خرید تور تابستان ایران بوم گردی

معاون سیما: تمایل داریم «نود» کارش را ادامه دهد!

معاون سیما گفت:‌ برنامه نود برنامه خوب و پربیننده ای بود و ما تمایل داریم که این برنامه کارش را ادامه بدهد.

ایرنا نوشت: حمید شاه‌آبادی، در نشست خبری که به منظور معرفی برنامه‌های نوروزی ۱۴۰۰ برگزار شد، در پاسخ به سوالی درباره بودجه تخصیص یافته به صداوسیما برای تولید محتوا در فضای مجازی توضیح داد: صداوسیما مسوولیت تنظیم‌گری در حوزه فضای مجازی را بر عهده دارد. سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) هیچ مسوولیتی درباره تولید محتوا ندارد و هیچ بودجه ای به آن اختصاص پیدا نمی کند.

از بودجه سه هزار میلیارد تومانی مجلس ریالی وارد صداوسیما نخواهد شد و اساسا وارد شدن آن به سازمان منع قانونی دارد. مجلس این بودجه را تصویب کرده تا تولید محتوا در فضای مجازی بومی و مبتنی بر ارزش‌های ایرانی و اسلامی شود.

معاون سیما با بیان این نکته که امروز درصد قابل توجهی از محتوای فضای مجازی ایرانی و مطابق با هنجارهای کشور نیست، افزود: مجلس در مورد تولید محتوای ایرانی و اسلامی احساس تکلیف کرده و سازمان مطالبه‌ای در این زمینه نداشته است. دریافت کننده این پول موسسات و نهادهای خصوصی و غیر دولتی هستند. صدها و هزاران تولیدکننده محتوا در فضای مجازی نیازمند حمایت نظام هستند و مسیر اجرای آن ساتراست. چون نهاد تنظیم گر، ساتراست توزیع این پول هم از مجرای ساترا صورت می گیرد.

درباره جابجایی مجری نود مدیر شبکه سه تصمیم گرفته‌است

وی در پاسخ به سوالی درباره بازگشت برنامه نود تاکید کرد: برنامه نود برنامه خوب و پربیننده ای بود و ما تمایل داریم که این برنامه کارش را ادامه بدهد. انتخاب مجری از جمله اختیارات مدیر شبکه است و قبل از ورود من به معاونت سیما در زمینه جابجایی مجری این برنامه تصمیماتی گرفته شده است. درباره این موضوع می‌توانیم برنامه‌ریزی داشته باشیم ولی این کار نیازمند زمان و اقدامات پیشروانه است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. چقدر .. هستید. می گوید: «دریافت کننده این پول موسسات و نهادهای خصوصی و غیر دولتی هستند». و منظورش حوزه و موسسات مربوط به یک نهاد نظامی است. خاک هفت عالم بر سرتان کنند بدبخت های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا