خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ صریح آخوندی به نماینده‌ی مجلس

عباس آخوندی، وزیر پیشین راه‌وشهرسازی در کانال تلگرامی خود نوشت:

‍ هو الحق

جناب آقای سید نظام الدین موسوی

شما لطفا با خیال راحت طاق‌باز بخوابید همه به وظیفه‌ی اخلاقی خود واقفند. شما نیازی به حضور در جلسه‌های بازپرسی ندیدید، هم‌چنان‌که شرکت نکردید. لذا، رسیدگی به اتهام‌هایی بسیار آشکار و سرراست به دلیل عدم‌حضور شما، علیرغم احضارهای مکرر و بی‌توجهی‌تان به سیستم قضایی بیش از 5 سال به‌طول انجامید. اگر تمایل داشتید آمار عدم حضور شما در جلسه‌های بازپرسی و تعیین وقت‌های بعدی را منتشر می‌کنم. هرچند به‌موجب قانون عدم حضور متهم در دادسرا با وجود دلایل و چندین بار احضار منجر به جلب می‌گردد. البته کسی هم شما را جلب نکرد. با آن همه اتهام و افترایی که شما بستید، هیچ نیازی به حضور در دادگاه هم ندیدید. لذا، حضور هم نیافتید. نمی‌دانم اگر کس دیگری جز شما بود، آیا نتیجه همین بود؟ اگردوست داشتید متن کیفرخواست دادستان محترم و حکم دادگاه محترم بدوی را هم انتشار می‌دهم. حتما مطلعید که احکام زمانی قابل استناد می باشند که قطعیت یافته باشند در حالی که پرونده جنابعالی همچنان جهت تجدیدنظرخواهی در دادگاه مفتوح و مطرح رسیدگی می‌باشد.

به هر روی، برای شما محکومیت که سهل است، جایزه هم باید دریافت کنید. ازاین‌رو، در حالی‌که یک‌درصد مردم تهران هم شما را نمی‌شناسند، در لیست قرار می‌گیرید و به‌عنوان نماینده هم انتخاب می‌شوید. اگر معنی ایستادگی در برابر فساد و تخلف و ناکارآمدی این است، رندان همه داوطلبند. البته که شاید شما شایستگی‌هایی دارید که دیگران ندارند. در ضمن جهت مزید استحضارتان، از سال ۱۳۹۰ در کشور وزارت مسکن و شهرسازی نداریم و نام این وزارتخانه به راه و شهرسازی تغییر پیدا کرده است. همین‌طور که ایستادگی می‌فرمایید کمی هم دقت کنید.

عزیز من!

من قصد نداشتم که این موضوع را خبری کنم، شما خواستید. لطفا این معجون را این‌قدر هم نزنید. صرف‌نظر از نتیجه تجدید نظر، به وجدان خود مراجعه کنید. البته که در هر صورت خدا ناظر است و مردم آگاه و این ترفندها راه به‌جایی نمی‌برد.

توییت آقای سید نظام الدین موسوی: «پس از مدتها رفت و آمد پرونده و بررسی قضایی، نهایتاً دفاعیاتم در دادسرا و دادگاه مقبول افتاد و از شکایات آقایان حسین فریدون برادر رئیس جمهور و عباس آخوندی وزیرسابق مسکن و شهرسازی تبرئه شدم.
برای اصلاح امور، افشاگری و ایستادگی در برابر فساد و تخلف و ناکارآمدی از اوجب واجبات است».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا