خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«تاکنون یک‌میلیون و ۲۶۰هزار واکسن کرونا وارد شده است»

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: 410 هزار واکسن روسی کرونا وارد شده است؛ ضمن اینکه 250 هزار واکسن سینوفارم چینی و 125 هزار واکسن بهارات هندی نیز وارد شده است. یکصد هزار واکسن کوبایی نیز وارد شده، در مجموع تاکنون یک میلیون و 260 هزار واکسن وارد شده است.

به گزارش فارس، با اشاره به تصمیمات ستاد مقابله با کرونا برای مسافرتهای نوروزی، گفت: مسافرت به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع بوده و خودروهای شخصی پلاک غیر بومی نمی توانند به شهرهای قرمز ورود کنند؛ ضمن اینکه خودروها از شهرهای قرمز نیز نمی‌توانند خارج شوند.

رئیسی اضافه کرد:‌مقرر شد در شهرهای قرمز افراد حتی با اتوبوس و هواپیما نیز برای خارج شدن از استان باید تست منفی کرونا داشته باشند.

وی با اشاره به میزان ابتلای زیاد در خوزستان، افزود:‌با رعایت خوبی که توسط مردم در این استان صورت گرفته بزودی شاهد کاهش خواهیم بود و لردگان به سمت نارنجی و برخی شهرهای این استان نیز به سمت وضعیت زرد در حال حرکت هستند.

رئیسی با بیان اینکه امیدواریم پیک جدید کرونا را شاهد نباشیم، ابراز داشت:مطمئن بوده و امیدوار هستیم تا در مهر سال آینده با انجام واکسیناسیون وضعیت خوبی داشته باشیم.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به جزئیات واردات واکسن کرونا به کشور، تصریح کرد: 410 هزار واکسن روسی وارد شده است؛ ضمن اینکه 250 هزار واکسن سینوفارم چینی و 125 هزار واکسن بهارات هندی نیز وارد شده است.

وی با بیان اینکه یکصد هزار واکسن کوبایی نیز وارد شده، گفت: در مجموع تاکنون یک میلیون و 260 هزار واکسن وارد شده است؛ ضمن اینکه در این هفته با برنامه گسترده واکسیناسیون و تا قبل از پایان سال جاری بیش از یک میلیون واکسن تزریق خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا