولت گفت: مدیریت آقای حناچی به شهر تهران سرسبزی اعطا کرده است و اعتقاد دارم که ایشان به آرامی در حال پیشبرد اهداف به دور از نگاه به هیچ چیز دیگری جز تهران، است.

به گزارش ایسنا، علی ربیعی، سخنگوی دولت در آیین بهره برداری از فاز چهارم پروژه احیاء و ساماندهی درختان چنار خیابان ولیعصر (عج)، با اشاره به هفته درختکاری، گفت: درخت نماد زیست و آبادانی است. ما نیازمند یک باغبانی و ‌درخت داری گسترده هستیم. چرا نمی‌گویم باغداری؟ مفهوم باغداری یعنی کسب و کار، اما بطن باغبانی به نوعی نگهدای و نگهبانی است. جامعه امروز باید باغبان یکدیگر باشد. شهروندان تهرانی باید به نوعی زیست اجتماعی-مهربانی را کنار یکدیگر داشته باشند.

وی با بیان اینکه امروز به همت شهردار تهران فاز چهارم طرح ساماندهی درختان خیابان ولیعصر اجرا می‌شود، افزود: همه تهرانی‌ها در خیابان ولیعصر (عج) خاطرات فراوانی دارند. باید نهال‌های مهربانی، مسئولیت پذیری و در کنار یکدیگر بودن در شهر تهران کاشته شود.

به گفته ربیعی، تهران باید زیست پذیر باشد و بخشی از این زیست به محیط زیست یعنی کاشت درخت برمی‌گردد. مهم‌تر از این زیست، زیستی است که در کنار سختی‌ها و مشکلات، شهروندان و مسئولان باید کنار هم داشته باشند.

سخنگوی دولت در پایان، تأکید کرد: مدیریت آقای حناچی به شهر تهران سرسبزی اعطا کرده است و اعتقاد دارم که ایشان به آرامی در حال پیشبرد اهداف به دور از نگاه به هیچ چیز دیگری جز تهران، است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا