خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وزیر اطلاعات: طرح آبراهام یک پروژه شکست خورده است

وزیر اطلاعات با بیان اینکه آمریکا با خروج از منطقه در تلاش است که اسرائیل را جایگزین خود کند گفت: قرار دادن اسرائیل بجای آمریکا در قالب طرح آبراهام را باید یک شکست مجدد برای غرب و استکبار جهانی دانست.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداسماعیل خطیب وزیر اطلاعات، شامگاه پنجشنبه با حضور در مسجد جوادالائمه پادادشهر اهواز در جمع مردم اظهار داشت: طرح آبراهام با هدف تامین امنیت ویژه متحدان آمریکا برنامه ریزی شده است تا عملا رژیم صهیونیستی جایگزین آمریکا در منطقه باشد.

وی ادامه داد: در جریان اجرای این طرح، تلاش های زیادی صورت گرفت تا امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی تضعیف شود اما همانگونه که شاهد هستیم ایران با اقتدار هرچه بیشتر به سمت دستیابی به منافع خود و متحدانش گام برمی دارد.

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه امنیت رژیم صهیونیستی به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی بیش از پیش رو به افول است گفت: مشارکت کنندگان در طرح آبراهام باید بدانند که رژیم صهیونیستی توان تامین امنیت خود ومتحدانش را ندارد بنابراین طبیعی است که نتواند امنیت آنها را نیز تضمین کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین خطیب تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی در جایگاهی قرار دارد که نه تنها تضعیف شدنی نیست بلکه مقتدرتر از گذشته شده است افزود:به همین دلیل هرگونه تحول در منطقه باید همراستا با منافع ایران باشد در غیراین صورت، امکان تحقق آن وجود نخواهد داشت.

وی امنیت امروز جمهوری اسلامی را مدیون و مرهون مجاهدت‌ها و تلاش‌های شهدا و ملت شریف ایران دانست و گفت: امنیت دستاوردی است که مردم ما در تحقق آن نقش انکارناپذیری دارند.

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه همواره بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش برای توطئه هستند افزود: ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم از راهبردهای دشمن است تا از این طریق به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند اما به واسطه رهبری مقتدر و آگاهی ملت ایران، قطعا چنین توطئه هایی کارساز نیست.

خطیب اضافه کرد: باید توجه داشت که دشمن از همه توان و تلاش خود برای ایجاد جنگ ادراکی، شناختی، رسانه ای و مجازی علیه ملت ایران استفاده می کند تا بتواند نظام جمهوری اسلامی را تحت فشار قرار دهد.

وی به بخشی از سوء استفاده های دشمن از مطالبه گری های به حق مردم اشاره کرد و گفت: دشمن سعی دارد تا خواسته های مردم را به نفع خود مصادره و از آن استفاده رسانه ای کند.

وزیر اطلاعات با اشاره به اعمال تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی افزود: با این وجود، فروش نفت کشور در دولت فعلی افزایش یافته است و همین موضوع پشتوانه ای برای برنامه ریزی های دولت در راستای کاهش مشکلات اقتصادی است.

وی ادامه داد: دولت با برنامه ریزی هایی که دارد برای رفع بخش زیادی از مشکلات کشور در بودجه سال آینده راهکارهای کاربردی تدبیر کرده است و پیش بینی می شود که سال آینده به مرور این مشکلات کمتر شوند.

خطیب افزود: عملکرد دولت در حوزه سلامت طی سال جاری با موفقیت های چشم گیری همراه بوده است و امیدواریم در سال آینده با تلاش هایی که صورت می گیرد این روند با جدیت بیشتری ادامه داشته باشد.


وزیر اطلاعات خواسته ها و مشکلات برخی شهروندان خوزستانی را بررسی کرد

وزیر اطلاعات پنجشنبه شب بعد از سخنرانی در مسجد جواد الائمه پادادشهر اهواز، از نزدیک در جریان مشکلات و خواسته های تعدادی از شهروندان قرار گرفت.

سیداسماعیل خطیب وزیر اطلاعات، شامگاه پنجشنبه با حضور در جمع تعدادی از مردم کلانشهر اهواز در مسجد جوادالائمه پادادشهر بر رسیدگی به مشکلات و تسریع در رسیدگی خواسته های مردم تاکید کرد و گفت: دولت تلاش دارد تا با جدیت به مشکلات مردم به خصوص در حوزه معیشت رسیدگی کند.

وی با تاکید بر اینکه همواره خوزستان برای ملت ایران عزیز است گفت: شهدای زیادی در این استان خون پاک خود را تقدیم انقلاب و اسلام کرده اند.

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه امنیت این استان به واسطه مردم آن و اتحاد در بین اقوام مختلف رقم زده شده است گفت: امیدواریم با همت و تلاش مردم بتوانیم در ایجاد زیرساخت های بهتر برای این استان گام های اساسی برداریم.

خطیب به دیدار خود با رئیس جمهور، پیش از سفر به خوزستان اشاره کرد و گفت: آیت الله رئیسی عنوان کرد که سلام مرا به مردم برسانید و به ملت بگویید که همراهی و دعای خیر آنها است که می تواند این دولت را موفق کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا