خرید تور تابستان ایران بوم گردی

همسر علی اکرمی: از خون علی نمی‌گذرم

همسر علی اکرمی،فعال رسانه‌ای می‌گوید با وجود اینکه ریه‌های علی مشکل داشت اما دکتر او را اسکن نکرد، حتی نگفت علی را در بیمارستان بستری کنیم شاید اگر اینکارها انجام می‌شد، علی فوت نمی‌شد.

علی اکرمی- فعال رسانه‌ای و عضو بخش تحلیلی انصاف نیوز – سوم اسفندماه بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت، فوت او بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت.

بیشتر بخوانید:
علی اکرمی درگذشت
علی اکرمی، گرفتار در چرخ دنده رقابت‌های درونی اصلاح طلبان

خانزادی: شاید اگر در بیمارستان بستری می‌شد یک روز جلو می‌فتادیم

شقایق خانزادی درباره‌ی اشتباهات پزشکی دکتر معالج ‌علی اکرمی به انصاف نیوز می‌گوید: داروهایی که دکتر ایشان برای علی اکرمی نوشته بود را به پزشک‌های دیگری نشان دادم، آنها معتقد بودند این داروها خیلی مناسب کرونا نبوده است. با وجود اینکه ریه‌ی علی مشکل داشت، دکتر آن را اسکن نکرد. چون معمولا وقتی می‌‌بینند علائم بیمار زیاد است، برای اینکه وضعیت ریه را بررسی کنند، فوری اسکن می‌‌کنند.

همسر علی اکرمی در ادامه گفت: وقتی علی را پیش او بردیم، خیلی بدحال بود، اگر همان روز از او اسکن می‌گرفت و در بیمارستان بستری می‌شد، یک روز جلو افتاده بودیم و شاید این اتفاق نمی‌افتاد؛ حداقل الان دل ما نمی‌سوخت. فقط به او آمپول زد و با یک اسپری راهی خانه‌ کرد؛ البته این دکتر جراح عمومی بود، تخصصی در بیماری‌های عفونی نداشت. همه در درمانگاه می‌گفتند خیلی شانس آورده‌اید که دکتر شما است.

دکترش می‌گفت یک سال است که بیماران کرونایی را با روشم درمان کرده‌ام. یک شب که با ویلچر او را به درمانگاه بردیم، باز هم به او آمپول می‌زند و راهی خانه می‌کند، در حالیکه با حال بدی که داشت باید به سرعت بستری می‌شد، فردای آن شب به دکترش زنگ زدیم و گفتیم حالش بسیار بد است، گفت اگر نمی‌توانید تحمل کنید به بیمارستان بروید. چه ربطی به تحمل ما داشت؟ بالاخره توانستیم او را بستری کنیم که بسیار دیر شده بود.

دکتر علی شاید خیلی‌ها را با روش خودش درمان کرد، وقتی یک مریضی بد حال می‌شود، باید می‌فهمید مثل بقیه نیست که با دو تا سرم خوب شود. علی به این دکتر اعتماد کرد. حتما پیگیر هستم و از طریق نظام پزشکی از دکترش شکایت می‌کنم، از خون او نمی‌گذرم. نمی‌توانم از اشتباه فاحش یک دکتر گذشت کنم.

به گفته‌ی همسر علی اکرمی علائم او از 29 بهمن خود را نشان می‌هد، در یکم اسفند ماه جواب مثبت تست کرونای او می‌آید و ساعت سه صبح دهم اسفندماه هم فوت می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خدایش رحمت کند و به بازماندگان – به ویژه همسر و فرزندانش – صبر و قدرت تحمل عنایت فرماید
    ولی در این مملکت هردمبیل و پرفساد، فکر نکنم پیگیری هایشان به جایی برسد!

  2. میخاستی ببریش یه دکتر دیگه.دلت نیومده براش پول خرج کنی جونم.پس دنبال مقصر نگرد چون خودت مقصری!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا