خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«عارف اظهارنظری درباره انتخابات نکرده است»

مدیر روابط عمومی بنیاد امید ایرانیان گفت: تا این لحظه آقای عارف نفیا یا اثباتا اظهار نظری برای حضور در انتخابات نکرده و اعلام کرده که در حال بررسی شرایط است. 

علیرضا خامسیان در گفت وگو با ایسنا، درباره صحت اخبار مبنی بر قرار نداشتن نام محمدرضا عارف در بین گزینه های نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان و حضور مستقل وی در انتخابات ، اظهار کرد: من چون عضو این نهاد نیستم، اطلاعی از گزینه های مطرح شده ندارم، اما این گزاره که آقای عارف مستقل به انتخابات می آید یا تابع نظر نهاد اجماع ساز است، با این پیش فرض همراه است که او اعلام کاندیداتوری کرده است. 

وی ادامه داد: برخی گفته اند عارف بدون هماهنگی با نهاد اجماع ساز اعلام کاندیداتوری کرده است، در حالیکه تا این لحظه آقای عارف نفیا یا اثباتا اظهار نظری برای حضور در انتخابات نکرده و اعلام کرده که در حال بررسی شرایط است. 

خامسیان خاطرنشان کرد: کارکرد نهاد اجماع ساز همانند شورای عالی سیاست گذاری است. شورای عالی در دوره های گذشته پس از تایید صلاحیت کاندیداها فعالیت خود برای بررسی گزینه ها را آغاز می کرد و اینگونه نبود که افراد برای کاندیداتوری از این شورا اجازه بگیرند. الان هم افراد برای اعلام کاندیداتوری نیازی به اجازه ندارند.

خامسیان با اشاره به ریاست سه دوره عارف در شورای عالی سیاست گذاری بیان کرد: نگاه عارف همواره  تقویت وحدت جریان اصلاحات بوده است. اگر نهاد اجماع ساز هم در چارچوب تقویت وحدت عمل کند، عارف هم در همین راستا عمل می کند. در منش رفتاری آقای عارف حرکت برخلاف هماهنگی جریان اصلاحات دیده نشده است که اوج آن در سال 92 بود. 

مدیر روابط عمومی بنیاد امید ایرانیان ادامه داد: برخی چون احتمال کاندیداتوری عارف را می دهند، یک عملیات روانی سنگینی علیه او  را آغاز کرده اند، البته این هجمه ها از  زمان اغاز به کار مجلس دهم شروع شده و همچنان ادامه دار است. متاسفانه بخشی از این جنگ روانی  از سوی جریان هایی است که خود را  به نوعی وابسته به اصلاح طلبان می دانند. بخشی هم مربوط به اقتدارگراهاست که مشغول به موج سواری هستند.

وی در پایان گفت: اصولا باید به سمت وحدت و تقویت جریان اصلاح طلب گام برداریم، به همین دلیل هم عارف به این حاشیه ها جواب  نمی دهد. برخی رسانه ها به گونه ای تلاش می کنند که مصاحبه شونده علیه عارف موضع گیری کند. اینها همه جنگ روانی است و دلیل آن هم احتمال کاندیداتوری وی است. 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا