خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش عباس عبدی به روایت احمدی نژاد از «باندهای امنیتی»

عباس عبدی، تحلیلگر سیاسی اصلاح طلب، در واکنش به اظهارات اخیر محمود احمدی نژاد درباره‌ی رفتار عجیب نیروهای امنیتی در دوران ریاست او بر دولت و شورای عالی امنیت ملی، یعنی در حوادث سال ۸۸، خود او را مقصر خوانده اما رفتار کسانی را که به گفته‌ی او «چشم‌بسته به‌گونه‌ای سیاست‌ورزی کردند که به آسانی در تور نیروهای مذکور اسیر شدند»، مورد سوال قرار داده است.

به گزارش انصاف نیوز، آقای عبدی در یادداشتی تلگرامی نوشت:

از درستی و نادرستی این سخنان اطلاعی ندارم. گرچه منبع بی‌اعتبار است، ولی چون اقرار علیه خود است حداقل این بخش را می‌پذیرم. در صورت صحت، علیه سه گروه است.

اول؛ نیروهای امنیتی که متهم به چنین اقداماتی شده‌اند.

دوم؛ صاحب منصبی که بر خلاف سوگندی که یاد کرده سکوت و تایید نمود و به ملت خیانت کرد تا عواملش چنین اقداماتی کردند، و خم به ابرو نیاورد تا ۱۱ سال بعد؛ و با هدف تامین منافع فردی انتخاباتی آن را افشا کرد.

سوم؛ کسانی که چشم‌بسته به‌گونه‌ای سیاست‌ورزی کردند که به آسانی در تور نیروهای مذکور اسیر شدند.

در دو مورد اول قضیه روشن است. با رفتار گروه سوم چه کنیم؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. در مورد سوم ” کسانی که چشم‌بسته به‌گونه‌ای سیاست‌ورزی کردند که به آسانی در تور نیروهای مذکور اسیر شدند.” منظور جناب عبدی از این سومی چه کسانی است؟ آیا از نظر ایشون آمرین و قربانیان به یک اندازه مقصرند؟

  2. اقای‌عبدی‌تو‌بهتر‌از‌همه‌می‌دانی‌که‌این‌اعترافات‌آقای‌احمدینژاد‌درست‌است‌من‌از‌انسانهای‌کاملا‌عادل‌مشابه‌این‌حرفها‌را‌در‌اعتراضات‌ارام‌عجبشیر‌شنیده‌ام‌و‌اینرا‌هم‌شنیده‌ام‌که‌حتی‌امام‌جمعه‌وقت‌عجبشیر‌زیر‌‌پا‌مانده‌بوداین‌نیروهای‌امنیتی‌انقدر‌وحشی‌هستند‌که‌اگر‌با‌سگ‌مقایسه‌کنیم‌ممکن‌است‌مشمول‌ذمه‌سگ‌شویماینها‌واقعا‌بدون‌پدر‌و‌مادرندو‌اقای‌احمدینزاد‌هم‌همواره‌بگم‌بگم‌می‌گفت‌و‌من‌خودم‌این‌دومین‌بار‌است‌که‌شنیده‌هابم‌را‌مطرح‌می‌کنم‌واقع‌دلم‌نمی‌خواهداز‌این‌موضوع‌حرف‌بزنم‌واقعا‌خیلی‌توحش‌می‌خواهد‌که‌چنین‌بر‌خورد‌ددمنشانه‌با‌راهپیمایان‌که‌در‌قانون‌اساسی‌محنرم‌شمرده‌شده‌اندصورت‌گیرد‌‌کل‌نظام‌را‌از‌مشروعیت‌بیندازدنطامیکه‌اینگونه‌با‌مخالفان‌خود‌رفتار‌می‌کند‌شابسته‌نام‌اسلام‌و‌ایران‌نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا