خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هشدار فرمانده ناجا به گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی

سردار اشتری، فرمانده ناجا با هشدار به گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی و تاکید بر استرداد مجرمان متواری به کشور گفت: در سال ۹۹ اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته و حتماً این روند ادامه خواهد داشت.

به گزارش فارس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه اجرای رزمایش اقتدار نوروزی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیرویا انتظامی خود را موظف به اجرای دستورالعملهای ستاد ملی مقابله با کرونا می‌داند، در همین راستا جلسات متعددی با مسئوولان داشته و همکاران بنده برای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا کاملاً آماده هستند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به این مطلب که براساس‌ ابلاغ صورت گرفته، در شهرهایی که ممنوعیت و محدودیت تردد وجود دارد، پلیس متخلفان را اعمال قانون خواهند کرد ضمن توصیه به هموطنان برای عدم سفر به شهرهای دارای ممنوعیت تردد اظهار داشت: استانداران در هر استان اگر مورد خاصی را ضروری دانستند، با هماهنگی وزارت کشور و ستاد ملی مقابله با کرونا می‌توانند محدودیتهای خود را ارتقاء دهند و ما نیز در خدمت آنها هستیم.

وی در خصوص اولویت اقدامات ناجا در سال 1400 اعلام کرد: بر اساس نیازمندی که امروز در جامعه حس می‌کنیم، همچنان در کنار کادر درمان خواهیم ماند و دستورالعلمهای ستاد ملی مقابله با کرونا را اجرا خواهیم کرد همچنین مانند سال 99، در بحث انضباط‌بخشی در جامعه، ارتقاء امنیت، افزایش توان در مرزها، راهنمایی و رانندگی و پلیس‌های تخصصی، برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در سال 1400، از فناوری‌های روز و تجهیزات موجود برای اجرای ماموریتهای پلیس استفاده خواهیم کرد همچنین در بحث هوشمندسازی پلیس تا پایان سال 1400 امیدواریم به مرحله خوبی برسانیم و پیش‌بینی می‌کنیم برنامه‌های مدنظر را تا پایان سال 1400 اجرا کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی درباره برخورد با سایتهای شرط‌بندی و قمار و استرداد مجرمان متواری شده به کشور اظهار داشت: در این رابطه در سال 99 اقدامات خوبی صورت گرفت و با همکاری خوبی پلیس بین‌الملل ایران با پلیس بین‌الملل دیگر کشورها، بسیاری از مجرمان متواری شده به کشور استرداد پیدا کردند و حتماً این روند ادامه خواهد داشت؛ همچنین در سال 99، با اراذل و اوباش و افرادی که باعث بی‌نظمی در کشور شده و به حقوق مردم تجاوز می‌کردند، برخورد کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای قاچاق ‌تلفنهای همراه سرقتی که به سایر کشورها اقدامی صورت گرفته یا نه؛ گفت: همکاری بین پلیس و وزارت ارتباطات صورت گرفته، امیدواریم موثر باشد البته نتایج آن را در آینده اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا