خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیا این تهدید است: «سرنوشت حجاریان را تماشا کنید!»

برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی، نوشته‌ی یک سایت اصولگرا را به نوعی تهدید آذری جهرمی، وزیر ارتباطات خوانده‌اند؛ نوشته‌ای با تیتر «قبل از ترقه‌بازی؛ سرنوشت حجاریان را تماشا کنید!»

به گزارش انصاف نیوز، سایت اصولگرای «مشرق» نوشت:

مدتی قبل آذری جهرمی وزیر ارتباطات، با انتشار تصویری شبیه سوپرمن از خود در توییتر نوشت «وضعیت این روزهای من، بشکن رو بزنم؟» البته پیش از وزیر جوان کابینه دولت؛ رسانه‌های اصلاح‌طلب یک‌بار سعی کردند تا با دادن لقب سوپرمن به جهانگیری از او یک ناجی بزرگ اقتصادی بسازند. نتیجه آن تبلیغات پرهیاهو بزرگ‌ترین فساد ارزی دولتی در تاریخ بود که بنا بر اعلام بانک مرکزی در چند ماه باعث خالی شدن کل ذخیره ارزی کشور نیز گردیده بود.

حالا چهره بی‌تجربه و تازه‌کار این دولت بار دیگر با شبیه‌سازی از بزرگان خود؛ با نیم‌نگاهی به انتخابات سخنانی بر زبان می‌آورد که در حد و اندازه ایشان نیست! او روز گذشته برای افتتاح و بررسی چند پروژه مخابراتی به شهر همدان سفر کرده بود، اما به‌یک‌باره در یک پست اینستاگرامی نوشت: از یک پسر دست‌فروش چند تا ترقه خریدم؛ دنبال زمان مناسب می‌گردم!

احتمالاً برخی این سخنان را از سر شوخ طبیعی مسبوق به سابقه او بدانند، اما اگر به متن سخنرانی او در همایش شبه انتخاباتی توجه کنیم؛ متوجه می‌شویم کنایه‌های اخیر او کمی عجیب است. جهرمی در این همایش می‌گوید: رفع مشکلات کشور نیازمند انتخاب افراد جوان برای تصدی مسئولیت است نه اینکه مدیریت اجرایی کشور را به دست افراد مسن داده و سپس از آن‌ها درخواست و خواهش کرد تا به جوانان میدان دهند باوجوداینکه هرم جمعیتی کشور را جوانان تشکیل می‌دهند اما این طیف مدیریت اجرایی کشور را به دست پیرمردها می‌سپارند. این کشور دارای دموکراسی و مردم‌سالاری است، جوانان به این مؤلفه‌ها چه میزان توجه دارند؟ بنا نیست جوان‌ها نردبان عده‌ای دیگر شده و مسئولیت را به آن‌ها بدهند سپس پشت سر آن‌ها بدوند تا مسئولیتی بگیرند.

تحرکات انتخاباتی جهرمی در حالی افزایش‌یافته که پیش‌ازاین یکی از اعضای حزب افراطی کارگزاران خبر از دیدار برخی اصلاح‌طلبان با وزیر ارتباطات داده بود. [1] انجام فعالیت انتخاباتی و پرشور شدن فضای آن بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری امری واجب است، اما باید به این نامزد بالقوه انتخاباتی هشدار داد که اگر قرار است در شرایط انتخاباتی ترقه‌ای بی‌اندازد، قبل از هر اقدامی اول به سرنوشت اصلاح‌طلبانی که او را برای حضور در انتخابات گرم می‌کنند توجه کند! قبل از او استخوان‌دارهایی مثل بهزاد نبوی و حجاریان تلاش کرده‌اند به انتخابات شلیک کرده و درنهایت باسیلی محکم مردم به گوشه‌ای خزیده‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا